Fitness Seller

Test e 250mg :)

Peiling Peiling 250mg genoeg ?

• Ja

Stemmen: 3 20,0%
  • Nee

Stemmen: 12 80,0%

• Totaal stemmers
    15
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja **

Hey @Weetjes! Jij doet je naam niet echt eer aan hé :roflol:
En nee geen drank. Baby melk.
Zit veel eiwit in en ga jij beter op groeien dan aas.

Melk ? Zout? verzadigde vetten? Nee liever een shake met water -,- 3,8eiwit melk per 100ml ga ik geen melk voor zuipe

En dat ik niet heel goed bekend ben met as betekent niet wat ik van voeding leer en weet en training

:roflol::roflol::roflol:.......Jij bent echt om te janken zo grappig weetjes.

• Like
Waarderingen: vntl
@REJ jij bent grappig dat je vanaf dag 1 dat ik een account heb zit tetrollen!
Ga wat doen met je leven man inplaats van mensen trollen op een forum haha

*dutch bodybuilder*
Dat wil ik nog wel eens zien of dat waar is

Koekoek:roflol:

Pluk een roos

Slotje aub gaat niet eens meer over de het topic bodybuildingtrollbijeenkomst.nl

@Weetjes! weet jij dat ik weet, wetende dat jij het niet weet, dat jou Nederlands taalgebruik en zinsopbouw behoorlijk te wensen over laat. Weetje... Laat maar. Kun je niks aan doen. Je weet en snapt het niet. :heart: you. XXX. :doggy:

Het is dat ik geen moeite in jou ga steken dat ik simpel ff snel wat typ dat jij nou je tijd neem om een bericht teschrijven ben niet bezig met school ofiets weusneuss

Het is dat ik geen moeite in jou ga steken dat ik simpel ff snel wat typ dat jij nou je tijd neem om een bericht teschrijven ben niet bezig met school ofiets weusneuss

Je gedraagt je als een obstinate puber.
Doe eens ophouden daarmee!

Je spreekt jezelf 20x tegen en beschuldigt gerespecteerde leden van dit forum van 'trollen' omdat ze jou op je eigen BULLSHIT wijzen.
Als ik een mod zou zijn kreeg je een perma-ban, maarja... dat ben ik niet. Gelukje voor jou, jammer voor de community.

Enigste gerespecteerde leden die ik ken op dit forum zijn : cools anonymass ironmind
En andere mensen die kritiek geven maar ook helpen zonder nuttelose kletskoek ;)

En als je ff naar boven scroll zie je zelf ook dat het trollen is

En als je ff naar boven scroll zie je zelf ook dat het trollen is

Hij trollt niet man, hij verteld je de waarheid.
Je gedraagt je als een klein kind, je spelling zinsopbouw zijn om te janken en je gebruikt dit forum als een chatbox ipv eerst een degelijke post te formuleren.
Daarnaast neem je niemand serieus die het niet eens is met jou tegenstrijdige onzin posts.

Jij HOORT een ban te krijgen... als je je eigen fouten en misdragingen niet erkend liefst permanent.

• Like
Waarderingen: REJ
Riod rage i believe :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven