Weetjes!
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben toch niet van gistere je heb me gepmd en nog 4 mensen -,- en dan gaan mensen zeiken dat ik soms iets ergens verkeerds plaats ofiets
Screenshot dan eensBen toch niet van gistere je heb me gepmd en nog 4 mensen -,- en dan gaan mensen zeiken dat ik soms iets ergens verkeerds plaats ofiets
Voor zover ik weet heb ik geen pm verstuurd hoor... Of iemand anders moet op mij account zitten of je hebt verkeerd gelezenJezus man, je hoeft niet voor elke zin een aparte post te maken hoor....
Gear is een heel goed merk en echt !
Is 300 per ml dus toch wat meer en ga e5d doen en mast wil ik ook gaan doen ook gelijk wat minder vocht right? Of trennetje gevaarlijk spul maar wel kick!
Dude....het is je eerste kuur en je overweegt tren? Kappen nou....
Als jij genoeg kennis zou hebben over AAS zou je weten dat Tren NOOIT een optie is voor beginners....
Eerst kennis verzamelen man. En niet alleen over welke AAS je 'welke look' geeft, maar pathways, receptoren, derivaten, de hele mikmak.
Het is GEEN speelgoed!!
Gear is een heel goed merk en echt !
Is 300 per ml dus toch wat meer en ga e5d doen en mast wil ik ook gaan doen ook gelijk wat minder vocht right? Of trennetje gevaarlijk spul maar wel kick!
WTFE5d elke 5 dagen dat is ongv 400-425 ze week en dan 200tren als
Begin en misschien later opschroeven
Waarom maak je dan een poll met 'is 250mg test genoeg'?Goede avond ik wil graag een test e kuurtje doen licht maar goed
Ik hoop hier 2,5kilospiermassa mee tebehalen 10Weken EW 250mg of 250mg e5d. Ik ben gevoelig voor gyno en wil dit zo veel mogelijk vermeiden heb een nakuur
Is 2,5kilo spiermassa rieel (overhouden)
Alle hulp en steun is welkom !
Negativiteit is ook welkom !
Alleen alsjeblieft niet van doe het omhoog naar 500mg want dat wil ik niet na lang nadenken
E5d elke 5 dagen dat is ongv 400-425 ze week en dan 200tren als
Begin en misschien later opschroeven

Ik vind t weer apart dat mast tegenwoordig erbij moet....
Als ik mast ergens bij doe, krijg ik serieus kramp in m'n prostaat en m'n haarlijn vind t ook niet leuk!
Tren gelukkig geen last van zoals hierboven....., tren a is dan misschien idd een verstandige keuze bij een eerste kennismaking met tren.
Is de TS er al uit ?