AndroidHealthClinic

Test Enth + Bold

Bezoekers in dit topic

MrJ zei:

Maar dat word ik er dus niet van :D


Was idd Testoviron en Deca..wedden dat je 5kg vocht vasthoud :o :p
 
ok ik kan goed mis zijn, maar kvind het verschil met een test/deca kuur wel erg groot, ik heb 6 weken testo + deca gedaan, 10kg gewonnen en 5-6 gehouden. das bijna de helft verlies MAAR ik zit nu na 5 weken op + 4kg en ziet er dan toch niet echt naar uit dat ik paar maanden na deze kuur 6 droge kilos overhou.
ook werd ik bere en beresterk op zeer korte tijd van testo en deca, ja ik werd ook plofferig , maar op zich viel het allemaal nog mee.
 
Ik kreeg me een waterhoofd dat wil je niet weten.. viel me mee dat ik geen huidscheuringen op me hoofd kreeg.. foto's uit die periode zijn ritueel verbrand. En dat al na 3 weken (toen moest ik stoppen ivm auto ongeval)

Als ik nu 6 kg overhoud op het einde dan is het nog ok.. en die kans zit er wel in.

nu 4 kg, dan nog eens 3 a 4 kg komende weeken, dan 5 a 6 overhouden.. hopelijk ..who knows..

Mis gewoon dat oer gevoel van hele tijd willen nken, iedereen voor z'n bek willen slaan en onwijs lomp sterk zijn ;)
 
Lekker he....dat gevoel:D ;)
 
als ik die verhalen over eq lees valt het me tot nu toe een beetje tegen;

kilo's komen maar moeizaam als je het mij vraagt.....zat je nu op 250 of 500 test?

misschien pak je de laatste weken nog wat, maar ik hoop dat je met je nakuur begint op een winst van toch wel een kg of 8kg, dan mag je geluk hebben als je er 6 overhoudt.....ongetwijfeld houdt je nu ook minimaal 1kg vocht vast.

als ik dit zo lees denk ik dat test + deca toch een makkelijkere massabouwer is (meer wel wat armidex erbij tegen waterretentie).

maargoed de kuur is nog niet voorbij.

Succes
 
Ja dat gevoel is zo lekker :) Je hoeft er niks mee te doen maar feeling like superman is great ;)


Ik zit nu op 2ml test en 2ml bold. Inject zondag ochtend en woensdag avond.

Zaterdag ochtend ga ik meten met touwtje of ik wat gewonnen heb kwa centimeters verder. Voel wel een pomp en zo , zelfs pijnlijk af en toe maar goed.

Ik hoop dat ik laatste weken nog wat pak maar ik heb er zwaar hoofd in.

Moet voor een vriend wat dianabol bestellen, erg lastig om niet wat extra te bestellen nog.
 
vind je bold. ook een beetje laag ingezet gezien je stats.
verder schrijf je dat in week5/6 de gains tegenvallen. op de us-boards wordt bold. vaak voor 14-16 weken gebruikt. heb geduld mijn vriend.

misschien een idee om de laatste weken tren act in te voegen en evt kuur enkele weken door te trekken. komt kracht en agressie zeker om de hoek kijken

gr dennis
 
Ik vind 10 weken meer als genoeg om te kuren , er komt al een 11e week zonder bold ivm iets eerder begonnen daarmee.

En stats.. kunnen hele discussie houden, ik ben van laag kuren, vind niet dat als je eerste kuur na 3 weken gestaakt moet worden je de kuur daarna jezelf van je sokken moet spuiten..

Tren act toevoegen.. maybe..eens kijken
 
Na een weekend wat slechter eten, maandag flink bunkeren , gister (dinsdag) avond getraint... ik stond verbaasd... beresterk.. niet normaal eigenlijk gewoon.. verder nog niks gegaind of zo.

maar helaas had gisteren al last van keel pijn en vandaag zit me neus dicht en flinke keelpijn en wat gehoest.. hele dag vreten, flink drinken en wat trachitol voor mijn keel.. hopelijk ben ik er snel vanaf..

misschien dat ik vanavond even goed ga trainen.


Heb zondag hard moeten twijfelen of ik nog wel wou doorgaan met de kuur vanwege dat ik er te weinig van merk. evengoed door gezet en we zullen wel zien.

We kunnen nu gaan twijfelen over het eten of over trainings methode maar voor mij staat vast dat GS niet brengt wat het moet brengen. Het spijt me voor diegene die helemaal GS fanaat zijn, ik ben het niet meer in iedergeval. Misschien pech, who knows.

Ik ga even goed mijn eten nogmaals berekenen , ik kom ong. uit op 40gram proteine per maaltijd, dan nog de eiwitshake , 2.5gram x 105 kg

Het kan zijn dat ik te weinig goede vetten binnen krijg maar dat geloof ik niet zo eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Capoeirist zei:
We kunnen nu gaan twijfelen over het eten of over trainings methode maar voor mij staat vast dat GS niet brengt wat het moet brengen. Het spijt me voor diegene die helemaal GS fanaat zijn, ik ben het niet in iedergeval.

of over de dosering, zoals al eerder gemeld vind ik gezien je stats de dosering veel te laag ingezet. verder zeg je beresterkt te worden, da's toch een duidelijk teken aan de wand dat gs wel doet wat t belooft.
 
dennis999 zei:
of over de dosering, zoals al eerder gemeld vind ik gezien je stats de dosering veel te laag ingezet. verder zeg je beresterkt te worden, da's toch een duidelijk teken aan de wand dat gs wel doet wat t belooft.

Als ik nu voor het eerst in 6 weken eenmalig bere sterk ben.. dan vind ik dat zwaar tegen vallen.

