noname88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 144
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
De dosis blijft de dosis tuurlijk.
Maar 2 dagen geleden geeft hij aan 2,5 kilo te willen pakken en een veilig kuurtje te willen doen.
Mast erbij was al te veel en te moeilijk.
Nu komt hij aan dat tren wek kick is.
Als hij over 2 dagen met test tren deca + hgh aan komt moet hij het dan ook maar doen omdat hij het toch moet leren en veel mensen het hier pakken?
Ik ben het met je eens dat die std 500mg test elke week die hier iedereen opgelegd word/werd niet nodig is.
En als je je echt helemaal ingelezen heb en je besluit dan tren te nemen... Oké
Ik was al aardig onder de indruk en agressief enzo van test 250 + 500 primo van AP.
Al twijfel ik nog steeds of dit echt primo was.
Ts veranderd echter steeds van gedachte en heeft eerst nog nooit gekuurd en zegt nu al vaker gekuurd te hebben.
Aangezien hij alleen leest wat hij wil horen zou het me niet verbazen als hij dit zegt zodat zijn tren gebruik goedgekeurd word hier.
Verder is het zijn lichaam en alles dus moet hij het zelf weten.
Maar het lijkt mij slimmer om je eerst beter in te lezen en dan te kijken.
Ook niet vergeten dat hij (zoals eerder gezegd) veilig wou kuren en 2,5 kg wilde pakken op 250mg test
Maar 2 dagen geleden geeft hij aan 2,5 kilo te willen pakken en een veilig kuurtje te willen doen.
Mast erbij was al te veel en te moeilijk.
Nu komt hij aan dat tren wek kick is.
Als hij over 2 dagen met test tren deca + hgh aan komt moet hij het dan ook maar doen omdat hij het toch moet leren en veel mensen het hier pakken?
Ik ben het met je eens dat die std 500mg test elke week die hier iedereen opgelegd word/werd niet nodig is.
En als je je echt helemaal ingelezen heb en je besluit dan tren te nemen... Oké
Ik was al aardig onder de indruk en agressief enzo van test 250 + 500 primo van AP.
Al twijfel ik nog steeds of dit echt primo was.
Ts veranderd echter steeds van gedachte en heeft eerst nog nooit gekuurd en zegt nu al vaker gekuurd te hebben.
Aangezien hij alleen leest wat hij wil horen zou het me niet verbazen als hij dit zegt zodat zijn tren gebruik goedgekeurd word hier.
Verder is het zijn lichaam en alles dus moet hij het zelf weten.
Maar het lijkt mij slimmer om je eerst beter in te lezen en dan te kijken.
Ook niet vergeten dat hij (zoals eerder gezegd) veilig wou kuren en 2,5 kg wilde pakken op 250mg test

is in jou situatie veel beter dan anabooltjes.