Er schijnt een website te zijn waar je vrijwillig donaties naar kunt doen, en gratis lab resultaten van verschillende merken aas kunt bekijken. Het is een redelijk uitgebreide site met zo'n 128 resultaten. In hoeverre is zo'n site betrouwbaar?
Als ik kijk wordt er eigenlijk geen enkel merk echt opgehemeld, de resultaten varieren gewoon van overgedoseerd naar ondergedoseerd binnen hetzelfde merk.
Vraag niet naar de site, ik hoop dat ik hiermee geen regels overtreed. Ik vraag me gewoon af of zoiets betrouwbaar is. De batches worden erbij genoemd, er zit een PDF file bij met de resultaten van een lab in zwitserland.
Als ik kijk wordt er eigenlijk geen enkel merk echt opgehemeld, de resultaten varieren gewoon van overgedoseerd naar ondergedoseerd binnen hetzelfde merk.
Vraag niet naar de site, ik hoop dat ik hiermee geen regels overtreed. Ik vraag me gewoon af of zoiets betrouwbaar is. De batches worden erbij genoemd, er zit een PDF file bij met de resultaten van een lab in zwitserland.

geen chromatogram niks
op hun site prijzen ze bepaalde merken de hemel in als "overgedoseerd" terwijl dit echt de grootste troep verkrijgbaar is onder een goede naam... Als je uit eigen ervaring en die van mensen om je heen denkt van hey, dit is een kutmerk en dan op die site leest dat het extreem goed gedoseerd is geloof je de rest ook niet meer