En nog hoger gaan doseren ? kom op zeg, met fatsoenlijk spul kun je op minder dosering al meer halen als met dit nu.

Meer/hoger is niet altijd beter.

Ik heb het idee dat de Test gewoon niet goed zijn werk doet, ik heb wel wat meer eetlust en word wat harder, ik denk met dank aan boldone.
 
je zit nu toch op 500/400?

hoeveel weken al dan?

succes bro!
 
Halverweg week 6, dus zit over de helft heen nu.
 
Als je het mij vraagt had je er dan al veel meer van moeten merken.....van een test-only op 500mg merk je al meer lijkt mij.

Maar misschien kickt ie gewoon laat in; je hebt nog ff te gaan dus er is in principe nog niks aan de hand.

Gewoon doorknallen en je kuur fatsoenlijk afmaken, dan kan je aan het einde in ieder geval zeggen dat je er zelf alles aan gedaan hebt.

succes !
 
Capoeirist zei:
We kunnen nu gaan twijfelen over het eten of over trainings methode maar voor mij staat vast dat GS niet brengt wat het moet brengen. Het spijt me voor diegene die helemaal GS fanaat zijn, ik ben het niet meer in iedergeval. Misschien pech, who knows.

Dit soort uitspraken dienen toch met enige voorzichtigheid geplaatst te worden kerel.

500mg Test. per week is 500mg Test. per week. Punt. Of dit nu UG lab of human grade is, boeit totaal niet. Ik zou eerst nog maar eens je voeding uitschrijven in detail, best kans dat daar eea niet goed zit.

Dus nogmaals het verzoek om niet direct te wijzen naar een UG lab dat niet doet wat het zou moeten doen. Want dat is echt verkeerd.
 
Kerel, ik zou haast gaan denken dat je er aandelen in hebt.

Ik zeg, misschien slechte batch/ampullen. Ik gebruik GS, het werkt niet, dus naar wie moet ik dan wijzen , me oma ?

Ik zeg nu verder niks of UG labs of apothekers spul of wat dan ook, ik zeg enkel dat deze GS ampullen bij mij niet brengt wat het had moeten brengen. GS heeft voor mij afgedaan.

Dus voorzichtigheid is niet nodig aangezien ik de waarheid spreek over hoe het bij mij werkt en dat is beroerd.
 
Loo zei:
Als je het mij vraagt had je er dan al veel meer van moeten merken.....van een test-only op 500mg merk je al meer lijkt mij.

Maar misschien kickt ie gewoon laat in; je hebt nog ff te gaan dus er is in principe nog niks aan de hand.

Gewoon doorknallen en je kuur fatsoenlijk afmaken, dan kan je aan het einde in ieder geval zeggen dat je er zelf alles aan gedaan hebt.

succes !

Doe ik ook, maar de kuur netjes af , meer eten als dit kan niet, krijg van alles teveel binnen als je het officieel berekend. het beetje wat werkt neem ik mee.
 
Capoeirist zei:
Kerel, ik zou haast gaan denken dat je er aandelen in hebt.

Ik zeg, misschien slechte batch/ampullen. Ik gebruik GS, het werkt niet, dus naar wie moet ik dan wijzen , me oma ?

Ik zeg nu verder niks of UG labs of apothekers spul of wat dan ook, ik zeg enkel dat deze GS ampullen bij mij niet brengt wat het had moeten brengen. GS heeft voor mij afgedaan.

Dus voorzichtigheid is niet nodig aangezien ik de waarheid spreek over hoe het bij mij werkt en dat is beroerd.


Bij mij was het hetzelfde verhaal met de deca van GS.........:mad:
Sommigen zouden ipv direct te beginnen over een voedingsschema een skunnen luisteren naar de ervaringen van gebruikers van bepaalde producten, en niet altijd direct de schuld te geven aan de persoon zelf.
Vind namelijk dat capoerist netjes zegt wat hij er van denkt, en de reacties erop een beetje flauw.....
 
Capoeirist zei:
Kerel, ik zou haast gaan denken dat je er aandelen in hebt.

Ik zeg, misschien slechte batch/ampullen. Ik gebruik GS, het werkt niet, dus naar wie moet ik dan wijzen , me oma ?

Ik zeg nu verder niks of UG labs of apothekers spul of wat dan ook, ik zeg enkel dat deze GS ampullen bij mij niet brengt wat het had moeten brengen. GS heeft voor mij afgedaan.

Dus voorzichtigheid is niet nodig aangezien ik de waarheid spreek over hoe het bij mij werkt en dat is beroerd.

Eerst andere dingen uitsluiten zoals ik al zei. Voeding nalopen om te beginnen.

Heb nooit gehoord van een slechte batch van GS waar dus geen of zeer weinig werkzame stof inzit.

Of het voor jou heeft afgedaan is jouw zaak, maar niet zeggen dat GS slecht is omdat het toevallig bij jou niet schijnt aan te slaan (terwijl de reden daarvoor onduidelijk is).

En nee, ik heb er geen aandelen in. Dezelfde post kan je van mij verwachten als het over elk ander goed aangeschreven UG lab gaat.
 
Die Lange zei:
Bij mij was het hetzelfde verhaal met de deca van GS.........:mad:
Sommigen zouden ipv direct te beginnen over een voedingsschema een skunnen luisteren naar de ervaringen van gebruikers van bepaalde producten, en niet altijd direct de schuld te geven aan de persoon zelf.
Vind namelijk dat capoerist netjes zegt wat hij er van denkt, en de reacties erop een beetje flauw.....

Bullshit.

Eerst kijken waar het aan zou kunnen liggen. Als je al je eigen factoren (voeding, training, rust) uitgesloten hebt kan je er wat van zeggen. Eerder niet.
 
Back
Naar boven