AndroidHealthClinic

Test e/Tren e/T3

Ik ga deze ook volgen.
BF% is wel hoger dan 18% volgens mij...

• Topic Starter Topic Starter
Hoger als 18% denk ik eerlijk gezegd niet want bij mijn vorige gym werden wel nog vetpercentage's gemeten dmv 5-punts meting en daar kwam ik al op 17% bij de laatste meting. Is wel al maanden geleden en ik ben normaal niet vetter geworden :)

Vandaag eens vragen of ze dat ook in mijn huidige gym doen, heb gehoord dat je dan een voedingsschema van hun moet nemen etc anders doen ze dat niet. Echter lopen er bij ons zoveel ecto's rond dat ik nog nooit iemand heb gezien die wat zo'n meting nodig zou hebben :D

Edit: Kan natuurlijk ook dat de vorige gym eigenaar de ballen snapte van hoe zo'n meting werkte en gewoon verkeerde waardes heeft gechecked

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Training toenstraks ging zeer vlot

- Military press (strict) (40-50-55kg)
- Side raises (cables) (15-15-15kg)
- Crossovers (15-20-25kg)
- Upright rows (30-40-50kg)

- Dumbel shrugs (50kg, 3x10)

Heb nog een paar set shrugs gedaan in de smith machine maar voelde de oefening niet echt goed

Edit: en ik leek gisteren avond ook al wat droger in de spiegel, heb een selfie gemaakt en zal hem straks uploaden

Laatst bewerkt:
Vandaag quads en kuiten getrained, had er niet echt zin in vandaag maar toch goed zwaar gegaan. Omdat ik bij de leg press en leg extension al op het maximum gewicht zat dat beschikbaar is in onze gym had ik besloten om deze oefeningen been per been te doen ipv samen. Echter heb ik vandaag weer alles met twee benen gedaan. Dit omdat ik tijdens mijn eerste set leg press al pijn in mijn knie voelde. Met twee benen geen last gehad tijdens deze oefening.

- Legg press (60kg (één been) - 170 - 190kg)
- Leg extensions (twee benen) (90 - 100 - 110kg)

Omdat ik bij de leg extensions weer pijn in mijn knie kreeg ben ik gestopt met quads te trainen voor deze keer.

- Calf raises (smith machine) (80 - 80 - 80kg)

Ik denk dat ik mss iets overdreven heb bij een vorige been training en daarom nu mijn knie lichtjes geblesseerd heb. Hopelijk trekt dit gewoon weg als ik weer met twee benen train of even wat rustiger aan doe.

Voor de rest zie ik wel al een licht verschil in de spiegel volgens mij, ben niet zeker of ik mezelf nu gek maak of dat er echt al een klein verschil is :p

Gisteren de tweede inject gezet, ging niet zo foutloos als de eerste (was aan het trillen omdat ik me moest haasten). Na het uittrekken van de naald zag ik ook dat er terug een beetje olie uitliep, dit direct opgesopt en het injectiegaatje dichtgehouden terwijl ik de plek een beetje gemasseerd heb. Gelukkig liep er daarna niks meer uit :o Wat een verspilling van mijn tren :p

Vandaag weer de gebruikelijke PIP, lijkt wel of ik eraan gewend geraak :p BTW Dit is niet de standaard stijf been-virgin muscle PIP want ik inject al langer als vandaag :p is door de BA in de test die ik gebruik, deze batch komt zeer pijnlijk aan vind ik!

Vanavond gaan we weer rug en biceps trainen :D

Edit: Ik ga ook proberen om mijn trainingspartner nog wat foto's te laten trekken vandaag
Edit2: Ik voel me toch niet 100% vandaag, precies of ik weer wat test flu heb zitten. Lichte hoofdpijn en spier- en gewrichtspijn + een gevoel van slapheid. Had ik een paar weken geleden ook al de dag na inject. Zal morgen wel weg zijn :)

Laatst bewerkt:
Gisteren ondanks dat ik me niet 100% voelde toch nog een goede training gehad!

- Deadlift (60 - 100 - 120 kg)
- Dumbel row (32 - 36 - 40kg)
- hyperextensions (3*20 bw)
- machine pull down (50 - 60 - 70kg)

- Dumbel biceps curl (14 - 16 - 18kg)
- Cable curls (gewicht weet ik niet meer)
- 21 (25 kg)

Voor de rest voel ik me in vergelijking met gisteren weer kip lekker! Was dus gewoon weer een gevalletje test flu... Ik vraag me wel af waarom ik dat nu meer als vroeger krijg.

Hoe dan ook, ik ga waarschijnlijk mijn trenbolone omruile bij mijn dealer, heb hem gisteren nog eens goed bekeken en hij ziet er echt zéér wit uit. Nu ben ik niet 100% zeker dat dit een kwaliteitsindicator is voor tren maar op alle echt-of-nep topics die ik zie is de tren toch véél meer geel.

Straks even een topic in de echt-of-nep sectie maken, en kijken of ik wat foto's kan uploaden van gisteren na de training.

Bij twijfel gewoon omruilen idd.
Al zegt de kleur niet perse iets over de inhoud dacht ik. Volgens mij is HG Tren (veterinair) ook vrij licht van kleur.

Oh dat van die veterinaire tren wist ik niet :o Heb juist een topic aangemaakt in de echt-of-nep sectie.

Ik ga hier ook even een foto posten van gisteren na de training

Front double biceps

20140414_190546.jpg

Leuke log, ben ongeveer met hetzelfde bezig.
1-4 Anavar 40mg ED
1-10 Test E 300mg EW
1-10 Tren E 400mg EW

Heb hier en daar nog wat clen liggen en ga ook nog T3 toevoegen.
Na 10 weken ff cruizen en daarna zien we wel :)

Succes!

Bedankt! De T3 heb ik momenteel op 75mcg en ik ga hem nog ophogen tot 100mcg maar heb het gevoel dat het niet echt iets toevoegd. Ik ga ook gewoon verder cruizen na deze blast :D

Jij ook succes met je blast! :)

Bij twijfel gewoon omruilen idd.
Al zegt de kleur niet perse iets over de inhoud dacht ik. Volgens mij is HG Tren (veterinair) ook vrij licht van kleur.

hg tren bestaat ten eerste niet, finaplix komt normaliter als implants. vervolgrns kan je zelf de conversie doen. fyi

Is 5ml in je quad een normale hoeveelheid? Lijkt me namelijk moeilijk veel :p

Ja 5ml gaat wel easy erin hoor :p Tijdens mijn vorige tren kuur ook zoveel gezet en toen zat ik maar op 250 test 400 tren. Echter was de tren van een merk dat maar 100mg/ml doet en dus moest ik veel meer mls injecten. Gaat prima :D

Gisteren weer een zeer goede borst training gehad!

Borst
- Incline dumbel press (30 - 32 - 34kg)
- Incline dumbel fly (16 - 18 - 20kg) Deze ga ik volgende keer zwaarder doen, ik doe flies eigenlijk altijd met een lichter gewicht maar merk dat ik de laatste set met 20kg nog makkelijk haal. Volgende keer gewicht uppen :)
- Inlince chest press (machine) (50 - 57 - 71kg) rare gewichten is omdat meeste machines bij ons met ponden werken ipv kgs
- Weighted dips (15 - 15 - 15kg)

Triceps
- Tricep rope pushdown (30 - 40 - 50kg)
- Tricep push down (50 - 60 - 70kg)
- Tricep pull down (30 - 40 - 40kg) van pull downs krijg ik altijd pijn in mijn polsen dus die doe ik niet te zwaar
- Tricep kickback (9 - 9 - 9kg) gewoon om nog wat op te pompen :)

Verder is er sinds gisteren avond een ongekende hardheid opgetreden in mijn spieren, armen voelen een STUK harder aan als pakweg gisteren middag ofzo :p Ook heb ik gisteren door de dag een paar warmte aanvallen gehad waarbij ik dan ook weer telkens de bekende tren-geur ruik aan mijn zweet.

Dit laat mij dan ook denken dat de tren die ik in de echt-of-nep sectie heb gepost wel degelijk echt is :D Dat of ik zit zonder dat ik het weet op 1.25gr test :p

Vandaag niet gaan trainen omdat ik in Utrecht was voor men werk. Morgen ga ik benen overslaan om men knie een weekje rust te sparen. Ipv van morgen benen ga ik dus gewoon schouders en trapezen inhalen. Waarschijnlijk ook nog een paar setjes biceps/tricepcs.

Verder is het nachtzweten begonnen volgens mij :p deze morgen werd ik al redelijk bezweet wakker met enkele natte plekken door het zweet :p

Gisteren benen overgeslaan ivm bovengenoemde pijn in mijn knie. Daarom maar schouders en trapezen getraint en dat ging zeer goed!

Twee PRs al verbroken dus ben wel tevreden tot nu toe :D

- Military press (strict) (40 - 50 - 60kg PR!)
- Side raises (11 - 12 - 13kg)
- Reverse pec deck machine (30 - 40 - 50kg)
- Upright rows (barbel) (40 - 50 -60kg PR!)

- Schrugs (iets andere variant, schouders langs achter bij elkaar trekken ipv gewoon omhoog zeg maar) (40kg - 40kg - 40kg dumbels)

Weeggewicht vanmorgen was 86,7kg.

Gisteren inject #3 gezet in rechter quad, verliep deze keer niet zo vlekkeloos want ik was fel aan het trillen met mijn handen, resultaat = roerpot :p

Verder kan ik vandaag niet gaan trainen omdat het een feestdag is en dan is de gym dicht! Is echter geen probleem want ik haal dat gewoon in op mijn rustdag deze week (wss woensdag).

Verder ga ik begin of eind deze week nog wat foto's maken en uploaden.

word steeds gekker hier

Terug
Naar boven