Fitness Seller

Test e/Tren e/T3

Je Cruised & blast en gebruikt voor jou fysiek extreme doseringen... Snap niet dat niemand hier nog iets van heeft gezegd. 18% vet en je gaat aan de t3 en 600 tren? wat heb je eigelijk uitgespookt tijden je vorige blast?
ik gebruik op dit moment precies de helft van jou dosering

Je Cruised & blast en gebruikt voor jou fysiek extreme doseringen... Snap niet dat niemand hier nog iets van heeft gezegd. 18% vet en je gaat aan de t3 en 600 tren? wat heb je eigelijk uitgespookt tijden je vorige blast?

je bent gewoon bang dat ie je dik gaat inhalen he ..haha

stil is joh die jongen is geen 12 meer laat hem lekker gaan. Je lijkt je vriendin wel ....drink nou niet zo veeeellll martijn..dat is slecht voor je hoorrr....snap niet dat je zoveel drinkt....ik drink daar altijd de helft van..

je bent gewoon bang dat ie je dik gaat inhalen he ..haha

stil is joh die jongen is geen 12 meer laat hem lekker gaan. Je lijkt je vriendin wel ....drink nou niet zo veeeellll..dat is slecht voor je hoorrr....

Maakt niet uit hoe oud hij is. Hij doet blijkbaar iets fout en het forum zou hem eigenlijk moeten helpen.

Maarja ga zo door!

Ik ben t met je eens Martyyn. Het is in mijn ogen ook belangrijk dat er niet te gemakkelijk word gedaan over dit soort kuurtjes want er lezen ook veel jongere mannekes mee en die moeten niet denken dat het allemaal maar normaal is om zo snel aan de juice te gaan.

Ik ben t met je eens Martyyn. Het is in mijn ogen ook belangrijk dat er niet te gemakkelijk word gedaan over dit soort kuurtjes want er lezen ook veel jongere mannekes mee en die moeten niet denken dat het allemaal maar normaal is om zo snel aan de juice te gaan.

Wie doet TE gemakkelijk dan? Je doet net of ts op pro doseringen zit.

En dat er jonge mannetjes mee kijken hier dat kun je toch niet voorkomen.
als iemand onder de 12 www.nken.nl intikt krijgt hij of zij ook dingen te zien waar deze persoon nog helemaal niet aan toe is.

Het gaat mij niet echt om de dosering of hoe snel iemand aan je juice gaat. Maar het feit dat TS er nog zo uit ziet na een tijd blast/cruise betekent dat hij iets helemaal verkeerd doet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+1 zonde om hiervoor je maagdelijkheid te verliezen op roid gebied.

+1 zonde om hiervoor je maagdelijkheid te verliezen op roid gebied.

moet je t ook vaker insteken om echt duidelijk de maagdelijkheid te verliezen? :P was vlgns mij vuist regel als je minder dan 3keer in uit gaat ben je nog maagd :P

OT hij is al begonnen en tja miss zonde, en miss had hij beter na moeten denken. IIG hij schiet er nu niet mee op. zou eerder tips geven om in de bf te zakken...

• Topic Starter Topic Starter
Jongens doe eens even rustig :p

Even wat meer info: ik heb pas een blast en cruise periode achter de rug, ik ben niet al een tijdje bezig. Mijn eerste blast was eigenlijk gewoon een recomp op test en tren. Tijdens de cruise ben ik dan met T3 begonnen en dat trek ik nu door ik deze blast. Dar de doseringen aan de hoge kant liggen ontken ik niet maar ik wou gewoon zien wat dit me brengt. Verder eet ik gewoon op onderhoud en let ik fel op mijn zout intake.

Verder sta ik open voor alle tips! Ben blij dat mijn log wat actiever word maar wil geen discussie ontketenen :p

Laatst bewerkt:
gewoon even een recomp?? en dat op test en tren? en dan besluit je ook nog eens te bridgen.

Niks mis met roids maar blijkbaar niet voor jou bestemd. Ik zou off gaan en me even een tijdje schamen en gewoon naturel je papz*k status kwijtraken.

Edit: Sorry had niet gezien dat je uit belgie kwam.

gewoon even een recomp?? en dat op test en tren? en dan besluit je ook nog eens te bridgen.

Niks mis met roids maar blijkbaar niet voor jou bestemd. Ik zou off gaan en me even een tijdje schamen en gewoon naturel je papz*k status kwijtraken.

Edit: Sorry had niet gezien dat je uit belgie kwam.

:roflol: Gun reloaded...!

martyyn kom op :P hij is nu toch bezig.. wrm moet je hem papz*k noemen.. ben idd eens met aas gebruik boven de 15% is niet echt handig.

martyyn kom op :P hij is nu toch bezig.. wrm moet je hem papz*k noemen.. ben idd eens met aas gebruik boven de 15% is niet echt handig.

Zulke mensen verdienen het gewoon. Hij is nu inderdaad bezig maar moet gewoon direct stoppen anders bel ik de politie.

Ok het lijkt me dat je gefrustreerd bent om de één of andere reden. Ik heb me heus wel genoeg ingelezen en weet dat kuren met een hoger VP niet aangeraden word, maar om er maar direct zo fel op te reageren? Ik lees hier al langer mee hoor. Je doet precies of hier hoogverraad is gebeurd.

Ik begrijp je kritiek wel hoor maar dit hoeft niet heel het topic te ontsporen. Point made and point well taken.

P.S. Wat is er mis met recompen op test en tren? Word wel meer gedaan, en denk je echt dat alle stats hier kloppen? Ik post tenminste foto's zodat mensen zien wat de resultaten zijn.

Niet teveel aandacht aan besteden CobyBE.
Martyynn reageert zelf niet zo goed op tren geloof ik.

Overigens is tren recomp AAS #1 voor zover ik om mij heen kan kijken. Kan me geen betere AAS bedenken zelf dan om leaner te worden. Enige puntje is mss je startpunt qua VP %. Maar éénieder moet dit lekker voor zichzelf beslissen.

Inderdaad, ik was er toch ook van overtuigd dat tren recomp AAS #1 was :p En ja mijn start VP was inderdaad te hoog voor wat er aangeraden word, maar ik ben van plan om een tijdje lang te blasten en cruisen om zo uiteindelijk tot mijn streefdoel te geraken :)

ja denk als je eens laag in de vp komt dat het je beter gaat staan dan zo doorgaan. nu lijkt definitie nog heel ver. zou gewoon wat in vp dalen. miss een idee om je voeding te beschrijven

Terug
Naar boven