XXL Nutrition

Tempraments Log

• Topic Starter Topic Starter
benen .

squat

8 x 55
5 x 65
5 x 70 PR ( bij de laatste rep schreewde ik het uit :o omdat ik hem anders echt niet meer om hoog kreeg ))

seated calf raises
3x8 80 PR

seated leg curls (( hoe het ook mag heten))
8x50 (( 118 is max daar dus dat zal ik volgende keer moete halen
8x 80
8x100 PR

seated leg extensions

8x 50 kilo
8x 80
8x 100 PR ( max )) (( nu eerst naar de 3 x 8 100 kilo werken daarna been voor been trainen))

seated leg press.
3 x 8 150 (( van uit laagste pin dus waar je het diepste weer zakt. vond best zwaar))

ABS

Crunch machine (( vandaag iets anders gedaan was echt pijnlijk))
30 x 50 (( fast crunches))
15 x 91 (( full crunches ))
zonder enige rust. dat 3 keer gedaan.

lever vertical leg hip raise 3 x 30 ( 5 sec rust)

nog eentje voor de zijkante maar kan de naam niet vinde

3x 30 x 20 kilo (( zo zorg ik her hopelijk voor dat de buikspieren de volgende training als ik weer slow reps ga doen extra geprikkeld worden))

Goed bezig!

Diepte squats? Geen slechte workout overigens.

Zet je bij squaten ook een bank onder om zo te kijken hoe diep je gaat?

Mss spiegel een optie?

Nette squats!

ik ga soms wel is iets te diep :$ dag ik bijna achter over kukel :P xD

Goed bezig, lekker door blijven knallen;)

Komt goed vandaag hopelijk rug moet tot laat naar school. En savonds is t echt niet te doen in f4f

Week geschorst van school. Maar ja ben nu aant traine. Heb ff gevraagd aan een body builder of me housing goed was en dat was ie wooo!!! En heb me doel berijkt 100 kilo deadlift !!! Werd wel zwart voor me oge en toen ik klaar was met me rep was ik beetj duizelig maar super blij. Ok ik ga nu verder

Week geschorst van school. Maar ja ben nu aant traine. Heb ff gevraagd aan een body builder of me housing goed was en dat was ie wooo!!! En heb me doel berijkt 100 kilo deadlift !!! Werd wel zwart voor me oge en toen ik klaar was met me rep was ik beetj duizelig maar super blij. Ok ik ga nu verder
waarom geschorst

Deed met me poot een deur dicht leraar zag dat. Dacht dat ik um dicht trapte me mentor kwam net in de gang aan en vroeg what happened leraar gelijk ja en hij trApt die deur dicht.
Me mentor ja jonge je gaat nu naar huis en lever je pas in bij de beveiliging dus leraar mee lope ik passie i. Levere en moest telefonisch contact op neme met t hoofd van techniek sector dus ik belle ja blabla la je bent een week geschoorst . Damn honden dat t er zijn

haah welke school zit ej dan wel grappig voor woorden dit

Zadkine ja beetje no tolerance school

Mechatronika

haha sorry maar het klinkt wel grappig :roflol:

wel k*t dat ze zo streng zijn man.

njah nu kun je lekker gaan trainen! gefeliciteerd met je 100kg deadlift

Thx man ben net terug ik ga ff de computer aan zette en me training van vandaag ff neer knalle

Rug

Deadlift

10 x 35
5 x 55
5 x 65
5 x 85
1 x 100 (( rug is toch stukje sterker dan ik dacht aan het begin van me thread:P ))

Seated row machine
8 x 50
6 x 80
6 x 80
(( kon het niet laten))
1 x 100 :P :P

Seated row, cable ( dus eentje waar de handvatten dicht bij elkaar zitten)

8 x 45
8 x 50
8 x 60

ik weet beetje k*t volgorde maar alle apparaten ware beetje bezet daar. (( ze zijn nog al apparaat geil bij fit for free. daarom kon ik lekker de olympia bar jatte van zo'n stand en lekker gaan dead liften))

Lat pulleys
8 x 40
8 x 50
6 x 60 (( damn die was zwaar heb hier heel lichtjes gecheat ))

Bicep
de x 2 betekent natuurlijk 8 met ene arm 8 met andere arm

cable bicep curls (( een linker hand een rechter hand ))
8x2 13.5

(( midde in me setje komt er zo'n fitness gozer naar me toe lope gaat ie vragen en hoe gaat het en wat wil je berijken, Leuk dat ze interesse tonen maar doe dat dan na dat ik klaar ben met me setje . dus ik laat geirriteerd die cables pleure xD)) wat wel nice is . dat ze de handvatten echt super dik hebben gemaakt dus bijna niemand doet ze meer omdat ze het niet kunne hendelen:P ))

8x2 13.5
8x2 13.5

toen wilde ik graag double bicep cable curls gaan doen maar die was bezet dus ging ik ff dumbbells curlen.

8x2 14
8x2 14
8x2 14

Double bicep cable curls
8x 20 (( vanwege katrol word ie minder zwaar ))
8x 20
8x 20

(( dat was het wel zo'n beetje. ))
en sorry voor het k*t getyp nog beetje ge irriteerd door het feit dat ik geschorst ben

zo nu ff bak rijst weg kanen

Laatst bewerkt:
Waarvoor nou al 2x in de week toppen en dan ook nog met deadlift? Erg veel logica zit daar niet achter, is totaal nutteloos om het 2x achter elkaar te doen en vooral niet slim omdat je net pas bezig bent.

En 2x dezelfde oefening, namelijk seated row. Je trainingsschema is echt ruk, vorige keer ook al 7 oefeningen voor borst.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven