Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pharmacon is simpel te krijgen, doe even je research en je komt er snel achter dat er maar 1 reseller van is. Op de officiële site van pharmacon kun je een site invoeren en kijken of het legit is.De grote jongens hier in NL mogen wat mij betreft indd pharmacom hier naartoe halen ipv PRL.

IG ben ik zelf heel benieuwd naar, PRL heeft me interesse totaal niet, zeker niet na de tests die er bij philemon al uitgekomen zijn.Ik ben ook heel nieuwsgierig naar merken zoals IG en PRL
Met name omdat ik hoor dat IG te goedkoop is voor wat ze produceren en PRL omdat ik daar een dikke abces van heb gekregen die bij de dokter leeggezogen moest worden en ik daar dus evt vervuiling van zou willen weten.
Ik heb een paypal account opgezet waar donaties kunnen naar worden gemaakt.
Daarnaast verzoek ik mensen spullen die ze getest willen hebben naar mij op te sturen zodat we deze stuk voor stuk kunnen gaan testen !
Ik hou in mijn signature bij op hoeveel we zitten en welke producten we gaan testen.
Suggesties zijn welkom dus !
Als je een donatie wil doen zodat we een product kunnen testen kun je dat doen naar onderstaand paypal adres
en doe dit als familie/vriend/nonprofit want anders pakt paypal een verkoopspercetage:
testdonaties@hotmail.com
Ik heb zelf 100 euro erop gezet om het goeie voorbeeld te geven![]()
Ik ben ook heel nieuwsgierig naar merken zoals IG en PRL
Met name omdat ik hoor dat IG te goedkoop is voor wat ze produceren en PRL omdat ik daar een dikke abces van heb gekregen die bij de dokter leeggezogen moest worden en ik daar dus evt vervuiling van zou willen weten.
Ik heb een paypal account opgezet waar donaties kunnen naar worden gemaakt.
Daarnaast verzoek ik mensen spullen die ze getest willen hebben naar mij op te sturen zodat we deze stuk voor stuk kunnen gaan testen !
Ik hou in mijn signature bij op hoeveel we zitten en welke producten we gaan testen.
Suggesties zijn welkom dus !
Als je een donatie wil doen zodat we een product kunnen testen kun je dat doen naar onderstaand paypal adres
en doe dit als familie/vriend/nonprofit want anders pakt paypal een verkoopspercetage:
testdonaties@hotmail.com
Ik heb zelf 100 euro erop gezet om het goeie voorbeeld te geven![]()
[Link niet meer beschikbaar]
Hier zijn wel wat tests te vinden, alhoewel worden de meeste merken niet veel gebruikt hier. Shree Venkatesh is wel aardig bekent hier, blijkt dat ze er echt verrot uit komen, alhoewel gebruiken de meesten alleen de hCG van ze. AP doet het ook aardig goed en pharmacon labs ziet er top uit.
Pharmacon doet het indd behoorlijk goed, alleen is hun stock zo goed als op momenteel. Mogelijk door de black friday sales.
Wat de instanties beweren in filemon veeg ik al helemaal mn reet mee af, geen 1 instantie gaat toegeven dat een UG goed is
Ap hoor ik veel wisselende dinge over weet niet of dat te bewijze is met de bekende lab testen
Pharmacom ben ik laatste tijd een beetje in aan het verdiepe en eigenlijk zijn ze over al lovend over hen
Staan 5 testen op van AP [Link niet meer beschikbaar]