Fitness Seller

Test e 250mg :)

Peiling Peiling 250mg genoeg ?

• Ja

Stemmen: 3 20,0%
  • Nee

Stemmen: 12 80,0%

• Totaal stemmers
    15
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Realiseer jij je dat jij Trenbolone (De sterkste, meest schadelijke injectable ooit) serieus aanraad aan iemand die op elk punt heeft laten zien geen flauw besef te hebben van wat hij aan het doen is?
Leuk dat jij geen sides hebt van tren, maar 90% van de mensen heeft ZWARE sides op tren, en het grootste deel van de mensen (onder de 40 jaar oud) die masteron gebruiken hebben nauwelijks tot geen sides....dat is gewoon een feit.
Vind jij dat een goed idee? Is dat wat we willen? Een subcultuur waarin AAS aan iedere dropl+l word aangeraden alsof het snoepgoed is?

Sorry hoor....maar als jij in de toekomst mooie, schone, betrouwbare gear wilt kunnen kopen, raad ik je ernstig af om dit soort gevaarlijke en onverantwoorde adviezen te geven. Dat gooit roet in het eten voor ons allemaal!

Take a chillpill bro, niet zoveel Tren zetten ;)

Hij heeft wel gelijk, de aas gaan er tegenwoordig in alsof het snoep is, eerst proeven en dan wel zien hoe het smaakt...

Aan TS, kuur gewoon niet, zolang je er zulke vragen over moet stellen op dergelijke fora heb je je nog niet genoeg ingelezen

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195I met Tapatalk

• Topic Starter Topic Starter
wat dan 3gr stof per week in me reet igf-1 as cocktail hoor je daar mensen over klagen? Nee dat is lekker en goed zeggen de meeste

200mg tren niet zoveel tren zetten? Dat is een lage dosis mensen doen 400-600

Je hoort niemand klage over die absuurte dosisen die mensen nemen maar een beetje tren en iedereen wordt gek

200mg tren of 1gr van alle soorten per week en wat ifg enz -,- nee dat is goed voor je

Gast, doe nou eens normaal

Word nog wat met die tren in je lichaam.. Je hebt nu al last van RAGEEE:army:

Jaman rage heb ik altijd al gehad

Jaman rage heb ik altijd al gehad

23869364.jpg

Ik ben 2 jaar lang niet op DBB geweest, en wat mij opvalt is dat AAS niet meer de ANGST inboezemd bij n00bs die het vroeger deed.
Je HOORT bang te zijn voordat je begint aan AAS, zeker met injectables....
En dan zie je dit soort gastjes, 'beetje tren, da's kicken'

Heeft Rich Piana je dat wijs gemaakt?
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen, dat als Tren niet goed valt (zoals bij mij en VELE anderen) je leven verandert in een nachtmerrie....je slaapt niet meer, buiten adem door alleen te lopen, zweet gutst van je lijf...agressie maar vooral INTENSE paranoia...psychologisch heftiger dan zo'n beetje elke straat-drug die er is!!! En de fysieke kant, pijnlijke gewrichten, geen conditie etc etc.....En als je Tren E zet (zoals ik deed) duurt die hel MINIMAL 2 weken na je laatste shot...ik werd nog NET niet suicidaal....scheelde niet veel!

Dit was vroeger anders, vroeger waren beginners bang, aarzelend voordat ze de stap namen....waardoor ze eerst kennis gingen vergaren..

Het enige wat ik mij kan bedenken is dat de hele YouTube Fitness bullshit toestand deze mensen laat denken dat AAS iets is wat er 'gewoon bij hoort'.

AAS zijn ZEER serieuze drugs, en alleen iemand met minimaal 6 maanden solid research zou moeten overwegen of het iets voor je is....

We weten niks over je achtergrond, voeding, training....het enige waar OP het over heeft is dat AAS 'kicke' is....

Please...PLEASE....hou gewoon op en ga trainen en vreten....
Ben jij gestopt met tren of neem je al die zaken voor lief?

Zo'n topic waarbij je jezelf afvraagt of de TS heel erg achterlijk is of een goede troll. Waarschijnlijk dat eerste.

Bij deze kom ik tot de conclusie (mocht TS serieus zijn) dat TS nog niet klaar is voor AAS. Daarnaast verwacht ik eigenlijk ook niet dat hij er ooit klaar voor zal zijn.

Realiseer jij je dat jij Trenbolone (De sterkste, meest schadelijke injectable ooit) serieus aanraad aan iemand die op elk punt heeft laten zien geen flauw besef te hebben van wat hij aan het doen is?
Leuk dat jij geen sides hebt van tren, maar 90% van de mensen heeft ZWARE sides op tren, en het grootste deel van de mensen (onder de 40 jaar oud) die masteron gebruiken hebben nauwelijks tot geen sides....dat is gewoon een feit.
Vind jij dat een goed idee? Is dat wat we willen? Een subcultuur waarin AAS aan iedere dropl+l word aangeraden alsof het snoepgoed is?

Sorry hoor....maar als jij in de toekomst mooie, schone, betrouwbare gear wilt kunnen kopen, raad ik je ernstig af om dit soort gevaarlijke en onverantwoorde adviezen te geven. Dat gooit roet in het eten voor ons allemaal!

Relaxt kerel, ik zeg alleen dat ALS de TS toch tren gaat doen.., hij eerder de acetate kan pakken ivm side's! (Direct uit systeem)

Hoezo wordt de gear door mijn 'advies' slecht dan?
Was niet mijn advies, maar ALS hij tren pakt.., kan hij misschien beter tren a pakken......

Aan je reactie te lezen is tren idd niks voor jou, je explodeert nu al :D

En jij bent niet representatief voor 90% van de gebruikers he ;) (zie zoveel tren-logs zonder side's)
Ik ben ook niet representatief hoor, ik heb last van mast, meerderheid niet...

Gewoon zelf uitproberen allemaal, als iemand dan ergens voor gaat, adviseren hem dan zo goed mogelijk ipv dat kan niet dit dat...., zeg dan: ' neem acetate ivm dat het anders bij enanthate 2 weken in je systeem zit '

Gewoon zelf uitproberen allemaal, als iemand dan ergens voor gaat, adviseren hem dan zo goed mogelijk ipv dat kan niet dit dat...., zeg dan: ' neem acetate ivm dat het anders bij enanthate 2 weken in je systeem zit '

Beste advies voor ts: begin er niet aan!
Niet zelf achterkomen niet proberen gewoon niet doen

Ik kan je uit eigen ervaring vertellen, dat als Tren niet goed valt (zoals bij mij en VELE anderen) je leven verandert in een nachtmerrie....je slaapt niet meer, buiten adem door alleen te lopen, zweet gutst van je lijf...agressie maar vooral INTENSE paranoia...psychologisch heftiger dan zo'n beetje elke straat-drug die er is!!! En de fysieke kant, pijnlijke gewrichten, geen conditie etc etc.....En als je Tren E zet (zoals ik deed) duurt die hel MINIMAL 2 weken na je laatste shot...ik werd nog NET niet suicidaal....scheelde niet veel!

Tren heeft op u eengroot effect gehad, psychologisch oa.
Ikzie mezelf als een beginner en heb tren e gepakt enik heb niks gemerkt qua psychologische sides (buiten sneller agressief worden maar viel al bij al mee).

Een beginner kan perfect op tren gaan. Iedereen moet het ooit testen. Als de psycho sides te erg zijn, zal ie het zelf wel leren met vallen en opstaan.

Als je zijn Posts en topics lees is het alles behalve een stom advies.
Hij heeft duidelijk geen idee waar die het over heeft.

Vind het eerder een stom advies om hem tren te laten gebruiken.
Als je het bedoeld van laat hem maar op ze bel gaan kan ik het enigszins begrijpen. Maar vind het nog stom

Als je zijn Posts en topics lees is het alles behalve een stom advies.
Hij heeft duidelijk geen idee waar die het over heeft.

Vind het eerder een stom advies om hem tren te laten gebruiken.
Als je het bedoeld van laat hem maar op ze bel gaan kan ik het enigszins begrijpen. Maar vind het nog stom

Test en tren blijven test en tren, ook al is je iq 50 of 150.

Ts is nog lerende, maar de dosis dat ie zou willen pakken (250mgtest en tren erbij) is niet anders dan wat de meesten hier pakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven