Greenmonkey
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 343
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben trouwens ook benieuwd hoeveel we te zien krijgen van de labtest van filemon aangezien daar ook EP in handen was.
En als het dan echt zo slecht uit de test kwam hadden ze dat niet gebruikt lijkt me.
En tlijkt me ook sterk dat ze in aflevering 3 nieuwe gear gaan zoeken voor hem.
Dus volgens mij valt het allemaal wel mee met dat
Ondergedoseerd
Het enige wat ik weet is dat het gevoel wat wij hier in de omgeving hadden mbt alle UG merken van NL bodem inmiddels redelijk bevestigd is door de laatste maanden heen. Tijd om te investeren in wat meer gevestigde merken die ook internationaal een meer gefundeerde reputatie genieten.
Is de N van jou toetsenbord kapot?Dit inititief is eigenlijk een zeer goed stap
Zeker na de onderzoeken in het programa van filemon
Als mense net als de topic starter alle spulle gaan late teste
Of in elk geval de bekende merke late teste
Krijge we transparantie van wat de labs ons voor schotelen
Maar ook dwingen wij labs hun kwaliteit hoog te houde.
Als mede de producten schoon te houden
Want wat slecht uit de test komt zal minder verkocht wore en schone goed gedoseerde merke gaan goed lope
Ik ben er wel voor om geld intezamelen en onafhankelijke test uit te late voere
Het gaat immers om ons lichaam
De grote jongens hier in NL mogen wat mij betreft indd pharmacom hier naartoe halen ipv PRL.Ik denk dat er een kleine hand vol merken zijn die redelijk legit zijn qua kwaliteit en doseringen en hoe hun producten in de buurt komen van wat de labels claimen, en ik heb er geen 1 bij Filemon en de vriendelijke mevrouw op de tafel zien staan. Als je vraag is welk merk je zou moeten overwegen, dan denk ik dat bijv. Pharmacom onberispelijk is op het moment. Als je die topics leest over hoe zij zich in de markt hebben gevestigd bijna 2 jaar geleden en wat zij hebben gedaan aan promotie en marketing, en als je ziet wat voor apparatuur ze gebruiken, dan ben je eigenlijk toch wel gek als je niet heel snel afknapt op het idee dat op een uitzondering na alles wat hier UG in omloop is op een elektrisch snel-kookplaatje wordt gemaakt met louche grondstoffen, 'apparatuur' en (hygiënische) omstandigheden. Ik kan me wat dat betreft ook volledig vinden in de mensen die besluiten voor home-brew te gaan. Als je weet wat je doet, why not.