Temprament
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 65
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
te weinig rust

kan je je hele schema nog eens posten? Mét oefeningen..want ik ken um nie vindezit wat in ja. vind het alleen raar dat ik er gewoon geen last van heb :S of kan dat zo maar in eens komen?

zit wat in ja. vind het alleen raar dat ik er gewoon geen last van heb :S of kan dat zo maar in eens komen?
Neem je rustdagen in het weekeind, dan komen we die samen wel doorik vind het echt heel moeilijk om een dag rust te nemen. ik ga het proberen

Kan een genetic freak zijn die gewoon heen snel herstelt. Of hij zou het nóg beter doen als hij meer rust namrare vind me neef gaat ook elke dag. (( gebruikt geen anabole ))
maar hij is een beest man. iets langer dan ik alleen is hij al beest snap der nu echt niets meer van xD
een woensdag rust is toch helemaal niet erg (4 daagse split)vind he tniet erg om in het weekend rust te nemen trouwens maar doordeweeks vind ik wel moeilijk
ik vraag wel aan hem of ik een foto van hem mag uploade. hij zit hie ralleen nog maar om op onderhoud te traine. want ik denk niet dat hij nog groter dan dat kan worde xD
poe dat weet ik zelf niet meer me pa maakt momenteel alles klaar hij douwd het onder me neus en dan moet ik het eten elke 2 uur weer. voel me net een varkentje dat vest gemest word terwijl ik alleen maar slanker word (( vet percentage dalend)) en steeds meer spier.![]()