Fitness Seller

TestBunny: Under (re)construction

• Topic Starter Topic Starter
mooi fysiek,zou je niet -80kg geven

merk je iets van die mk?
Merk alleen wat stijfheid aan mijn handen, meer niet eigenlijk!

Bold merk ik aan het ''bol'' staan van mijn spieren!

Mooi fysiek man. Streef zover ik kan zien.
Nice, ziet er goed uit man! Ga hier ook volgen
Thanks all!

Momenteel nogal flinke last van vermoeidheid en vrijwel geen honger. Moeite met de 4000 kcal aan te tikken dus nu gaat er zo nu en dan eens een pak chocomel naar binnen na het trainen.
Ben aan het twijfelen om eerder te beginnen met cutten, maar dat vind ik aan de ene kant wel zonde van de hoge dosering bold!

Een log zou geen log zijn als ik niet 100% eerlijk zou zijn natuurlijk.
Natuurlijk zitten er ook negatieve randjes aan, dus deze log ik ook!

De eetlust is weg, lethargie is er, licht paranoia (100% zeker dat dit de bold is gezien ik op de rest nergens last van had/heb gehad).
Kracht blijft naar voren knallen (full stacks op vrijwel iedere machine :roflol:, pullups voor 5 reps met +40kg :roflol:)

Maar gevoelsmatig is dit het me niet waard, aangezien ik niet wil dat mijn relatie eronder gaat lijden, daar is mijn meid veelste leuk voor :D

Gezien ik toch nog wat lager in VP wil gaan heb ik besloten mijn dosissen aan te passen en mijn calorieën.

New gameplan:
Test 600mg -> 300mg
Bold 1000mg -> 700mg.
Primo 500mg -> 375mg
Tren ace 375mg -> 525mg
Mast 375mg -> 300mg
T3 25mcg -> 75mcg

Veranderd het gevoel niet binnen 2 weken gaan we over op 300 test en 600 tren ace met t3

Hierna toch maar weer Test/Deca/Mast!

De eetlust is weg, lethargie is er, licht paranoia (100% zeker dat dit de bold is gezien ik op de rest nergens last van had/heb gehad).
Kracht blijft naar voren knallen (full stacks op vrijwel iedere machine :roflol:, pullups voor 5 reps met +40kg :roflol:)

Maar gevoelsmatig is dit het me niet waard, aangezien ik niet wil dat mijn relatie eronder gaat lijden, daar is mijn meid veelste leuk voor :D

Gezien ik toch nog wat lager in VP wil gaan heb ik besloten mijn dosissen aan te passen en mijn calorieën.

New gameplan:
Test 600mg -> 300mg
Bold 1000mg -> 700mg.
Primo 500mg -> 375mg
Tren ace 375mg -> 525mg
Mast 375mg -> 300mg
T3 25mcg -> 75mcg

Veranderd het gevoel niet binnen 2 weken gaan we over op 300 test en 600 tren ace met t3

Zonde man, had zelf toch wat langer doorgebulkt

Zonde man, had zelf toch wat langer doorgebulkt
Volledig mee eens man..
Had het zelf liever nog een 6tal weekjes doorgetrokken maar reageer erg heftig op bold. heb het nog even de tijd gegeven maar wilt helaas niet verbeteren.

Nu eerst naar de 8% en vanuit daar low test/high deca en nog wat NPP + bulkbombs.

Gelukkig zijn er meerdere wegen naar Rome :)

Volledig mee eens man..
Had het zelf liever nog een 6tal weekjes doorgetrokken maar reageer erg heftig op bold. heb het nog even de tijd gegeven maar wilt helaas niet verbeteren.

Nu eerst naar de 8% en vanuit daar low test/high deca en nog wat NPP + bulkbombs.

Gelukkig zijn er meerdere wegen naar Rome :)
Waarom ga je niet gewoon zonder bold verder?

Man man man

New gameplan:
Test 600mg -> 300mg
Bold 1000mg -> 700mg.
Primo 500mg -> 375mg
Tren ace 375mg -> 525mg
Mast 375mg -> 300mg
T3 25mcg -> 75mcg

je moet doen wat zelf goed voelt man.. ik zou je relatie iig niet op het spel zetten :)

Afgelopen donderdag een back-workout + een beetje schouders en abs gedaan met @daann01 en mijn vriendin :)
Daarna nog een beetje cardio gedaan.

Gevoelsmatig ben ik door de dag gewoon erg moe en lui.. tijdens de trainingen merk ik dit ook doordat ik snel moe ben en mijn kracht een klein beetje is gedropt.
Uiteindelijk heb ik de mix er helemaal uitgegooid, bold is helaas niet mijn ding!
Het is nu 5 dagen geleden sinds mijn laatste inject bold, begin nu al te merken dat ik me weer iets fijner in mijn vel voel.

Voor mezelf ook nog eens op een rijtje gesteld wat nu precies mijn doel is, blijft toch echt een MAPP fysiek; daarom ook de keuze gemaakt om te gaan cutten tot een procent of 7/8%.

Voeding:
2 low days: 2000 kcal
1 high day: 3000 kcal
Repeat.

Cycle:
300mg test E
525 tren ace
400 mast
75mcg t3

Daarnaast blijf ik flinke last van mijn linkerknie houden waardoor ik op dit moment gewoon geen verbetering kan krijgen in mijn benen.. training ging helaas ook niet super.
Ik blijf de beentjes toch op 15-20 reps licht trainen 2x pw tot mijn cruise.
In de cruise ga ik ze eventjes volledig rust geven en dan is het volledige focus op de chickenlegs.:)

Terugkijkend op de afgelopen weken vind ik het zonde dat ik de cycle moet veranderen; maar qua massa heb ik toch zeker vorderingen gemaakt.

Gewicht momenteel: 73.6 na een highday op nuchtere maag..

Op naar de 7/8% :D

Lamme tak

• Like
Waarderingen: vntl
Maar weer even een kleine update.

Cutten gaat absurd hard :bang:
Na 1.5 week heb ik het gevoel dat mijn volledige glycoceen al is uitgeput. Gewicht dropt omlaag, vet verdwijnt als sneeuw voor de zon, maar ook de spieren worden erg zacht..
Wel een gouden combinatie dit..

Ik verwacht mijn beste shape over 1 a 1.5 week al makkelijk te kunnen toppen :D

Dit keer gaan we enorm laag in vet en dan eens kijken wat de rebound gaat doen :)

Na 1.5 week heb ik het gevoel dat mijn volledige glycoceen al is uitgeput. Gewicht dropt omlaag, vet verdwijnt als sneeuw voor de zon, maar ook de spieren worden erg zacht..

Dit keer gaan we enorm laag in vet en dan eens kijken wat de rebound gaat doen :)
you gooooo girl!! :cheer::cheer::cheer:

Goed bezig bro! Ben benieuwd naar nieuwe pics dan van je shape!

Op zich een heel ongewoon log om te volgen. Vooral omdat er gekuurd wordt met 2-3gram roids op zo een bescheiden lichaamsgewicht.

Ben benieuwd waar dit gaat eindigen. Veel succes @TS

Op zich een heel ongewoon log om te volgen. Vooral omdat er gekuurd wordt met 2-3gram roids op zo een bescheiden lichaamsgewicht.

Ben benieuwd waar dit gaat eindigen. Veel succes @TS

300mg test E
525 tren ace
400 mast
75mcg t3

Kom momenteel toch niet uit op 2-3gr :p

Waar kom je vandaan?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven