MuscleMeat

TestBunny: Under (re)construction

• Topic Starter Topic Starter
Zoals reeds een aantal keren gezegd zijn je doseringen wel heel hoog, vooral voor je stats. Stel dat je je doel haalt (80 kg op +-8% dacht ik gelezen te hebben), dat kan je ook met veel midner gear.

Spaart je veel €€€€ uit :)

Toch veel succes met je kuur!
Volledig mee eens! Ligt er natuurlijk ook net aan hoe goed het allemaal uitpakt. :)

Changes:
t3 -> 50mcg -> 25mcg

Eergisteren 3ml in quad geknald.. nog nooit een dusdanig pip gehad. :eek!:
Ik krijg werkelijk mijn sok niet aan.. mijn hele rechterbeen kan niet buigen :emo:

Training:
Gisteren wel schouders getraind. Kracht blijft omhoog gaan,
Veren op de schouders waren ENORM aanwezig.. werd flink raar aangekeken terwijl ik naar mijn gevoel nog redelijk wat vocht op me heb.

Gewicht:
gewicht vanmorgen 76.0 kg.. Omhoog dus, terwijl ik het gevoel heb leaner te worden!

Vandaag was een rustdag; ofja, niet dat ik iets had kunnen uitvoeren.. dalijk weer een 3ml.. :treuren:
plz no pip.

Ik zou die tweede inject niet in je quad doen, geloof mij, zelfde merk gehad en zelfde ervaring. Liep dagen als een r*tard rond dat ik door iedereen werd aangekeken:o

5 dagen terug overgeschakeld op het britse merk Test.
Moet zeggen dat ik mezelf wel flink wat meer bloated vind.. Vanmorgen gelijk een gevoel van ''kut, had ik maar verder gecut.''
Even met @Strive4muscle gebabbeld via PM en toch maar besloten even door de zure appel heen te bijten en door te bulken.
Ik zal mijn calorieën niet omhoog gooien om zo (hopenlijk) toch nog iets droger te worden. Dat zal op deze doseringen wel moeten lukken.
Thanks voor de motivatie kerel! :thumb:

Natuurlijk kan een foto niet uitblijven, wellicht bloated, een rare selfie na 1 setje benchen en een niet impressive fysiek, maar daar gaan we verandering in brengen :)
1zvpo94.png
Armen meten momenteel koud 41cm.

Met een flinke pip en inmiddels wat betere motivatie richting de gym gegaan.. jezus. PR'S everywhere.

Benchpress
8x60kg
8x80kg
5x90kg
8x100kg (PR+3 reps!!)
7x100kg
6x100kg
2x5 100kg
2x8 80kg bench (4sec down 1 sec up)

3 reps bovenop mijn PR van 5x100 .. wat ik toen had op een bodyweight van 79.2 (bloated) en nu op 76.0.. wow. :)

Incline machine press
12x20kg elke kant
10x30kg elke kant
8x40kg elke kant (PR +2 reps, nice.)
7x40kg elke kant
10x35kg elke kant
9x35kg elke kant

Suspine machine press + superset met pullover
3sets -> 12x30kg elke kant + pullover 12x32kg

Cable flyes
4x12 12,5kg elke kant (knijpen als een idioot)

Tricep pushdowns, rope pulldowns en single arms rope pulldowns, alles achter elkaar 12 tot 15 reps.
3 sets x alles.
Pushdowns 27.5kg
Rope pulldowns 20kg
Single arm pulldowns 7.5kg

Voeding:
4008 kcal
300 eiwit
452 koolhydr
111 vet

Al met al erg tevreden over de workout. Wat minder over het fysiek momenteel, maar dat zal wel weer goedkomen!
De eetlust is iets minder (t3 verlaagd?) maar krijg het nog zeer makkelijk weg![/Spoiler]

Loop nog steeds alsof ik als blond tienermeisje een goede vakantie heb gehad in Afrika bij een wat te vriendelijke stam, goddammit zeg.:emo:

Gisteren half dood gegaan met naar de gym te fietsen, eindelijk aangekomen kwam ik erachter dat ik gewoon geen ruk kon, benen aanspannen tijdens rows zorgt er gelijk voor dat ik full-bambi mode ga en door mijn poten zak. Plz legs work again kty. :windup:

Gelijk maar een schouderdag ervan gemaakt met nog wat biceps.

Seated machine shoulder press
1x10x20kg elke kant
1x10x30kg elke kant
1x8x40kg elke kant (Ehhh, PR +5kg)
1x7x 50kg elke kant (pr + 15kg -1 rep)
1x6x 50kg elke kant
1x8x 40kg elke kant
1x7 x 40kg elke kant
1x15x 20kg elke kant (dropset)

(cheatachtige) Side raises superset met rear delt row superset
1x 15x14kg side raises x 15x20kg rear delt row
2x 10x18kg side raises x 15x26kg rear delt row
1x 10x16kg side raises x 12x26kg rear delt row

Dumbbell lateral row x dropset sideraises

4x15x10kg + 3x12 6kg (laatste set niet meer kunnen doen door de burn, teeeeeeering

Lucky cats

3x15 6kg elke kant

Op dit moment zo een pomp/burn dat ik even 5 minuten moest wachten met biceps...

Hammer curls (+1/2 sec hold):
3x15x 18kg

Bicep curls
3x15 14kg

Reverse EZ bar curls
3x15 30kg

Totaal nog een 40 min gefiets.

Kcal: 4034
E: 268
F: 122
C = rest

Succes bro

Pip is nog steeds niet over in mijn benen.. kan inmiddels wel alweer wat bewegen :/

Vanmorgen aangenaam verrast door mijn gewicht: 77,1kg terwijl ik droger lijk te worden.. :D

Hopelijk morgen toch eindelijk na een dikke week weer benen kunnen trainen!

• Like
Waarderingen: vntl
Leuke log zover , ik volg :flexbiceps:

Pip is nog steeds niet over in mijn benen.. kan inmiddels wel alweer wat bewegen :/

Vanmorgen aangenaam verrast door mijn gewicht: 77,1kg terwijl ik droger lijk te worden.. :D

Hopelijk morgen toch eindelijk na een dikke week weer benen kunnen trainen!
tijdje terug ook iets geraakt in me quad.. me been was 1.5 week dik van het vocht :roflol:

Tijdje niet gelogd maar even een update :)

Gewicht doorgeschoten naar 77,4
Nog steeds met het idee in mijn hoofd dat mijn vetpercentage wat hoog is/was. 2 dagen even vocht afgedreven en voila, 75,3 vandaag en ziet er stukken beter uit!

Methyltren is mij toch wat heftig: Na 1.5 week werden de sides me opeens wat veel. Emotioneel/libido weg/agressiviteit uit het niets.
Geen zin in aangezien ik een veelte leuke vriendin heb die dit allemaal accepteert:
Gelijk mee gestopt; nu 3 dagen verder nergens meer last van gelukkig.

Voor de mensen die het willen gaan gebruiken; ik zat op 1mg eod. Onderschat dit goedje niet ;)
Ik trek 600 ace makkelijk zonder gedragsveranderingen.

Kracht:
Benchpress PR gehaald op 74,6kg : 122,5kg
5x5 3sec paused 100kg ook makkelijk binnen.
Machine rows voor 8-10 reps met 4 plates per side; gaat ook lekker.

Pip:
Zoals er eerder geschreven een ENORME pip gehad.. echt niet voor te stellen aangezien ik dagelijks op de pijnstillers zat en amper kon lopen.. gisteren weer in de desbetreffende quad gezet en gelukkig valt de pip deze keer enorm mee. Ik heb inmiddels 8 dagen geen benen kunnen trainen dus die gaan we vandaag, dinsdag en donderdag afmatten.

Fysiek
Zoals ik al heb gezegd hierboven heb ik wat vocht afgedreven, 4 dagen 250 kcal onder onderhoud gegeten carbs 2 dagen laag gehouden, wat cardio gedaan en ziet de shape stukken beter uit.
Veren op mijn schouders 's morgens, vet lijkt omlaag te gaan, VVM omhoog.

Gameplan:
Voorlopig laten we het op deze manier en 4000 kcal lopen.
Het idee is in VVM te stijgen en het vet iets omlaag te krijgen.

Per 1-1-2017 zal ik bridgen en hierbij licht cutten. Daarna zal ik waarschijnlijk een 6 tot 8 weekse cutblast doen en dan nog 1x een flinke blast met test/deca/bulkbombs.

Goal:
80kg 8%!
Huidig: 75,3 13%

• Like
Waarderingen: vntl
Update:

PIP:
Deze begint helaas weer enorm op te zetten.. weer hetzelfde been.. dalijk in het andere been pinnen.. Ouch..

Training:

Net biceps/triceps getraind.
Kracht/pomp gaat werkelijk nergens meer over. Armen zijn koud over de 41 en met pomp 43ish
Vormen van bold beginnen nu al enorm goed door te komen en ik zet een PR op iedere oefening

Mindset:
Ik voel me mentaal/fysiek helemaal top.
Blij dat ik de goede keuze heb gemaak de methyltren eruit te gooien!
Ook de conditie is weer stukken verbeterd.

Verder lijkt de honger ook weer terug te komen!

Nu hopen dat ik morgen een beetje kan lopen, want dan is weer een hoge rep legday! :)

pak eens glute of is er een reden voor om dat niet te doen?

Update:

PIP:
Deze begint helaas weer enorm op te zetten.. weer hetzelfde been.. dalijk in het andere been pinnen.. Ouch..

Training:

Net biceps/triceps getraind.
Kracht/pomp gaat werkelijk nergens meer over. Armen zijn koud over de 41 en met pomp 43ish
Vormen van bold beginnen nu al enorm goed door te komen en ik zet een PR op iedere oefening

Mindset:
Ik voel me mentaal/fysiek helemaal top.
Blij dat ik de goede keuze heb gemaak de methyltren eruit te gooien!
Ook de conditie is weer stukken verbeterd.

Verder lijkt de honger ook weer terug te komen!

Nu hopen dat ik morgen een beetje kan lopen, want dan is weer een hoge rep legday! :)
doe mij je mt maar :)

nog eens naar je beginpost gekeken, flink wat ml's idd :p

Nog nooit gedaan.. en aangezien de naalden niet mijn beste maatjes zijn is de kans groot dat ik hier nooit meer iets zal posten daarna :D
Nu al steeds zo nerveus als wat :o
delts is nog wel te doen hoor.. borst sowieso en kun je makkelijk bij :)

delts is nog wel te doen hoor.. borst sowieso en kun je makkelijk bij :)
Niks voor mij man haha.

Net hem toch in de bil geknald.. maar goed ook want kwam de trap amper afgelopen.. :o
Geloof dat de pip komt door de test 400.. maar goed dat had ik ook al met test prop.. :rolleyes:

Zoals je zelf al zegt zijn het hoge doseringen, maar normale logs hebben we al genoeg :p ik volg!

Fysiek lijkt met de dag vooruit te gaan, gewicht is nu 76,2 nuchter. :)
Al een tiental reacties gehad over mijn schouders, pump gaat ook daadwerkelijk nergens meer over en doet gewoon pijn als een mofo :emo:

De kracht lijkt ook met de dag vooruit te gaan, 80kg OHP gehaald :D

Terug
Naar boven