MuscleMeat

Terugval door ziekte

Balboa18

Competitive Bodybuilder
Waardering
2
Mensen, ik ben nou nogal ziek en ben al 8 kg afgevallen. en dat is heus niet allemaal vocht!:eek:
maar goed, ik kan nou gaan janken enzo, maar het is helaas niet anders.

Dit is eigelijk mijn eerste echte terugslag sinds is ik train. Wie heeft dit ook wel eens gehad en hoe lang duurde het voordat je weer aan je kg's zat, zowel qua lichaamsgewicht als trainingsgewicht?

je had dit beter gepost bij blessures.

Nuja heb het zelf nog niet meegemaakt maar je zal best wel kunnen rekenen op je spiergeheugen!

Dus terug trainen goed eten slapen & verzorgen.

Ochja, been there done that. Maak je niet druk, deed ik in het begin ook, maar het komt zo weer goed allemaal.

Same here. -7kg.

Het is klote, maar op dit moment doe je er toch geen **** aan.
Gewoon goed blijven eten, en je rust pakken.

• Topic Starter Topic Starter
tjah gewoon goed blijven eten. dat heb ik dus sinds afgelopen zondag niet kunnen doen!!
pas sinds vandaag een klein beetje melk en drinkontbijt:(

Rustig maar, het zit er echt binnen zeer korte tijd weer aan, ik spreek uit ervaring :)

spieren verliezen doe je niet snel hoor, het zit vaak allemaal in het koppie

BadMF zei:
spieren verliezen doe je niet snel hoor, het zit vaak allemaal in het koppie

nou een broek die nu weer gemakkelijk past, en vorige week zo strak zat als wat.

als je gewend bent aan 5500-6000 per dag en dan opeens naar 0 gaat..dan gaat het hard, blijkt wel.

Klote ja, maar je zit volgens mij toch redelijk snel weer terug op oude niveau, wat ik zo bij ons in de sportschool hoor.

Balboa18 zei:
nou een broek die nu weer gemakkelijk past, en vorige week zo strak zat als wat.

als je gewend bent aan 5500-6000 per dag en dan opeens naar 0 gaat..dan gaat het hard, blijkt wel.

Klopt ja, dat kan het geval zijn als je VOCHT kwijtraakt. Dat heeft ook grote invloed op je omvang. Het is pas sinds zondag als ik het goed begrijp? Maak je niet druk vent...

Geen paniek. Zelfs als je massa verliest zit dat nadat je weer gaat eten en trainen echt zo weer bij.

Grijpwijk zei:
Klopt ja, dat kan het geval zijn als je VOCHT kwijtraakt. Dat heeft ook grote invloed op je omvang. Het is pas sinds zondag als ik het goed begrijp? Maak je niet druk vent...

het is inderdaad pas sinds zondag. en mischien maak ik me ook te druk.
maar ik heb dit topic niet geopend als verkapt kijk mij zielig zijn topic:p
ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen hier.

8 kg is wel veel, ik heb max 4 kg verloren bij ziekte. Maar zoals al is gezegd, het is er in no-time weer bij.

Ik was 106/107kg met 6 a 8% vet op mijn 21e. Zwaar ongeval gehad en aantal operatie's ivm ziekte en ben nog steeds aan het terug opbouwen. Zit nu op 102kg met een 12%/13% en ben 25

Door dat alles ben ik het hele sport gebeuren wel wat minder belangrijk gaan vinden, er is zoveel meer :) Maar ik denk dat als je goed eet dat je goed terug op komt hoor! Kost gewoon tijd, geduld is schone zaak.

Capoeirist zei:
Maar ik denk dat als je goed eet dat je goed terug op komt hoor! Kost gewoon tijd, geduld is schone zaak.

oke..dus volgens jou moet ik geduld hebben, en volgens andere zit het er zo weer aan.:rolleyes:

Balboa18 zei:
oke..dus volgens jou moet ik geduld hebben, en volgens andere zit het er zo weer aan.:rolleyes:

Ik ben pas jaar/anderhalf jaar na de revalidatie terug begonnen. Dus geheel stil gelegen. Daarna nog 2x een onderbreking ivm operatie aan mijn hoofd, daarna nog 8 x moeten stoppen met periode's van 5 dagen tot 20 dagen ivm antibiotica.

Dus ja mijn inziens kosten het geduld ;) :p

Voor mij hoeft het ook niet meer btw :) dat is ook het verschil.

Capoeirist heeft operaties en revalidatie gehad wijsneus, jij niet waarschijnlijk. Het zit er echt zo weer aan. Niet lopen b**chen.

Wat voor ziekte heb je trouwens dat je 8 kilo verliest?

Zelda zei:
Capoeirist heeft operaties en revalidatie gehad wijsneus, jij niet waarschijnlijk. Het zit er echt zo weer aan. Niet lopen b**chen.

Wat voor ziekte heb je trouwens dat je 8 kilo verliest?

nee nee sorry..als mijn reactie zo overkwam excuses.. zeer zeker niet mijn bedoeling om te fokken.
tjah ik heb een keelinfectie en heb dus een week niks kunnen behalve wat dextrose. het gaat nu al beter.

keelinfectie, week niks kunnen doen, en 8 kg kwijt ? en denken dat je het nooit meer terug krijgt en de wereld vergaat ?

Joh word es gauw wakker uit dromenland :thumbd:

slekker makkelijk tijdens een cut

Terug
Naar boven