MuscleMeat

Tempraments Log

• Topic Starter Topic Starter
valt mee hor de eine pak je hem anders de ene seated row is een weide horizontal grip . het is een sort seated c row snappie ;)
toppen omdat ik me er goed bij voel ;)

btw laatste keer dat ik topte was ergens vorrige week. toen was me deadlift nog k*t. de laatste training voor me rug leerde ik de techniek onder de knie krijgen.

Laatst bewerkt:
grats met je PR

Waarvoor nou al 2x in de week toppen en dan ook nog met deadlift? Erg veel logica zit daar niet achter, is totaal nutteloos om het 2x achter elkaar te doen en vooral niet slim omdat je net pas bezig bent.

En 2x dezelfde oefening, namelijk seated row. Je trainingsschema is echt ruk, vorige keer ook al 7 oefeningen voor borst.
seriously:eek:

Ik heb namelijk geen zin om het hele topic door te zoeken na een week afwezigheid:o
Maar topicstarter: hoeveel sets deed je die borst oefeningen dan?

deed er 7 maar was beetje hyper actief door de unleash dus ik wilde meer en meer. beetje jammer dat dennis me hie rweer mee moet confronteren. beetje nutteloos.

en me training was goed hoor hij is misschien beetje in de war met seated row cable x 2 ?

btw Welcome back

deed er 7 maar was beetje hyper actief door de unleash dus ik wilde meer en meer. beetje jammer dat dennis me hie rweer mee moet confronteren. beetje nutteloos.

en me training was goed hoor hij is misschien beetje in de war met seated row cable x 2 ?

btw Welcome back

Dennis heeft gelijk.
Je zegt dat je trainingschema van de persoonlijke begeleiding k*t was en vervolgens doe je dit:

dag 1 : borst tricep
dag 2: benen buikspieren
dag 3 : rug bicep
dag 4 : shoulder buikspieren
dag 5 : borst tricep
dag 6 : benen buikspieren
dag 7 : rug bicep

???

Ook zeg je dat je meer free weights gaat doen en uiteindelijk doe je bijna alles met cables...

Dennis heeft gelijk.
Je zegt dat je trainingschema van de persoonlijke begeleiding k*t was en vervolgens doe je dit:

???

Ook zeg je dat je meer free weights gaat doen en uiteindelijk doe je bijna alles met cables...
Cables, hebben meer bewegingsvrijheid dan andere machines, dus zo erg is dat nu ook weer niet.

Maar dat schema wat jij hier boven post is idd best wel raar, ik zal het eens goed doorkijken, hoop dat het in zijn beginpost staat.

Cables, hebben meer bewegingsvrijheid dan andere machines, dus zo erg is dat nu ook weer niet.

Maar dat schema wat jij hier boven post is idd best wel raar, ik zal het eens goed doorkijken, hoop dat het in zijn beginpost staat.

Als je kan deadliften kan je perfect barbell/dumbbell rows doen.

btw Welcome back

Nee is beetje nutteloos dat je er 7 doet, en vooral als je een excuus gebruikt omdat je unleash heb gebruikt. Beetje zelfbeheersing en geduld is wel op ze plaatst met deze sport.

Daarnaast zeg je zelf dat je vorige week ook al had getopt, deadlift is een zeer zware oefening, vooral als je hem pas net doet.

En ik ben niet in de war, maar je trainingsschema is gewoon niet erg goed. Dan kan je makkelijk 1 oefening van die seated row weggooien en BOR toevoegen welke vele malen beter is.

