MuscleMeat

TestBunny: Under (re)construction

• Topic Starter Topic Starter
Welkom allemaal!
Leuk om te zien dat er animo voor is!
Slin en HGH heb ik momenteel het geld niet voor en betwijfel of ik dat er ooit voor ga over hebben.

OT: Vrijdag een eigen feest gehad en gisteren ook nog veel gedronken.. komt normaal amper voor aangezien ik bijna nooit drink maar pfoe, wat een kater.
Maar een man in de avond.. is een man in de morgen.
Ik ben gisteren toch even rug/biceps gaan trainen en damn, PR's everywhere!
Lat pulldowns met 90-95kg voor 8-10 reps op mijn bodyweight ziet er wel leuk uit, beetje onder het bankje vastklemmen omdat je anders door het plafon heen wordt gelanceerd :P

Eten ging gisteren wat slechter:
Macro's niet gehit en te weinig gegeten (3200 kcal maar) aangezien ik de helft van de dag zo misselijk als wat was.
Gewicht door al het zuipen was vanmorgen 73.8kg (Voelt als volledig glycoceen/vochtverlies)

Momenteel zitten we dus met een bowl oats (200gr oats, 700ml magere melk, 90 gr whey en wat rozijnen) de schade in te halen terwijl het volgende op het fornuis staat:
- 1kg kip
- 1kg zilvervlies rijst
- 1kg volkoren pasta
- 2kg mager rundergehakt
- 3kg gemengde groenten.

Vandaag zal ik nog een rustdagje hebben om bij te komen, morgen weer vol aan de bak.. dat zuipen laten we voorlopig maar even zitten! ;)

• Like
Waarderingen: vntl
Welkom allemaal!
Leuk om te zien dat er animo voor is!
Slin en HGH heb ik momenteel het geld niet voor en betwijfel of ik dat er ooit voor ga over hebben.

OT: Vrijdag een eigen feest gehad en gisteren ook nog veel gedronken.. komt normaal amper voor aangezien ik bijna nooit drink maar pfoe, wat een kater.
Maar een man in de avond.. is een man in de morgen.
Ik ben gisteren toch even rug/biceps gaan trainen en damn, PR's everywhere!
Lat pulldowns met 90-95kg voor 8-10 reps op mijn bodyweight ziet er wel leuk uit, beetje onder het bankje vastklemmen omdat je anders door het plafon heen wordt gelanceerd :P

Eten ging gisteren wat slechter:
Macro's niet gehit en te weinig gegeten (3200 kcal maar) aangezien ik de helft van de dag zo misselijk als wat was.
Gewicht door al het zuipen was vanmorgen 73.8kg (Voelt als volledig glycoceen/vochtverlies)

Momenteel zitten we dus met een bowl oats (200gr oats, 700ml magere melk, 90 gr whey en wat rozijnen) de schade in te halen terwijl het volgende op het fornuis staat:
- 1kg kip
- 1kg zilvervlies rijst
- 1kg volkoren pasta
- 2kg mager rundergehakt
- 3kg gemengde groenten.

Vandaag zal ik nog een rustdagje hebben om bij te komen, morgen weer vol aan de bak.. dat zuipen laten we voorlopig maar even zitten! ;)
dat eten is voor een dagje toch? :meal:

dat eten is voor een dagje toch? :meal:
Past net niet binnen mijn macro's denk ik zo! :P

Dagje of 3/4 aangezien ik iedere dag met oats ontbijt en op het werk grotendeels eiwitbrood/brood met vlees eet met wat fruit :)

Eten lijkt enorm simpel te zijn (mijn vorige cycle had ik moeite met 3500-3700 kcal te hitten).. de eetlust is enorm en zou denk ik makkelijk 5-6k op een dag wegkrijgen als ik een 80% ''clean'' zou eten.. laten we het nog maar even op 4000 houden tot het einde van de week en dan zien we wel wat er gebeurd :)

Grappig dat je aan je kuur kan zien werk merk je zet :P Succes ;-)

Grappig dat je aan je kuur kan zien werk merk je zet :P Succes ;-)
Hehe, toevallige doseringen ;)

Trestolone moet de ultieme bulk aas zijn wat ik er over lees, lijkt me eeuwig zonde om die in de cut te pakken..
Heb hier eerder overheen gelezen; Ik lees inderdaad hetzelfde en wacht ook op de ervaring van een maatje.
Wellicht pas ik het allemaal nog iets wat aan en finish ik gewoon met low test high tren en wat t3 en clen.
Wie weet voel ik me over een x aantal weken ook niet fijn bij de doseringen (Bijv bold en paranoia etc), dan pas je natuurlijk ook alles aan.

