- Waardering
- 2.343
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je Cruised & blast en gebruikt voor jou fysiek extreme doseringen... Snap niet dat niemand hier nog iets van heeft gezegd. 18% vet en je gaat aan de t3 en 600 tren? wat heb je eigelijk uitgespookt tijden je vorige blast?
ik gebruik op dit moment precies de helft van jou dosering
je bent gewoon bang dat ie je dik gaat inhalen he ..haha
stil is joh die jongen is geen 12 meer laat hem lekker gaan. Je lijkt je vriendin wel ....drink nou niet zo veeeellll..dat is slecht voor je hoorrr....
je bent gewoon bang dat ie je dik gaat inhalen he ..haha
stil is joh die jongen is geen 12 meer laat hem lekker gaan. Je lijkt je vriendin wel ....drink nou niet zo veeeellll..dat is slecht voor je hoorrr....
Ik ben t met je eens Martyyn. Het is in mijn ogen ook belangrijk dat er niet te gemakkelijk word gedaan over dit soort kuurtjes want er lezen ook veel jongere mannekes mee en die moeten niet denken dat het allemaal maar normaal is om zo snel aan de juice te gaan.
Je Cruised & blast en gebruikt voor jou fysiek extreme doseringen... Snap niet dat niemand hier nog iets van heeft gezegd. 18% vet en je gaat aan de t3 en 600 tren? wat heb je eigelijk uitgespookt tijden je vorige blast?
ik gebruik op dit moment precies de helft van jou dosering
+1 zonde om hiervoor je maagdelijkheid te verliezen op roid gebied.
was vlgns mij vuist regel als je minder dan 3keer in uit gaat ben je nog maagd 

gewoon even een recomp?? en dat op test en tren? en dan besluit je ook nog eens te bridgen.
Niks mis met roids maar blijkbaar niet voor jou bestemd. Ik zou off gaan en me even een tijdje schamen en gewoon naturel je papz*k status kwijtraken.
Edit: Sorry had niet gezien dat je uit belgie kwam.
Gun reloaded...!martyyn kom ophij is nu toch bezig.. wrm moet je hem papz*k noemen.. ben idd eens met aas gebruik boven de 15% is niet echt handig.
Zulke mensen verdienen het gewoon. Hij is nu inderdaad bezig maar moet gewoon direct stoppen anders bel ik de politie.