Fitness Seller

Tempraments Log

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga een filmpje voor je make dat ik 80 kilo bench ok ? gaat ik ff camera regelen via een maat van me. nu maarh open dat ie mee naar binne mag. want tjah het blijft fit for free he :P die doen ****ing lastig
er over.

en ja het is recent.

maar schijn bedriegt he

Pics don't lie
Movies don't lie

but when some one has muscle does that mean he is strong . ?

Doesnt have to be :P

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

Bij mij op sportschool kan je alleen dead lifte in een geforceerde positie . moge geen losse barbell pakke van andere benches man

oh ik geloof je wel hoor, f4f is echt anti sportschool he :o

JA maar ja het is 5 minuten van huis . het is een grote ook. dus en genoeg free weights. dumbbells gaan tot 40 kilo. dus over jaartje ben ik daar weg:P

trouwens morge staan benen op de planning. dus weer lekker SQUATTE:P

ga kijke of ik hem hoger kan pakke dan vorrige keer

Hoe vervelent ik het ook vind ik zal vandaag rust moete nemen.

Was gewoon zo laat wakker rond half 12 pas dat betekent genoeg voor mij. want meestal sta ik om 7 uur op. dus morgen maar weer dan ^_^

Filmpje verwijderd.

Laatst bewerkt:
Benen

Squat
10 x 35
8 x 55
8x 60 PR

Seated calf raises ( slow)
15 x 50
15 x 50
15 x 50

Seated leg curls.
10 x 60
10 x 60
10 x 60

Seated leg extention
10 x 60
10 x 60
10 x 60

Seated leg press
10x80
10 x 90
10 x 100

abs

weighted crunch machine

15x 91 (( dit is max wat je kan daar :( ))
15x 91
15 x 91

lever vertical hip raise machine

x20
x20
x20
x10 (( extra crunch plus slow))

(( voor die gene die zijkante trained. stond een ****ing rij dus daar had ik geen zin meer in ))

lijkt me juist heel moeilijk om een db press te spotte

dat komt omdat jij een beunhaas bent beertje:P xD

ach joh morge rug doen en misschien heb ik daarna wel een verassing in me post xD

succes met je gains. Je bent een echte beginner of niet ? Als je last heb van je rug zou ik beginnen met lat pulldown/ reverse rows + pullups. Krijg je een sterke rug van en heeft mij geholpen van mijn rugpijn. Begin zo mogelijk met DL , krijg je brute rug + traps van

Laatst bewerkt:
Rug

Ja rug dag was vandaag en ik heb een verassing . want ik heb Gedead lift!!!!

Deadlift. 10 x stang
5 x 35
5 x 55
1 x 95!!!

Seated c row

6x 65
6x 65
6x 65

Seated lat pull down

8 x 40
8 x 40
8 x 40

seated rows
8 x 45
8x 45
8 x 45

staande bicep cable curl . (( zo'n eentej waar cables aan bijde kante van zo'n stoel staan ))

8x 13 (( iets in die richting let nooit echt op hoeveel ik op bicep pak techniek vind ik belangrijker dan gewicht))
8x13
8x13

en nog een oefening waar je bankje gaat zitte met zo'n 60 graden of zo . dan soort van hammer curl en dan twist op het einde voor je onder arme.

8x8
8x8
8x8

Ben trots op me zelf dat ik heb gedeadlift

Je bent bang dat je rugpijn krijgt, maar je deadlift wel van 5x55 even 1 x 95?
Daar zit niks tussen??

Gewoon 5x5 gaan doen dan?

ik had die unleash in genome en zo weet je wel die pre work out en was zo ****ed up he zo ****ing agressief en gemotiveerd. en doen ben ik gaan dead lifte had geen zin om nog keer 5 keer te doen me hoofd zei . ja kijk hoveel je 1 keer kan doen. en dat was dus 1x 95 :P

ben echt zo blij he. moest wel op me knie me handjes wassen :P omdat als ik voor over leun ik gewoon voorover val xD hahahah:P (A)

volgende keer 5 x 5 :D maar ik blijf wel isolatie bij doen man. dus het is niet dat ik strong lifts ga doen maar meer 5x5 squat en 5 x 5 deadlift. 5x5 bench press bv maar wel op de dage dat ik die spier groep train. snappie? :P

En dat heeft dan "last" van zijn rug :P DL't meer dan de helft van DBB

ach joh me ma heb me gesteund ( ja ouders die je steune) ze zegt ga gewoon dead lifte jonge. en het komt echt wel goed.

toen ik die pre workout ha din genome was dat het enige wat in me hoofd zat. en ja en toen maar deadlifte en het is verdomd leuk ook xD

Terug
Naar boven