Altijd op je eigen gevoel af blijven gaan en je bloedwaardes laten checken, daar kom je al een enorm eind mee :)

Nog een kleine update qua libido: Vriendin is gesloopt en ligt dubbelgevouwen in bed van afgelopen nacht.. damn alcohol :D

dit is gek :-) maar ik volg

Past net niet binnen mijn macro's denk ik zo! :P

Dagje of 3/4 aangezien ik iedere dag met oats ontbijt en op het werk grotendeels eiwitbrood/brood met vlees eet met wat fruit :)

Eten lijkt enorm simpel te zijn (mijn vorige cycle had ik moeite met 3500-3700 kcal te hitten).. de eetlust is enorm en zou denk ik makkelijk 5-6k op een dag wegkrijgen als ik een 80% ''clean'' zou eten.. laten we het nog maar even op 4000 houden tot het einde van de week en dan zien we wel wat er gebeurd :)
ik cut op 3300-3800 man :roflol:

voor de rest red ik 6-7k makkelijk clean :-) maar goed kan er nu alleen maar van dromen (nhja gisteren refeed gehad op 6k)

ik volg! zeer benieuwd wat hieruit gaat komen.

ik volg! zeer benieuwd wat hieruit gaat komen.
Welkom! :)

Update; Vanmorgen ondanks het slechte weekend 75.5kg, lijk daarnaast ook nog wat droger te staan, de hoge carbs laten me toch nog flink wat vocht vasthouden volgens mij. Heb het gevoel dat mijn gewicht langzaam gaat stijgen en het vocht ''wegtrekt''.
Mij hoor je niet klagen, op naar de 80kg!

Pr op latt pulldown?

Wat is dat voor shit?

Pr's tellen alleen op de compounds!!! :D

Nou dat was het dagje ook wel weer..

Gisteren HCG gezet maar tijdens het prikken drukte het naaldje door de druk wat terug, vandaag een ei op mijn buik .. ouch.
Toenstraks inject in quad en opeens trenhoest als een idioot en zeer benauwd.. helemaal zeiknat binnen 10 seconden en licht in mijn hoofd.. inject kunnen afmaken daarna zo kotsmisselijk als wat :rolleyes:

Wou mijn training overslaan maar heb mezelf de belofte gedaan legs nooit meer te skippen (ook al train ik ze maar licht en heb ik verdomde last ervan).. uiteindelijk kotsmisselijk gegaan en maar een snelle workout van 1u gedaan.. in de gym was de misselijkheid een beetje over.

Squats:
8x60kg (voelt al instabiel)
8x80kg voelt niet zo goed..
4e rep 90kg, nope, wordt hem niet rechterkant duwt een stuk meer dan links. Heup blokkeert. f**k.

Legpress:
15x275kg
12x275kg
11x275kg
10x275kg
8x275kg
15x235kg partial

Dit voelde dan wel weer goed.. aanhechting links deed slechts een beetje pijn.

Leg extension superset met prone leg curl
15 reps beide
12 reps beide
10 reps beide
8 reps beide -> outrep op licht gewicht 15-20 reps beide.

Kuiten (weird ass machine zonder plates, zwaar als f**k :eek:)
90kgx15
90kgx13
80kgx14
80kgx12
70kgx15
70kgx12
50kgx20

Close grip bench press
5x5 90kg

Triceps dip machine
15x 70kg
15x80kg
2x15x max stack 93kg (200lbs?)
1x13x max stack
1x12x max stack
outrep op 70kg (21 reps)

Single arm triceps pulldown
3x12x14kg
2x15x 9kg

In totaal vandaag nog 40 min gefietst naar werk en gym etc.

Al met al tevreden ook al ging vandaag alles mis :D

4035 kcal
254 eiwit
451 koolhydr
126 vet

• Like
Geen idee waar mijn eetlust opeens naartoe is.. met moeite nu 2000 kcal binnen en ga niet trainen voordat ik op 3200 zit..
Wellicht heb ik gewoon aids :D

• Like
Dit krijg je dus als je veelste nieuwschierig bent door een maatje die enorm hard gaat op 0.8mg methyltren eod: :hamer:

Heel stiekem gesnoept van de Methyltren.. had nog een losse vial (10mg) dus zet 3,5mg /week nu (EOD inject 1mg) voor 3 weken.
Pre workout (1.5u van tevoren gezet.)

