langs de ene kant staat er wel nergens op het doosje dat je het rechtop moet bewaren![]()
Op de mijne staat ook niet dat het niet in de vriezer mag maar toch zou ik 't niet doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
langs de ene kant staat er wel nergens op het doosje dat je het rechtop moet bewaren![]()
gelukkig dat jij er bent, kerel met 43 posts die zich deze maand pas heeft geregistreerd en zomaar iets beweert zonder enige onderbouwing. Nu ben ik helemaal gerustgesteld!
Gast kom op, als iemand maar 43 posts heeft en pas een maand lid is wil dat niet zeggen dat hij er totaal geen verstand van heeft.
En al is hij een totale noob op AAS gebied, zelfs dan begrijpt hij nog dat het een lachwekkende post van je is.
(laat me wel even weten hoe het afgelopen is, dan weet ik als ik deze moet weggooien of niet
)Bij mij liggen ze altijd op de zijkant in een bak met andere medicatie rommel. Soms wel langer dan 1,5 maand. Hee, en ik leef nog!bewaar jij je volgende vials dan ook een keer anderhalve maand op zn kop, als het toch geen **** boeit(laat me wel even weten hoe het afgelopen is, dan weet ik als ik deze moet weggooien of niet
)
Iedereen doet wel zo wijs dat het logisch is blabla, maar waarom is het logisch dan? Als je Test 5 min in een spuit bewaard vreet het ook niks kapot, doe het 2 weken en het wordt minder gezond. Je vial even op de kop houden is idd niet erg voor het rubber, maar is een x-aantal weken zoals TS dan ook niet slecht?
Vind het zelf wel interessant moet ik zeggen.

Ik vind het altijd fascinerend om te zien dat we wel allerhande UG zooi in ons lijf spuiten, zonder dat ook maar 1 iemand is die weet wat er nu "echt" in zit. Over het algemeen zit er heus wel in wat erin zit. Maar dan vervolgens zo moeilijk gaan doen over het feit dat je vial een tijdje op zijn kop heeft gestaan... Srsly?
Ik weet het goed gemaakt. Ik bied je 10 euro per vial. Dan ben je van het probleem af.
(niet om deze reden besteld)dus jouw redenering gaat: bij elke vial die je gebruikt loop je risico dat ze vervuild is, dus vervuiling waar je 100% zeker van bent maakt geen **** meer uit.
strong logic is strong![]()

dus jouw redenering gaat: bij elke vial die je gebruikt loop je risico dat ze vervuild is, dus vervuiling waar je 100% zeker van bent maakt geen **** meer uit.
strong logic is strong![]()
verpats ze wel aan een ander voor de volle pot, heb toch 2 nieuwe vials die een dezer dagen binnenkomen(niet om deze reden besteld)
Heb em gevonden. Dit zal niet na een paar weken gebeuren hoor maar wel ff interessant om te lezen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/solvents-kunstof-226560/