Fitness Seller

Testrapports: Europharma, Alley en T5 Zion Labs

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol dat je de moeite nog neemt om op glocks te reageren:o, die beweert dat 300mg test niet eens kan volgens mij lol. En zelfs al post je een labtest met 400mg/ml zegt die nog dat dat niet kan.

blindelings geloven op een labtestje, als ik nu zeg dat er nu ook primo 300mg is geloof jij ook zeker
 
Moet zeggen dat er wel erg veel belangen gemoeid zijn met deze labtests dat resultaten altijd wel tot discussie zullen leiden.
 
big cat was ook van mening dat een goeie chef gewoon 200mg primo in een ml krijgt.
 
blindelings geloven op een labtestje, als ik nu zeg dat er nu ook primo 300mg is geloof jij ook zeker
Hoe kan je een labtest 'blindelings' geloven? Die labtesten zijn juist om het e.e.a. te verhelderen. Dat jij blindelings gelooft in dat papegaaienpraat van vroeger dat het onmogelijk is wilt niet zeggen dat dat zo is. Als je maar genoeg oplosmiddelen en al die jazz hebt.
 
IN!
Ben heel benieuwd naar de uitslag van EP! Vooral de Anavar! Enig idee wanneer je t binnenkrijgt?
 
super dit! zeer benieuwd naar EP, jammer dat de primo niet getest is. Zogauw de resultaten van EP er zijn zal ik ook doneren
 
super dit! zeer benieuwd naar EP, jammer dat de primo niet getest is. Zogauw de resultaten van EP er zijn zal ik ook doneren
Heb de EP primo gebruikt en bij een controle is enkel mast (en test) in mijn lichaam gevonden :) Dus van de primo van EP verwacht ik niet al te veel. De test was wel goed van EP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven