AndroidHealthClinic

Test e 250mg :)

Peiling Peiling 250mg genoeg ?

• Ja

Stemmen: 3 20,0%
  • Nee

Stemmen: 12 80,0%

• Totaal stemmers
    15
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
De dosis blijft de dosis tuurlijk.
Maar 2 dagen geleden geeft hij aan 2,5 kilo te willen pakken en een veilig kuurtje te willen doen.
Mast erbij was al te veel en te moeilijk.
Nu komt hij aan dat tren wek kick is.
Als hij over 2 dagen met test tren deca + hgh aan komt moet hij het dan ook maar doen omdat hij het toch moet leren en veel mensen het hier pakken?

Ik ben het met je eens dat die std 500mg test elke week die hier iedereen opgelegd word/werd niet nodig is.
En als je je echt helemaal ingelezen heb en je besluit dan tren te nemen... Oké
Ik was al aardig onder de indruk en agressief enzo van test 250 + 500 primo van AP.
Al twijfel ik nog steeds of dit echt primo was.

Ts veranderd echter steeds van gedachte en heeft eerst nog nooit gekuurd en zegt nu al vaker gekuurd te hebben.
Aangezien hij alleen leest wat hij wil horen zou het me niet verbazen als hij dit zegt zodat zijn tren gebruik goedgekeurd word hier.

Verder is het zijn lichaam en alles dus moet hij het zelf weten.
Maar het lijkt mij slimmer om je eerst beter in te lezen en dan te kijken.
Ook niet vergeten dat hij (zoals eerder gezegd) veilig wou kuren en 2,5 kg wilde pakken op 250mg test

• Topic Starter Topic Starter
@Ironmind eindelijk een keer iemand die niet zo afgezaagdof bot reageer sommige mensen hebben zekker gelijk ben misschien niet helemaal klaar maar het is en blijft mijn keuze en advies is dan erg handig zekker voor een newbie als ik ! Beter advies dan bot van kan niet je bent dom blablabla neem de meeste reacties met een korrel zout..
Bot mag je zekker zijn maar geef dan wel advies inplaats : je bent een pannenkoek? heb ik lekker veel aan weet al wat er in 100gr pannenkoek zit -,- haha

Laatst bewerkt:
haha

Mensen zeggen dat ik nog nooit gekuurd heb? Hoe weet jij dat nou sjaak haha? Heb dat zekker wel gedaan.
En ja ik ik twijfel over mijn kuur!
Maar dat betekent niet dat ik niet over alles in lees ! Ik ben zekker 5uur per dag bezig met lezen over effecten en side effecten lees mij redelijk goed in kan beter maar ben in iedergeval niet iemand die zomaar wat erin zet !
En tren ? Een van de vervelendste side effecten ja is het het beste voor mijn doel? Ja zekker ! Dus dan is en blijft het mijn keuze of ik het ga doen ofniet

Zo jammer dat er niet meer mensen zijn als ironmind ! Heeft die kritiek op mij? Ja! Maar hij geeft toch advies ! Kunnen nog veel forumleden van leren inplaats van die botte opmerkingen die me toch niet raken ;):D

All jokes aside: het is gewoon "bizar" dat je low test wou doen om sides te vermeiden & nu opeens van plan bent om tren te gebruiken...

Wat is je kuur verleden?

Ik hoef ook geen 15kilo tepakken en dan een terug vallen van al het vocht dianabol deca no go zone for me !
grotedeels licht aan je voeding sodium zout enz maar diana en deca van zich zelf houden ook al veel
Vocht vast wat ik niet wil in me kuur

@Kinda sore right now...
Kuren blijft gevaarlijk of je nou test pak of tren van alles kan je vervelende sides krijgen of gyno
Goeie a:e verhouding maakt de kans kleiner maar haalt het alsnog niet weg ! Want primo veroorzaakt bij sommige ook gyno risico's met kuren kan je niet vermeiden en tren is het beste voor mijn doel dus ik neem het risico dan en heb alleen anavar keer gedaan en winny. Niks bezonders dus

Allemaal tegen tren ? En wie heeft zelf tren gedaan die het zegt 2/10 -3/10

Don't do drugs

Test-tren-winny is voor mij het best doel winny om b*ch tits teverkomen van de tren en test laag 300-400 als basis en niet teveel vocht en vet

Ik heb nooit gezegt dat tren-test een goede a:e verhouding is wtf.. Test en mast of prim is dat

Post zovaak als ik wil toch?
Sorry dat ik jullie daarmee lastig val maar als ik dat nou fijn vindt ?

Neem dit maar :zuip: is in jou situatie veel beter dan anabooltjes.

Laatst bewerkt:
Test-tren-winny is voor mij het best doel winny om b*ch tits teverkomen van de tren en test laag 300-400 als basis en niet teveel vocht en vet

Hoe lang ga je winny slikken? Je hele kuur?
Laat winny eruit en pak mast je hele kuur.
Gaat je beter bevallen!
Eventueel t3 erbij voor de werking op je schildklier

t3 is altijd goed

Drank beter voor een sporter
Met abitsies ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven