Fitness Seller

Test e/Tren e/T3

• Topic Starter Topic Starter
Ok dus deze blast ook gewoon cutten/recompen? Ik zal straks als het wat rustiger op werk is even mijn voeding uittypen.

haha je moet niet door mij afleiden hoor, ik zeg alleen dat een lagere vp beter is dan hoge vp en dan zwaar zijn. dus anders beschreven je zou beter uit komen als je bijv. 85 woog met 14% dan 91 en dan 18%..

Ja klopt daar ben ik me van bewust. Ik moet wel zeggen dat foto's toch een stuk vertekenen, als ik zelf in de spiegel kijk zie ik heel wat meer definitie dan op foto's.

Ik zit momenteel op een andere laptop dus ik heb mijn macro's er niet bij maar ken mijn voedingsschema van buiten

08:00
250ml halfvolle melk
50-70gr bambix

10:00
500gr magere kwark
200ml cécémel

12:00
4 sneden meergranenbrood
150gr kip filet (gemarineerd)
80gr gouda kaas
1 ei

15:00
banaan
Complex Carb Gainer met water (of XXL delicious pancakes)

17:45
training

19:00
50 gr delicious whey (met water)

20:00
Wat de pot schaft
(Meestal 75-100gr rijst + 200 gr biefstuk/kip/kalkoen)

Voor het slapen gaan rond 24u drink ik dan meestal nog een 400ml cécémel of melk of nog een shake.

Ik weet dat dit me kwa macro's rond de 3000 - 3300 kCals bezorgt, hetgeen net iets boven onderhoud is voor mij.

Coby kan je mij uitleggen wat recompen precies is?

ms beetje off-topic, dat papier in de fotos, gaat dat over een anti-AS mededeling?

ik weet het niet man, vindt eerluijk gezegd je voedingsschema niet echt top. cecemel is chocomel wat ik heb begrepen... je drinkt bijna een liter aan cecemel.. voor t slapen gaan 400 ml.. vindt t niet echt top. je kan recompen maar je eten is niet helemaal clean. bijv. ik kan al zeggen dat je die 150 gr kipfilet geen 150 gr is.. je bakt t in de pan weeg nogmaals.. sws is t 90 a 100 gr. je vergist je miss een beetje in je macros. Ik zie geen groente, en vraag me af of je e/k/v verhouding wel goed inelkaar steekt.
Maar werkt deze schema voor je? merk je (AAS werk daargelaten) dat je er beter van uit ziet/harder traint?

@Martyyn
Recompen: op of juist boven onderhoud eten op trainingsdagen en onder onderhoud eten op niet trainingsdagen om zo spiermassa bij te komen en op de niet trainingsdagen meer vet aan te spreken?

@Calyptus
Nee hoor :p zo erg is het hier gelukkig nog niet :p op dat blad staat gewoon een melding dat er diefstal is geconstateerd in de kleedruimtes en dat je altijd je kastje moet afsluiten. + Diefstal zal altijd aan de politie gemeld worden (daarom dat logo :p)

@Bipolar
Ja ik merk wel dat dit trainingsschema voor me werkt. De Chocomel heb ik er enkel ingedaan om snel wat meer kCals te krijgen. Als ik mijn laptop terug heb met mijn voedingsschema dan kan ik de juiste verhoudingen posten. Verder bak ik zo'n 600 gr kipfilet op zondag, en dat verdeel ik dan over 4 dagen. Maar zal de kip filet zeker nog eens wegen na het bakken!

Edit: En ja natuurlijk groente ook hoor :) Dat zit gewoon telkens bij mijn avondeten (broccoli, koolsoorten, etc) en bij mijn boterhammen 's middags heb ik altijd tomaat en sla als extra erop

ik denk sws dat er betere oplossing is voor carbs dan chocomelk. neem bijv. volkoren pasta/zilvervlies rijst. miss wat vettere vis er bij avocado voor de vetten en meer kip/andere vlees voor de eiwitten. noten voor de vet/eiwit/carbs en groente zoals je zegt.
verder miss cardio bij pakken na t trainen? weet eigenlijk niet of je dit laatste moet doen. zou iig de chcomel vervangen..

Ok ik zal proberen de chocomelk eruit te werken! Wat kan ik dan voor het slapen gaan nog eten? Nog een bakje kwark?

Aan cardio had ik ook gedacht, gewoon 20 - 30 minuten na de training. Misschien dat ik daar vandaag mee begin :)

Edit: Ik zal de chocomelk 's morgens proberen te vervangen door wat notenmix (ongezout), op die manier krijg ik wat extra eiwitten en vetten binnen

ik neem wel altijd 2 bakken kwark (kwa smaak is dit niet optimaal) 1 in de middag en 1 na het laatste maaltijd.
verder neem ik noten tussen door. en genoeg eiwitten. ik ben ook dan niet aan t recompen maar zit in een cut. ik pak wel weer 3 verschillende eiwit maaltijden. 12 uur 200 gr kip rijst 1500 uur 125 gr tonijn uit blik met augurkjes voor de smaak. en avond eten is dan rundertartaar 150 gr. (dit wissel ik vaak om en vaak ook ipv kip dan kalkoen en ipv tonijn koolvis).
dan nog 2 bak kwark en 50 gr noten en 3 shakes van 30 gr bij opstaan om 10 uur en na trainen. verder 100 gr groente en 1 eetlepel olijfolie over iedere maaltijd behalve laatste. verder niet veel nodig lijkt me. en cardio pak ik 30 min. ik zie super veel verschil maar ben wel echt al bijna 2 maanden bezig.

Bedankt voor je tips! Zal hier rekening mee houden :)

Niet teveel aandacht aan besteden CobyBE.
Martyynn reageert zelf niet zo goed op tren geloof ik.

Overigens is tren recomp AAS #1 voor zover ik om mij heen kan kijken. Kan me geen betere AAS bedenken zelf dan om leaner te worden. Enige puntje is mss je startpunt qua VP %. Maar éénieder moet dit lekker voor zichzelf beslissen.

KOM DAN JONGEE :mad::mad::mad:

zit pas 5 dagen aan de ace 50MG ED

Tren nog steeds niet uitgwerkt?! :D

50ED beetje te doen?

Tot nu toe nog nergens last van. Maar dit is ook pas dag 5.

Vond 600 tren e iets teveel. Maar kwam denk ik ook omdat net het moment dat ik aan de tren zat er echt een heleboel **** ups waren in me leven.

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------

Ik wil je trouwens best helpen met je dieet. Als je op deze manier verder gaat ga je ongetwijfeld vooruit maar je kan er veel meer uithalen, dat is tenslotte de bedoeling van roids.

@Martyyn: Bedankt hiervoor! Ik sta open voor tips :)

Oorspronkelijk was het de bedoeling een bulk-blast te houden maar het is dus beter als ik zwaar ga cutten of recompen? Ik hoef verder niet "beach-proof" te zijn ofzo, een wasbord is geen vereiste voor mij.

@Martyyn: Bedankt hiervoor! Ik sta open voor tips :)

Oorspronkelijk was het de bedoeling een bulk-blast te houden maar het is dus beter als ik zwaar ga cutten of recompen? Ik hoef verder niet "beach-proof" te zijn ofzo, een wasbord is geen vereiste voor mij.

zo snel mogelijk naar 10-12% gaan en vanuit daar verder bulken.

Bulken op 18% is niet echt aan te raden.

Ok ik zal dan deze blast omgooien naar een cut/recomp cycle. Vanaf vandaag cardio toevoegen en kCals terug droppen tot onder onderhoud!

Edit: Zou een 'normaal' kCal tekort genoeg zijn om op 12 weken genoeg % te droppen? Dwz 200-300 kCals onder onderhoud en dan lager en lager of gelijk ik hier al iemand heb zien doen gewoon een REUZE tekort maken door op 1500 kCals ofzo te gaan zitten.

Laatst bewerkt:

p*ssy doseringen

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

ff serieus ontopic;

ik zou er een cut van maken als ik jou was, gewoon te dik nog voor een bulk dit.
zou t zo doen;

1-12 Test E 250mg/w
1-10 Tren E 400mg/w
t3 er in houden

wanneer je lean bent, dan pas opblazen.
dat is de enige weg, en sheikh spreekt de waarheid.

ben ****ing serieus nu he.

Terug
Naar boven