ThijsB
Cool Novice
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het slim om donaties dicht bij de bron te nemen?? Als deze er hoogte van krijgen heb je dan geen kans dat ze een betere vail doneren??
Wil ook best wat doneren
Hoe gaat het in zijn werk?? En mischien is het idee dat alleen de mensen die een donatie doen inzicht krijgen in de resultaten ( zo zullen er meer mensen doneren, omdat ze nu zonder donatie toch wel resultaten te zien krijgen,of zeg ik nu iets doms)

Is het slim om donaties dicht bij de bron te nemen?? Als deze er hoogte van krijgen heb je dan geen kans dat ze een betere vail doneren??
Wil ook best wat doneren
Hoe gaat het in zijn werk?? En mischien is het idee dat alleen de mensen die een donatie doen inzicht krijgen in de resultaten ( zo zullen er meer mensen doneren, omdat ze nu zonder donatie toch wel resultaten te zien krijgen,of zeg ik nu iets doms)

Hoeveel moet er gedoneerd worden om Iron Genetics dan te testen?
Met 700 kunnen we 1 product testen.Hoeveel moet er gedoneerd worden om Iron Genetics dan te testen?
Dat klopt vind ik ook heel netjes maar ik denk dat er veel mensen denken ik doneer niks ik zie de resultaten toch wel
Mij maakt het niet uit was maar een idee
Denk dat die 700€ eerder de roids betreftwaarom betaal je zoveel om T5 te onderzoeken? lijkt me niet de moeite?
waarom betaal je zoveel om T5 te onderzoeken? lijkt me niet de moeite?
Breng t dan weg naar trimbosVanwege de vermoedens dat er speed in zou zitten. Dit willen we ook graag uitgesloten hebben.