Snap dus echt niet hoe mensen hier op een dosis van 4mg e.d. zitten.. holy shit. :roflol:

Ik zal mijn ervaring zo uitgebreid mogelijk beschrijven:
Ik kan het misschien het beste omschrijven als mijn eerste keer preworkout... gemixt met redbull en nog wat amfetamine. :eek!::angstig:
Echt niets wat ik ooit heb gevoeld.. opgepept als een idioot.. mijn hele lichaam tintelt terwijl ik net een schepje pre-workout in mijn shake gooi

Vandaag bij een wat grotere gym getraind: dit is +-25 minuten fietsen. Motivational speeches op en een enorme tunnelvisie.. jezus wat een enorme pomp in mijn benen door het fietsen..
Mijn benen zijn door het ongeluk en blijvende schade (zie achtergrond) al niet te groot, maar ik heb zelfs onderweg moeten stoppen omdat ik het gewoon niet meer trok met de pomp :hahaha:
Aangekomen in de gym wat harder muziek op. Vrij laat dus de gym bijna leeg, mooi!

Deadlift
3x140
3x170
8x3 180kg (PR)

Single arm machine row.
10x 2 plates (40kg) elke kant
10x 3 plates (60kg) elke kant
2x12x 3,5 plates (70kg) elke kant (PR +10kg +2reps WTF!?)
1x10x 3,5 plates (70kg) elke kant
1x8x 3,5 plates (70kg) elke kant

Lat pulldown (Gecontroleerd)
10x80kg
13x90kg (PR, what the...)
2x12x90kg
1x10x90kg
1x14x80kg

Vbar pulldown (Reverse seated, focus op stretch)
2x10x65kg
1x9x65kg
1x8x65kg

Dumbbell pullovers (Stretch)

3x12x32 kg

Op dit moment zo een pomp in mijn onderarmen dat ik gewoon niks meer kan, absurd... maar even 5-7 min gewicht..

Bicep curls:
3x8x18kg elke kant (Pomp ging nergens over)
1x7x18kg elke kant

Hammer curls:
Niet te doen, krijg dumbbells niet vastgehouden :hahaha:

Concentrated hammer curls met touw en bankje
3x10x15kg (beide armen tegelijk, puur focus op knijpen)

One arm cable curl
3x15x7,5kg

Kotsmisselijk, gym is nog 10 min open.. ff snel buik!

Abs machine superset met legraises
4x80kgx8 reps (slow negatives en flink knijpen) - Legraises: 4x15 reps

Helemaal kapot en kotsmisselijk.. naar huis fietsen was een hel.. opeens een enorme honger.. blij dat ik die foodprep heb gedaan zondag.. :eating:

Calorieën vandaag op +-4500

300 eiwit
130 fat
rest carbs.

Methyltren: Leuk spul, maar jezus.. als 1mg zo heftig is .. snap voor geen meter hoe andere mensen 4mg zetten.. zou waarschijnlijk spontaan overlijden :wave:

Plaats je ook pics?

Gewicht vanmorgen nuchter op 75,6. Stijging vind ik wel minimaal, maar het lijkt nog steeds alsof ik steeds minder vocht vasthoud en gewicht nagenoeg hetzelfde blijft of een beetje stijgt.
In de spiegel lijkt het wel vooruit te gaan, natuurlijk mindfuckt het gewicht wel.

Aan het denken om de t3 te verlagen tot 25mcg, maar misschien is het daar nog wat vroeg voor :)

Gewichtsveranderingen:
02-10-2016 depleted: 67,2kg (Lees geen carbs voor 2/3wk)
14-10-2016: 74kg
20-10-2016: 75,2kg
26-10-2016: 75,6kg

Laatst bewerkt:
Aangezien het vrouwtje cardio ging doen maar even mee gegaan.. 45 min chest.
Rot gym, niet eens een goede bench.. dan maar machines :treuren:

Suspine bench press (Focus 4 sec down 1 sec up)
1x10 40kg beide kanten
3x10 60kg beide kanten
1x9 60kg beide kanten
1x14 40kg beide kanten

Incline machine press
4x8 40kg beide kanten

Hammer press machine
4x8 110kg

Cable flyes
1x12 14kg
3x10 19kg
1x13 14kg

Flinke pomp, rare workout, mis de losse gewichten :roflol:

Zoals reeds een aantal keren gezegd zijn je doseringen wel heel hoog, vooral voor je stats. Stel dat je je doel haalt (80 kg op +-8% dacht ik gelezen te hebben), dat kan je ook met veel midner gear.

Spaart je veel €€€€ uit :)

Toch veel succes met je kuur!

Terug
Naar boven