MuscleMeat

Testopatch

Ahsne

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Ik twijfel al een tijdje aan om iets te nemen. ik train al 12 jaar regelmatig onder begeleiding van verschillende serieuze programma's. Hoewel ik wel (langzaam) sterker word , blijf ik rond hetzelfde gewicht en vetpercentage.

Ik kwam een Testopatch 2.4 tegen. Letterlijk een pleister met testosteron. Niet al te duur en lijkt mij een makkelijke manier om te beginnen. Spuiten zie ik niet zo zitten, slikken twijfel...

Heeft iemand hier ervaring mee? Resultaten? Bijwerkingen etc?

Ben ook benieuwd of je dit elke dag moet ophouden. Misschien paar dagen op en af om je eigen hormoonhuishouding niet te veel te verstoren?

Ik hoor het graag!
gr
Ahnes

In mijn beleving niet heel slim om te doen. Ik heb zelf een tijdje testo gel moeten smeren, wat qua opname volgens mij wel een beetje hetzelfde zal zijn als deze. Probleem is alleen dat je het nog wel eens wil vergeten en dan gelijk een testo-dip kunt verwachten. Om je vragen rechtstreeks te beantwoorden: Ja je moet ze de hele dag ophouden. Ja je moet ze elke dag op doen. De bijwerkingen zijn -afhankelijk van de dosering- hetzelfde als testosteron in elke vorm dan ook. Zoek ze maar op. De resultaten zullen ook veel afhangen van de dosering. Hoe hoger hoe beter (met een bovengrens natuurlijk). Pleisters zitten qua dosering meestal vrij laag, dus hou daar rekening mee. 'Een paar dagen op en af' is helemaal stom om te doen, dus laat dat alsjeblieft uit je hoofd. Doe het elke dag, of doe het beter niet. Je wilt NIET knipperlichten met je testosteronspiegel.

Wanneer je zelf testosteron gaat toedienen aan je lichaam (op welke manier dan ook!) dan leg je je eigen productie plat. Die herstelt vrij langzaam dus ALS je dat doet, is het de moeite waard om het gelijk goed te doen. Niet willen spuiten is eigenlijk al te knullig voor woorden, maar als je ook al niet wilt slikken dan zou je je sterk moeten afvragen of je wel genoeg weet over wat je precies gaat doen. Jouw hele post schreeuwt dat je de ballen verstand hebt van wat testosteron nou precies doet en hoe t werkt. Lees je in voor je er aan begint. Je gaat klooien met zware medicijnen, niet met speelgoed.

Ik kwam een Testopatch 2.4 tegen. Letterlijk een pleister met testosteron. Niet al te duur en lijkt mij een makkelijke manier om te beginnen. Spuiten zie ik niet zo zitten, slikken twijfel...

Is het uit angst voor de injecties of een andere reden?

Injecteren valt echt wel mee hoor.

Pleisters plakken doe je maar als je wil stoppen met roken.

Als je gainz wil pak je gewoon een spuit.

Precies. Dat halfslachtige gelul altijd over niet willen spuiten. Serious? Als injecteren al een bezwaar is dan heb je niks te zoeken bij zware medische middelen zoals AAS. Staat me bij dat het specifiek behandeld is in de FAQ van het AAS board ook, dat je er niet naar hoort te vragen.

Gewoon de spuit erin :P

Grote mannen dingen willen bereiken vereist grote mannen mentaliteit.

Over je angst heen zetten zoals bijv. injecteren is daar één ding van :)

Voor BB doeleinden zal je voorstel niet toereikend zijn.

Daarbij indien de stats gelijk blijven is het een kwestie van voeding op orde zetten.

Terug
Naar boven