MuscleMeat

Testopatch

Ahsne

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Ik twijfel al een tijdje aan om iets te nemen. ik train al 12 jaar regelmatig onder begeleiding van verschillende serieuze programma's. Hoewel ik wel (langzaam) sterker word , blijf ik rond hetzelfde gewicht en vetpercentage.

Ik kwam een Testopatch 2.4 tegen. Letterlijk een pleister met testosteron. Niet al te duur en lijkt mij een makkelijke manier om te beginnen. Spuiten zie ik niet zo zitten, slikken twijfel...

Heeft iemand hier ervaring mee? Resultaten? Bijwerkingen etc?

Ben ook benieuwd of je dit elke dag moet ophouden. Misschien paar dagen op en af om je eigen hormoonhuishouding niet te veel te verstoren?

Ik hoor het graag!
gr
Ahnes

In mijn beleving niet heel slim om te doen. Ik heb zelf een tijdje testo gel moeten smeren, wat qua opname volgens mij wel een beetje hetzelfde zal zijn als deze. Probleem is alleen dat je het nog wel eens wil vergeten en dan gelijk een testo-dip kunt verwachten. Om je vragen rechtstreeks te beantwoorden: Ja je moet ze de hele dag ophouden. Ja je moet ze elke dag op doen. De bijwerkingen zijn -afhankelijk van de dosering- hetzelfde als testosteron in elke vorm dan ook. Zoek ze maar op. De resultaten zullen ook veel afhangen van de dosering. Hoe hoger hoe beter (met een bovengrens natuurlijk). Pleisters zitten qua dosering meestal vrij laag, dus hou daar rekening mee. 'Een paar dagen op en af' is helemaal stom om te doen, dus laat dat alsjeblieft uit je hoofd. Doe het elke dag, of doe het beter niet. Je wilt NIET knipperlichten met je testosteronspiegel.