Fitness Seller

Terugval door ziekte

Balboa18 zei:
nee nee sorry..als mijn reactie zo overkwam excuses.. zeer zeker niet mijn bedoeling om te fokken.
tjah ik heb een keelinfectie en heb dus een week niks kunnen behalve wat dextrose. het gaat nu al beter.

Volgens mij is het onmogelijk om meer dan een kilo VVM per week kwijt te raken, dus maak je geen zorgen. Beterschap iig.

Ik heb trouwens nu griep btw, dus ik kan me je frustratie wel voorstellen. Ik ben trouwens nog geen grammetje kwijt, ik vreet gewoon door, hoewel het bijna m'n strot weer uitkomt.

• Topic Starter Topic Starter
Capoeirist zei:
keelinfectie, week niks kunnen doen, en 8 kg kwijt ? en denken dat je het nooit meer terug krijgt en de wereld vergaat ?

Joh word es gauw wakker uit dromenland :thumbd:

uh.. je hoort mij toch nerges zeggen dat ik nou depressief ben ofzo????
ik vraag me, zoals ik al heb aangegeven heb, hoe anderen dit ervaren hebben!

Zelda zei:
ik vreet gewoon door, hoewel het bijna m'n strot weer uitkomt.

Boven onderhoud eten terwijl je niet traint is zinloos na een paar dagen (na 72 uur is het effect van de training (verhoogde eiwitsynthese) wel zo'n beetje voorbij). Dat leidt alleen maar tot vetaanzet en niet tot extra spieren. En als je ziek bent en niet zo veel uitvoert zal zelfs het onderhoudsniveau wel iets inzakken... dus al te veel vreten zou ik zeker afraden. Zorg maar dat je beter wordt, dan komt de rest vanzelf wel weer.

Terug
Naar boven