MuscleMeat

Testrapports: Europharma, Alley en T5 Zion Labs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vol verwachting klopt ons hart.

Strak Nohh?

• Like
Waarderingen: REJ
In! Erg benieuwd naar de resultaten van alley.
Zo zou ik alle goedjes van IG ook wel eens op willen sturen..

De grote jongens hier in NL mogen wat mij betreft indd pharmacom hier naartoe halen ipv PRL.
Pharmacon is simpel te krijgen, doe even je research en je komt er snel achter dat er maar 1 reseller van is. Op de officiële site van pharmacon kun je een site invoeren en kijken of het legit is.

In b4 b&f shop zit achter de productie van die gear bij filemon

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben ook heel nieuwsgierig naar merken zoals IG en PRL
Met name omdat ik hoor dat IG te goedkoop is voor wat ze produceren en PRL omdat ik daar een dikke abces van heb gekregen die bij de dokter leeggezogen moest worden en ik daar dus evt vervuiling van zou willen weten.

Ik heb een paypal account opgezet waar donaties kunnen naar worden gemaakt.
Daarnaast verzoek ik mensen spullen die ze getest willen hebben naar mij op te sturen zodat we deze stuk voor stuk kunnen gaan testen !

Ik hou in mijn signature bij op hoeveel we zitten en welke producten we gaan testen.

Suggesties zijn welkom dus !

Als je een donatie wil doen zodat we een product kunnen testen kun je dat doen naar onderstaand paypal adres
en doe dit als familie/vriend/nonprofit want anders pakt paypal een verkoopspercetage:

testdonaties@hotmail.com

Ik heb zelf 100 euro erop gezet om het goeie voorbeeld te geven :)

Met name omdat ik hoor dat IG te goedkoop is voor wat ze produceren en PRL omdat ik daar een dikke abces van heb gekregen die bij de dokter leeggezogen moest worden en ik daar dus evt vervuiling van zou willen weten.

Daarnaast verzoek ik mensen spullen die ze getest willen hebben naar mij op te sturen zodat we deze stuk voor stuk kunnen gaan testen !

Ik hou in mijn signature bij op hoeveel we zitten en welke producten we gaan testen.

Als je een donatie wil doen zodat we een product kunnen testen kun je dat doen naar onderstaand paypal adres
en doe dit als familie/vriend/nonprofit want anders pakt paypal een verkoopspercetage:

testdonaties@hotmail.com

IG ben ik zelf heel benieuwd naar, PRL heeft me interesse totaal niet, zeker niet na de tests die er bij philemon al uitgekomen zijn.

ps. +10€

testdonaties@hotmail.com

Wat wil je precies gaan testen van IG?
Lijkt me dat test het minst interessant is aangezien dat het goedkoopst te maken is.
Ben vooral benieuwd naar de Tren van IG.

Zal strax ook even geld make
Ben nieuwsgierig na prl maar ook naar de nederlandse ug labs
Wil wel es wete wat ons alemaal verkocht wordt

[Link niet meer beschikbaar]

Hier zijn wel wat tests te vinden, alhoewel worden de meeste merken niet veel gebruikt hier. Shree Venkatesh is wel aardig bekent hier, blijkt dat ze er echt verrot uit komen, alhoewel gebruiken de meesten alleen de hCG van ze. AP doet het ook aardig goed en pharmacon labs ziet er top uit.

[Link niet meer beschikbaar]

Hier zijn wel wat tests te vinden, alhoewel worden de meeste merken niet veel gebruikt hier. Shree Venkatesh is wel aardig bekent hier, blijkt dat ze er echt verrot uit komen, alhoewel gebruiken de meesten alleen de hCG van ze. AP doet het ook aardig goed en pharmacon labs ziet er top uit.

Ap hoor ik veel wisselende dinge over weet niet of dat te bewijze is met de bekende lab testen

Pharmacom ben ik laatste tijd een beetje in aan het verdiepe en eigenlijk zijn ze over al lovend over hen

Pharmacon doet het indd behoorlijk goed, alleen is hun stock zo goed als op momenteel:o. Mogelijk door de black friday sales.

Wat de instanties beweren in filemon veeg ik al helemaal mn reet mee af, geen 1 instantie gaat toegeven dat een UG goed is

Wat de instanties beweren in filemon veeg ik al helemaal mn reet mee af, geen 1 instantie gaat toegeven dat een UG goed is

Er was ook gewoon helemaal niets redelijk/goed volgens die vrouw. Terwijl juist wat hij in z'n handen gedrukt kreeg was dikke prima?? Beetje wazig als je het mij vraagt

Ap hoor ik veel wisselende dinge over weet niet of dat te bewijze is met de bekende lab testen

Pharmacom ben ik laatste tijd een beetje in aan het verdiepe en eigenlijk zijn ze over al lovend over hen

Staan 5 testen op van AP [Link niet meer beschikbaar]

Staan 5 testen op van AP [Link niet meer beschikbaar]

Heb ff gekeke ma die zijn toch ook prima

Wat ik merk om me heen is heel wisselend de een Zweer bij ap de ander merkt er nix van

Maar met zulke test resultate is het toch wel de moeite waard zou je zege

• Topic Starter Topic Starter
We zitten momenteel op 140 euro dus duurt nog even voor we de test kunnen doen maar ik vind het testen van de tren van IG zeker een goed idee.
Iemand die dicht op de bron zit en een vial kan doneren zodat we weten dat het echt van IG af komt ?

De testen voor EP zijn onderweg toch?
Al enig idee op welke datum je de uitslag krijgt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven