MuscleMeat

Teun1990 op naar de 90kg+

Teun1990

Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
75kg
Vetpercentage
7%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik lees hier al een hele tijd mee, eigenlijk al sinds ik ben begonnen met trainen, nu precies 2,5 jaar geleden.
Ik ben klaar met mijn studie Bedrijfskunde, en wil graag docent worden, na de zomervakantie begin ik met deze 1 jarige opleiding. Ik train dus nu 2,5 jaar, waarvan vooral het laatste jaar erg serieus.

De reden dat ik nu een logje start is omdat ik mij nu 5 maand volledig wil focussen op bodybuilding, ik heb verder weinig andere verplichtingen. Ik let sinds 1 jaar erg op mijn eten, maar op school/werk at ik gewoon broodjes met kip, ik ben nu van plan om echt zo goed mogelijk te eten, en dit een automatisme te laten worden, waar ik mee door kan gaan na de zomervakantie.

Ik start deze log vooral om te leren, ik leer veel van de andere jongens in de sportschool (aantal grote atleten) maar ik merk dat je nooit uitgeleerd bent, ook wil ik deze log gebruiken om motivatie te houden. Een leuk aspect is dat mijn ouders vegetarisch zijn, en ik dus altijd vegetarisch heb gegeten. Inmiddels maak ik sinds een jaartje regelmatig rijst met kip klaar, en inmiddels lukt mij dit aardig. Maar ik wil graag met meer vlees en vis experimenteren, vorige week twee keer biefstuk klaargemaakt (1x totaal mislukt, 1x was aardig).

Mijn stats zijn op dit moment:

183 cm, 86,6kg (vanochtend op een nuchtere maag) en mijn vetpercentage schat ik op 14%. Ik zal zo snel mogelijk foto's plaatsen. Ik vind zelf dat ik er veel lichter uitzie dan 86,6kg, maar dit is echt wat de weegschaal aangeeft.. In de sportschool weeg ik vaak rond de 90 met kleren aan (savonds).

Mijn doel is om zwaarder te worden, en het vetpercentage niet teveel te laten oplopen. Het zou erg mooi zijn om 90kg te behalen voor het einde van de zomervakantie met zichtbare abs.

Mijn krachtstats zijn:

Squat: 3x120
Bench: 3x90
T-bar: 8x70

Ik trainde meestal 4x per week, maar omdat ik nu veel meer tijd heb, zal ik vaker gaan trainen, 5/6x per week.

Ik heb hier een foto van 1 jaar geleden (februari 2012, gran canaria) Hier woog ik 78kg.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Op de een of andere manier krijg ik mijn foto's er niet in, later nog maar is proberen:

Training van vanmorgen, en direct de laatste training van de week, wilde schouders en biceps nog even aanpakken:

Schouders:

Smith voorkant: 10x60, 8x65, 8x65, 8x65.
Smith achterkant: 10x50, 8x55, 8x55, 8x55
Front raises: 4x10 8kg per hand
Side raises zittend: 4x8 6kg per hand
Omgekeerde pec deck: 4x8

Biceps:
Preacher curl: 12x30kg, 10x35kg, 6x40kg, 10x30kg
Cable curl: 4x8
Hammers: 4x8 14kg

---------- Post added 6 April 2013 at 20:10 ----------

---------- Post added 6 April 2013 at 20:10 ----------

Tinypic je foto's uploaden.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt, lang geleden dat ik plaatjes heb geupload, gebruikte nog imageshack.

Dit is een foto van februari 2012, hier woog ik 78kg.

2u6fno7.png

Vandaag rustdag, morgen rug+biceps

Foto's van mijn huidige fysiek komen zo snel mogelijk

Terug
Naar boven