XXL Nutrition

Test e/Tren e/T3

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag waren schouders en traps aan de beurt

- Military press (42,5 - 52,5 - 62,5kg)
- Side raises (10 - 12 - 14kg)
- Front raises (wide grip) (30 - 40 - 50kg)
- Reverse fly (on bench) (12 - 12 - 14kg) => volgende keer zwaarder

- Shrugs (40 - 40 - 40kg)

Verder heb ik mijn dieet een klein beetje aangepast, ipv 50gr rijst eet ik nu nog maar 25gr rijst 's avonds, hierbij kom ik uit op 2187 kCals ipv 2270 kCals. Wil de laatste paar weken all out gaan om daarna gewoon verder te cruisen en terug op te bouwen naar onderhoud.

Om mijn kCals terug te uppen ga ik gebruik maken van reverse diet.

Ik zou als ik jou was nog niet denken aan bulken... Je staat naar mijn mening nog te hoog, blijven cutten man.

Ik zou als ik jou was nog niet denken aan bulken... Je staat naar mijn mening nog te hoog, blijven cutten man.

Ja je hebt gelijk man, heb me al bedacht :D Ik ga deze cycle nog tot einde brengen en nog verder en dieper cutten. Daarna ga ik ongeveer de zomer door cruisen op 250test om het zweten enzo te beperken tijdens het warme weer.

Ik ga proberen nog wat verder te cutten en dan tijdens mijn cruise proberen zo lean mogelijk te blijven voor de zomer. Tegen de winter kan ik dan fatsoenlijk gaan bulken :)

Omdat het droger worden een beetje een plateau heeft bereikt ben ik nu aan't kijken of ik niet nog meer carbs kan schrappen. Doe al nog maar 1 klontje suiker in mijn thee en eet nog maar 25gr rijst 's avonds. Ben aan't denken om de boterhammen ook te halveren 's middags en kip filet die dan niet belegd word gewoon zo te eten. Dat zouden dan nog eens 150 kCals minder zijn.

Heb je je vp nog gemeten de laatste tijd?
Is het een idee om ipv te halveren brood te vervangen door n bakje rijst mwt kip of?

Hey Rupert, nee VP heb ik deze week niet meer gemeten, misschien vanavond nog eens even meten. Gewicht is ook redelijk blijven hangen op 80,1kg nu, daarom de kCals verlaging.

Verder vind ik je idee wel in orde en het komt ongeveer op dezelfde kCals uit (50gr rijst = 174kCals, 50gr bruinbrood = 125 kCals)

Maar je merkt nog wel dat je droger word?? Want je neemt ook nog t3 toch?
Als je natuurlijk wel droger word zou ik gewoon geduld hebben en niet TE laag gaan zitten
Ik ben ongeveer met hetzelfde bezig week 2 nu test125/tren500 100t3 hcg 2x500 doel is flink te cutten

Nou ja da's moeilijk te zeggen, ik vind van niet maar vandaag in het pashokje in de kledingswinkel leek het dan ineens wel weer veel droger :p ben wel al 2 dagen bezig op vermindert kCals dus misschien is het dat? De T3 neem ik trouwens nog altijd ja.

Veel succes met je cycle :)

Op 2 dagen iets minder kcal zal je nu nog niet verschil zien denk ik, maar als ik je eerste en laatste foto bekijk zie je heel duidelijk verschil!

Ja bedankt, ik moet zeggen hij slaat nu al aan joh heb dat nog nooit zo vroeg gemerkt

Gisteren inject #11 gezet en rug/biceps getraint. In het weekend niet goed op men eten gelet door de trouw van mijn beste vriend etc... Tevens hebben we nu echt iets ****ing lekkers thuis waar ik 's avonds niet van kan afblijven (is nog maar 1 dag dan is het op! :D) Is jammergenoeg wel een kCal bom vol suiker :\ Anyhow, we doen gewoon extra hard door door de dag!

- Pull ups (3x10 bw)
- Pull down btn (60 - 65 - 70kg)
- Wide grip (onderhands) rows (50 - 60 - 70kg)
- T-bar row (45 - 60 - 60kg)

- Tricep push down ( 65 - 70 - 75kg)
- Tricep cable push down (40 - 50 - 55kg)
- Dips (3x10 bw)
- Kickbacks (10 - 10 - 10kg) => mag veel zwaarder, kan deze nog makkelijk afmaken

Heb gisteren een foto gemaakt en heb nog eentje gevonden van 09 mei, zal deze straks samenvoegen en hier uploaden, daarop zie je goed het verschil in mijn buik etc :)

En lukt het met die fotos? Ben wel benieuwd!

Helemaal vergeten :p heb ze juist naar men e-mail gemailt, zal ze vanmiddag even samen plakken en gezicht eruit knippen :)

Bij deze :)

progress.jpg

Gaat lekker!

Goed bezig man!

Gisteren twaalfde en laatste inject gezet van deze blast. Inject verliep zeer goed, enkel dat het precies is of ik veel harder moet duwen voor de olie te injecten in mijn linker quad dan in mijn rechter quad.

Vandaag waren rug en triceps aan de beurt

- Pull ups (wide grip) (3x8 bw)
- Pull down btn (60 - 65 - 70kg)
- Rows (60 - 65 - 70kg)
- Pull down machine (65 - 70 - 75kg)

- Dumbel btn extension two arms (22 - 28 - 34kg)
- Tricep cable rope push down (40 - 45 - 50kg)
- Tricep one arm push down (20 - 20 - 25kg)
- Kickbacks (10 - 10 - 10kg)

Oke man dus bijna tegen het eind.merk je nog progressie?
En weet je al na de blast wat je gaat doen?

Ja een klein beetje wel al gaat het wel een stuk minder hard als eerst :p ben van plan men lichaam een paar weken te laten rusten en terwijl mijn kCals terug te uppen, daarbij wil ik na een drie à viertal weken starten met low dose test en methyl tren (terwijl ik mijn kCals langzaam terug up)

Van morgen weer een kg minder :D

Ik merk ook dat als ik aan het trainen ben dat er duidelijk meer aders te zien zijn (eerst zag je er geen :p). Vooral op mijn front delt vallen ze mijn op, zijn al aan beide kanten drie adertjes te zien :D ook onderarmen zien er goed uit :)

Pomp tijdens training is heerlijk en doet dromen naar meer massa :p

Terug
Naar boven