Is geen aanval op jouw, maar alleen kritiek in de zin dat ik het positief bedoel ;)

dan heb ik het verkeerd op gevat . je BOR is nice moet dat nog wel leren trouwens dus ik vraag dus wel ff rond volgende keer rug training. en je heoft niet gelijk zegge dat het ruk is of zo. je kan zeggen ja ik zou bv dat doen of dit doen. dan komt het minder negatief over snappie maar ja iedergeval thx man. volgende keer BOR

dan heb ik het verkeerd op gevat . je BOR is nice moet dat nog wel leren trouwens dus ik vraag dus wel ff rond volgende keer rug training. en je heoft niet gelijk zegge dat het ruk is of zo. je kan zeggen ja ik zou bv dat doen of dit doen. dan komt het minder negatief over snappie maar ja iedergeval thx man. volgende keer BOR

Voordat je gaat trainen, laat staan een log openen ga je toch zelf onderzoek doen naar een beetje goed schema en als dat niet goed is mag ik niet zeggen dat het ruk is? Maar begrijp wat je bedoelt, had wat minder negatief moeten zijn. Excuses ;)

Maar heb je toevallig nog link of ergens post waarin je, je huidige schema post ben benieuwd. Want zijn nog wel paar puntjes die verbeterd kunnen worden.

En begin aub gewoon met deadlift en squat met minimaal 8 herhalingen en hou dat de komende maand gewoon zo. Vooral bij deze 2 oefeningen als je techniek ****ed is of warming up niet goed ben je gewoon de lul.

Laatst bewerkt:
Voordat je gaat trainen, laat staan een log openen ga je toch zelf onderzoek doen naar een beetje goed schema en als dat niet goed is mag ik niet zeggen dat het ruk is?

Maar heb je toevallig nog link of ergens post waarin je, je huidige schema post ben benieuwd. Want zijn nog wel paar puntjes die verbeterd kunnen worden.

En begin aub gewoon met deadlift en squat met minimaal 8 herhalingen en hou dat de komende maand gewoon zo. Vooral bij deze 2 oefeningen als je techniek ****ed is of warming up niet goed ben je gewoon de lul.
+1 voor het dikgedrukte.

maar -1 voor wat daarvoor staat, een log kan je goed gebruiken om uit te zoeken wat werkt voor jou

+1 voor het dikgedrukte.

maar -1 voor wat daarvoor staat, een log kan je goed gebruiken om uit te zoeken wat werkt voor jou

Ja wat voor jouw werkt, maar dat hoeft niet te betekenen dat je geen vooronderzoek moet doen. Je weet toch ook niet bij je geboorte hoe je moet eten, dat leer je allemaal. Maar wat je het beste kan eten moet jezelf ondervinden.

Dat zijn 2 verschillende dingen ;)

Ja wat voor jouw werkt, maar dat hoeft niet te betekenen dat je geen vooronderzoek moet doen. Je weet toch ook niet bij je geboorte hoe je moet eten, dat leer je allemaal. Maar wat je het beste kan eten moet jezelf ondervinden.

Dat zijn 2 verschillende dingen ;)
Idd, zelfs voor ik deze sport begon keek ik al wat ik kon doen voor schema's etc
Log is om je kinderziektes eruit te halen ..
alhoewel je vrij bent te doen wat je wil op dit forum ook al doe je 7 oefeningen voor de borst die nu vrijwel onlogisch zijn want als je de oefeningen goed deed zou je er max 5 kunnen doen :)

ff kijken voorbeeld voor borst en rug

borst

Bench press We hebbe ook een negative benchpres sstaan trouwens

incline bench press

dumble flies. (( al vind ik cable lekkerder))

pec deck

rug

Deadlift

Bor

lat pulley

seated row.

schouders

MP in plaats van shoulder press

Front raises met een schijf anders dumbbell front raises.

lateral rases met dumbels.??

Barbell shrugs

Laatst bewerkt:
train je 7 dagen in de week??
je trainingsschema gaat nergens over;)

Dennis heeft gelijk.

???

en nee ik pak geen rust

jep bij mij bestaan er geen 7 dagen ,meer een cyclus

borst tricep
bene (( buikspieren ga ik nog maar 1 keer per week doen voor optimalte groei
rug bicep
schouder buikspieren
borst tricep
benen
rug bicep

:trollface:

Laatst bewerkt:
je trainingsschema is echt fouter dan fout vriend..

Terug
Naar boven