MuscleMeat

Teun1990 op naar de 90kg+

Teun1990

Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
75kg
Vetpercentage
7%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik lees hier al een hele tijd mee, eigenlijk al sinds ik ben begonnen met trainen, nu precies 2,5 jaar geleden.
Ik ben klaar met mijn studie Bedrijfskunde, en wil graag docent worden, na de zomervakantie begin ik met deze 1 jarige opleiding. Ik train dus nu 2,5 jaar, waarvan vooral het laatste jaar erg serieus.

De reden dat ik nu een logje start is omdat ik mij nu 5 maand volledig wil focussen op bodybuilding, ik heb verder weinig andere verplichtingen. Ik let sinds 1 jaar erg op mijn eten, maar op school/werk at ik gewoon broodjes met kip, ik ben nu van plan om echt zo goed mogelijk te eten, en dit een automatisme te laten worden, waar ik mee door kan gaan na de zomervakantie.

Ik start deze log vooral om te leren, ik leer veel van de andere jongens in de sportschool (aantal grote atleten) maar ik merk dat je nooit uitgeleerd bent, ook wil ik deze log gebruiken om motivatie te houden. Een leuk aspect is dat mijn ouders vegetarisch zijn, en ik dus altijd vegetarisch heb gegeten. Inmiddels maak ik sinds een jaartje regelmatig rijst met kip klaar, en inmiddels lukt mij dit aardig. Maar ik wil graag met meer vlees en vis experimenteren, vorige week twee keer biefstuk klaargemaakt (1x totaal mislukt, 1x was aardig).

Mijn stats zijn op dit moment:

183 cm, 86,6kg (vanochtend op een nuchtere maag) en mijn vetpercentage schat ik op 14%. Ik zal zo snel mogelijk foto's plaatsen. Ik vind zelf dat ik er veel lichter uitzie dan 86,6kg, maar dit is echt wat de weegschaal aangeeft.. In de sportschool weeg ik vaak rond de 90 met kleren aan (savonds).

Mijn doel is om zwaarder te worden, en het vetpercentage niet teveel te laten oplopen. Het zou erg mooi zijn om 90kg te behalen voor het einde van de zomervakantie met zichtbare abs.

Mijn krachtstats zijn:

Squat: 3x120
Bench: 3x90
T-bar: 8x70