MuscleMeat

Testrapports: Europharma, Alley en T5 Zion Labs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ze recht van de bron.
Wil je wel een vial doneren hoor.
Zal van de week ook even donatie doen..

Is het slim om donaties dicht bij de bron te nemen?? Als deze er hoogte van krijgen heb je dan geen kans dat ze een betere vail doneren??

Wil ook best wat doneren

Hoe gaat het in zijn werk?? En mischien is het idee dat alleen de mensen die een donatie doen inzicht krijgen in de resultaten ( zo zullen er meer mensen doneren, omdat ze nu zonder donatie toch wel resultaten te zien krijgen,of zeg ik nu iets doms)

Nee ben ik mee eens iedereen moet eigenlijk gewoon betalen ervoor.
Je zou eigenlijk een site moeten oprichtten en vervolgens accounts verkopen zodat iedereen zn bijdrage gelijk is. Want iedereen wilt het weten.

We zijn allemaal nieuwsgierige apen..

Is het slim om donaties dicht bij de bron te nemen?? Als deze er hoogte van krijgen heb je dan geen kans dat ze een betere vail doneren??

Wil ook best wat doneren

Hoe gaat het in zijn werk?? En mischien is het idee dat alleen de mensen die een donatie doen inzicht krijgen in de resultaten ( zo zullen er meer mensen doneren, omdat ze nu zonder donatie toch wel resultaten te zien krijgen,of zeg ik nu iets doms)

Haha, dat zeiden ze bij de B&F tests ook :P

Wil ook best wat doneren

Maakt niet uit, je krijgt er gewoon een uit de la van mijn prive collectie ;)
En idd misschien de resultaten afschermen? Moet niet natuurlijk, de topicstarter is ook zo vrijgevig zijn resultaten te delen..

Dat klopt vind ik ook heel netjes maar ik denk dat er veel mensen denken ik doneer niks ik zie de resultaten toch wel

Mij maakt het niet uit was maar een idee

Hoeveel moet er gedoneerd worden om Iron Genetics dan te testen?

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel moet er gedoneerd worden om Iron Genetics dan te testen?
Met 700 kunnen we 1 product testen.

Dat klopt vind ik ook heel netjes maar ik denk dat er veel mensen denken ik doneer niks ik zie de resultaten toch wel

Mij maakt het niet uit was maar een idee

Ja dit was voor mij ook een beetje een twijfel punt toen ik met wat vrienden de huidige testen had aangevraagd.
We hebben toch aardig wat neer moeten leggen en iedereen kan er daarna gratis van genieten, maar aan de andere kant is het wel motiverend voor UG labs om goeie producten te maken als de kans is dat ze getest worden.
Uiteindelijk heeft het meer voordelen om het publiek te maken.

1 product testen voor 700 euro lol doei.

700 :roflol: what the hell man

700??? de fak

waarom betaal je zoveel om T5 te onderzoeken? lijkt me niet de moeite?

Denk dat die 700 eerder sponsorgeld is voor zijn eigen kuur lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Wow... wat een geld! Volgens mij kan dat voor een stuk minder. Ik ga eens informeren bij de labs die ik ken.

• Topic Starter Topic Starter
Sorry ik heb me vergist. Voor 700 euro hadden we de Test E en Deca van EP als eerst ingediend en is dus het bedrag van de eerste factuur.
Ik heb nog even gemaild met de persoon bij wie we het laten testen en hij bevestigde dat elke flesje om te testen 350 euro kost.
Deze wordt dan getest om inhoud werkzame stof en of er vervuiling is.

350,00 per stofje valt nog wel te doen! Het testen van een vloeistof is sowieso wat complexer en kostbaarder dan het testen van een poedertje dacht ik.

Anyway, top dat je dit initiatief gestart bent en ik ben benieuwd naar de resultaten. Zodra de eerste resultaten bekend zijn zal ik op basis van de rapporten ook een bijdrage doen om wat te laten testen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven