MuscleMeat

Test e 250mg :)

Peiling Peiling 250mg genoeg ?

• Ja

Stemmen: 3 20,0%
  • Nee

Stemmen: 12 80,0%

• Totaal stemmers
    15
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ben toch niet van gistere je heb me gepmd en nog 4 mensen -,- en dan gaan mensen zeiken dat ik soms iets ergens verkeerds plaats ofiets

Slotje aub

Ben toch niet van gistere je heb me gepmd en nog 4 mensen -,- en dan gaan mensen zeiken dat ik soms iets ergens verkeerds plaats ofiets
Screenshot dan eens ;) Voor zover ik weet heb ik geen pm verstuurd hoor... Of iemand anders moet op mij account zitten of je hebt verkeerd gelezen

Jezus man, je hoeft niet voor elke zin een aparte post te maken hoor....
En spelling is een verbeterpuntje bij jou geloof ik?
Verder, als je bereid bent om te gaan pinnen, waarom dan in godsnaam maar 250mg test? Zelfs als je gear goed is blijft er effectief maar 150-190mg van over na afbraak... voor zo'n dosis ga je toch niet beginnen aan iets waar je complete endocrinologische systeem mee stil kunt leggen?

ALS je wilt beginnen aan dit verhaal vind ik dat je minimaal 200mg Masteron per week erbij moet zetten. Uit veiligheid, voor je algehele gezondheid en zeker ook voor een beter resultaat. Maar goed, dan moet je ook in overweging nemen dat je DHT sides kunt krijgen zoals haaruitval/haargroei, etc etc.

Nogmaals, het is maar mijn persoonlijke mening, maar als je voor 250mg test per week gaat kan je net zo goed een Anavar kuurtje doen. Hoef je niet te prikken en het is net zo slecht voor je systeem.

Gear is een heel goed merk en echt !
Is 300 per ml dus toch wat meer en ga e5d doen en mast wil ik ook gaan doen ook gelijk wat minder vocht right? Of trennetje gevaarlijk spul maar wel kick!

Gear is een heel goed merk en echt !
Is 300 per ml dus toch wat meer en ga e5d doen en mast wil ik ook gaan doen ook gelijk wat minder vocht right? Of trennetje gevaarlijk spul maar wel kick!

Dude....het is je eerste kuur en je overweegt tren? Kappen nou....
Als jij genoeg kennis zou hebben over AAS zou je weten dat Tren NOOIT een optie is voor beginners....
Eerst kennis verzamelen man. En niet alleen over welke AAS je 'welke look' geeft, maar pathways, receptoren, derivaten, de hele mikmak.
Het is GEEN speelgoed!!

Dude....het is je eerste kuur en je overweegt tren? Kappen nou....
Als jij genoeg kennis zou hebben over AAS zou je weten dat Tren NOOIT een optie is voor beginners....
Eerst kennis verzamelen man. En niet alleen over welke AAS je 'welke look' geeft, maar pathways, receptoren, derivaten, de hele mikmak.
Het is GEEN speelgoed!!

Let vooral op het feit dat hij gyno gevoelig is en meteen tren overweegt.

Is niet mijn eerste kuur (foutje als ik dat heb gezegt) en ik ken de gevaren en side effects van tren maar vindt het goed teoverwege voor de krachtgains en gains samen met test

E5d elke 5 dagen dat is ongv 400-425 ze week en dan 200tren als
Begin en misschien later opschroeven

Hij weet niet of hij gyno gevoelig is. Dat denkt hij. Omdat dit in ze familie gebeurd is....

Hij wil een veilig kuurtje en daarom alleen test e 250. Wat nu dus blijkbaar ineens 300mg geworden is omdat hij naar eigen zeggen een top merk gevonden heeft.

Wilde geen mast omdat hij geen 10kg aan wilde komen en het veilig wilde houden.
Nu komt die aanzetten met fat die tren wel kicke vind.

Kan het allemaal niet te serieus nemen nadat hij 2,5 jaar gelezen heeft op dit forum en met zulke dingen aankomt

O ja. Vraag weer een slotje omdat we zo gemeen tegen je zijn.
Als je gewoon eens ging nadenken en je eigen zou inlezen en luisteren zou iedereen een stuk vriendelijker zijn

WTF??? Waarom maak je dan een poll met 'is 250mg test genoeg'?

Je bent nu aan het draaien en je hebt geen idee waar je het over hebt, dat is duidelijk....

Weet je wat Tren is uberhaubt? Wat het doet? Waarvoor het ontwikkeld is? Welke pathways en receptoren het beinvloed?
Weet je IETS over DHT/SHBG test vs vrij test etc etc?

Post IETS waaruit blijkt dat je kennis hebt....gasten zoals jij word ik bang van man, straks val jij dood neer omdat je 200mg tren recht in je bloedbaan prikt, en krijgen WIJ het gezeik met de overheid.
Jij hoort NIETS te gebruiken totdat je duidelijk maakt dat je weet waar je het over hebt.

Wij pesten jou niet....wij zorgen ervoor dat jij jezelf geen serieuze schade toebrengt!!!

Goede avond ik wil graag een test e kuurtje doen licht maar goed
Ik hoop hier 2,5kilospiermassa mee tebehalen 10Weken EW 250mg of 250mg e5d. Ik ben gevoelig voor gyno en wil dit zo veel mogelijk vermeiden heb een nakuur :)

Is 2,5kilo spiermassa rieel (overhouden) :D:D

Alle hulp en steun is welkom !
Negativiteit is ook welkom !
Alleen alsjeblieft niet van doe het omhoog naar 500mg want dat wil ik niet na lang nadenken

Na lang nadenken wouw je zeker niet hoger dan 250mg/week?

Na 2 dagen langer nadenken:

:rolleyes:

Als de voortekenen zijn voor de zomer kunnen we wat verwachten:o

Ik ben 2 jaar lang niet op DBB geweest, en wat mij opvalt is dat AAS niet meer de ANGST inboezemd bij n00bs die het vroeger deed.
Je HOORT bang te zijn voordat je begint aan AAS, zeker met injectables....
En dan zie je dit soort gastjes, 'beetje tren, da's kicken'

Heeft Rich Piana je dat wijs gemaakt?
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen, dat als Tren niet goed valt (zoals bij mij en VELE anderen) je leven verandert in een nachtmerrie....je slaapt niet meer, buiten adem door alleen te lopen, zweet gutst van je lijf...agressie maar vooral INTENSE paranoia...psychologisch heftiger dan zo'n beetje elke straat-drug die er is!!! En de fysieke kant, pijnlijke gewrichten, geen conditie etc etc.....En als je Tren E zet (zoals ik deed) duurt die hel MINIMAL 2 weken na je laatste shot...ik werd nog NET niet suicidaal....scheelde niet veel!

Dit was vroeger anders, vroeger waren beginners bang, aarzelend voordat ze de stap namen....waardoor ze eerst kennis gingen vergaren..

Het enige wat ik mij kan bedenken is dat de hele YouTube Fitness bullshit toestand deze mensen laat denken dat AAS iets is wat er 'gewoon bij hoort'.

AAS zijn ZEER serieuze drugs, en alleen iemand met minimaal 6 maanden solid research zou moeten overwegen of het iets voor je is....

We weten niks over je achtergrond, voeding, training....het enige waar OP het over heeft is dat AAS 'kicke' is....

Please...PLEASE....hou gewoon op en ga trainen en vreten....

Kansloos dit

Ik vind t weer apart dat mast tegenwoordig erbij moet....
Als ik mast ergens bij doe, krijg ik serieus kramp in m'n prostaat en m'n haarlijn vind t ook niet leuk!
Tren gelukkig geen last van zoals hierboven....., tren a is dan misschien idd een verstandige keuze bij een eerste kennismaking met tren.

Is de TS er al uit ?

Ik vind t weer apart dat mast tegenwoordig erbij moet....
Als ik mast ergens bij doe, krijg ik serieus kramp in m'n prostaat en m'n haarlijn vind t ook niet leuk!
Tren gelukkig geen last van zoals hierboven....., tren a is dan misschien idd een verstandige keuze bij een eerste kennismaking met tren.

Is de TS er al uit ?

Realiseer jij je dat jij Trenbolone (De sterkste, meest schadelijke injectable ooit) serieus aanraad aan iemand die op elk punt heeft laten zien geen flauw besef te hebben van wat hij aan het doen is?
Leuk dat jij geen sides hebt van tren, maar 90% van de mensen heeft ZWARE sides op tren, en het grootste deel van de mensen (onder de 40 jaar oud) die masteron gebruiken hebben nauwelijks tot geen sides....dat is gewoon een feit.
Vind jij dat een goed idee? Is dat wat we willen? Een subcultuur waarin AAS aan iedere dropl+l word aangeraden alsof het snoepgoed is?

Sorry hoor....maar als jij in de toekomst mooie, schone, betrouwbare gear wilt kunnen kopen, raad ik je ernstig af om dit soort gevaarlijke en onverantwoorde adviezen te geven. Dat gooit roet in het eten voor ons allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven