XXL Nutrition

Tempraments Log

• Topic Starter Topic Starter
en wat is er fout aan da tik te veel dage train ?

je traint 7 dagen per week...
echt veels te veel is dat, alles 2x per week trainen is gewoon te veel op deze manier.
Daarnaast moet je er niet van uitgaan dat je puur 1 spiergroep traint. Zo zul je met borst ook schouders trainen en die wil je de dag ervoor ook pakken. Je traint je benen en de dag erna deadliften. Dit komt er op neer dat je alles zo'n 4x per week belast. Hiermee overtrain je gewoon keihard

zit wat in ja. vind het alleen raar dat ik er gewoon geen last van heb :S of kan dat zo maar in eens komen?

ik vind het echt heel moeilijk om een dag rust te nemen. ik ga het proberen

rare vind me neef gaat ook elke dag. (( gebruikt geen anabole ))
maar hij is een beest man. iets langer dan ik alleen is hij al beest snap der nu echt niets meer van xD

Laatst bewerkt:
ik vind het echt heel moeilijk om een dag rust te nemen. ik ga het proberen
Neem je rustdagen in het weekeind, dan komen we die samen wel door

:doggy:

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

rare vind me neef gaat ook elke dag. (( gebruikt geen anabole ))
maar hij is een beest man. iets langer dan ik alleen is hij al beest snap der nu echt niets meer van xD
Kan een genetic freak zijn die gewoon heen snel herstelt. Of hij zou het nóg beter doen als hij meer rust nam

vind he tniet erg om in het weekend rust te nemen trouwens maar doordeweeks vind ik wel moeilijk

ik vraag wel aan hem of ik een foto van hem mag uploade. hij zit hie ralleen nog maar om op onderhoud te traine. want ik denk niet dat hij nog groter dan dat kan worde xD

Laatst bewerkt:
vind he tniet erg om in het weekend rust te nemen trouwens maar doordeweeks vind ik wel moeilijk

ik vraag wel aan hem of ik een foto van hem mag uploade. hij zit hie ralleen nog maar om op onderhoud te traine. want ik denk niet dat hij nog groter dan dat kan worde xD
een woensdag rust is toch helemaal niet erg (4 daagse split)
of een 5 daagse split nemen, zorg wel dat alle spiergroepen goed op elkaar afgestemd zijn.

maar lees de sticky's en zet iets leuks in mekaar

veelste veel geouwe h**r hier in mijn log.

allemaal bedankt voor de tips ga kijken of ik dan een 4 daagse split kan in lassen

maar ik ga hem nu sluiten omdat er meer een thee kransje van word gemaakt.

ik ben weer terug.
Weet nog niet of ik trainingen blijf posten.

ik dacht laat ik maar is ff me rug training van vandaag posten.
ik ga nog steeds elke dag en ik merk gekgewoon geen terug slag. ik heb wel wat last van strea gehad maar dat is opgelost met zwangerschaps zalf of zo hahaha.

Rug

Dead lift

5x65
5x85
5x105
5x120
5x120

lat pull down .
6x 50
6x 60
6x 70

seated cable row

6x50
6x70
6x80

reversed pec deck
6 x 50
6 x 70
3 x 80

biceps

dumbbell curls.
6x 12
6x 14
6x 16
6x 18

rope curls. 2 hands.

6 x 50
6 x 80
6 x 80
2 x 80

hammer curls

6 x 20
6 x 20
6 x 20

goed bezig man!

die deadlift gaat goed tov laatste keer.

ik ga vanaf vandaag ook weer keihard trainen, ff een korte cut gedaan, ga weer lekker bulken :) hoeveel kcal eet jij momenteel?

poe dat weet ik zelf niet meer me pa maakt momenteel alles klaar hij douwd het onder me neus en dan moet ik het eten elke 2 uur weer. voel me net een varkentje dat vest gemest word terwijl ik alleen maar slanker word (( vet percentage dalend)) en steeds meer spier. :P

Goed dat je weer gaat trainen, ben erg benieuwd.
DL Gaat flink!

Hoe is je schema trouwens?

poe dat weet ik zelf niet meer me pa maakt momenteel alles klaar hij douwd het onder me neus en dan moet ik het eten elke 2 uur weer. voel me net een varkentje dat vest gemest word terwijl ik alleen maar slanker word (( vet percentage dalend)) en steeds meer spier. :P

is je vader zo intensief met jou sport bezig??

jea theekransje weer open, die gaan we volspamme:D

nej son, just f*cking with ya.
Goeie reverse pec deck

Ben nooit gestopt met traine me schema post ik wel een keertje het valt me echt op dat me schouders veel kunne hebbe doe al setjes van 6 op 165 kilo :s. Is dat normAal dat je schouders veel kunne hebbe ?

hoe lang train je nu al?
Volgens mij maar 2-3 maanden toch?

neem aan dat die "165" kg op een machine is.
Bij ons in de sportschool heb je ook een paar van die machines, daarbij kan me broertje die niet echt sterk is met 1 hand 90kg omhoog drukken. Komt wss door het aan katrollen

Terug
Naar boven