XXL Nutrition

Tevredenheidsonderzoek AAS

JeronimoP

Cool Novice
Waardering
35
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
9%
Beste Leden,

Naar aanleiding van een onderzoek naar de tevredenheid over AAS merken (het gebruik en de aanschaf hiervan) is er een equete gestart. Het doel van deze enquete is om inzicht te verkrijgen in de tevredenheid van AAS gebruikers en om deze informatie te delen met de community om zo nodig verbeteringen door te voeren.
Natuurlijk is deelname hieraan anoniem en zal er in het onderzoek niet specifiek worden in gegaan op merken en de kwaliteit hiervan. We hopen hiermee uw beleving met AAS en de aanschaf hiervan te kunnen verbeteren en zorgen dat u, de gebruiker wordt gehoord.

Alvast bedankt voor uw deelname!

Mvg,

J.Peters

Enquete:

Vraag 7 tript m. Ik kan maar 1x waar en 1x niet waar aankruisen, de overige vragen bij vraag 7 kan ik niks invullen

Waarom zou je deze enquete eigenlijk maken :o

Bij mij tript die ook op vraag 4, kan hem daarom niet submitten. Jammer

Vetinary Grade?

• Topic Starter Topic Starter
Vraag 7 tript m. Ik kan maar 1x waar en 1x niet waar aankruisen, de overige vragen bij vraag 7 kan ik niks invullen
Vreemd, probeer via een andere browser, bij mij doet ie het namelijk gewoon!

Waarom zou je deze enquete eigenlijk maken :o
Staat in de beginpost. Als naar aanleiding van deze enquete blijkt dat er ontevredenheden zijn, kan er een vervolg onderzoek worden gestart om te kijken hoe deze kunnen worden verholpen.

Bij mij tript die ook op vraag 4, kan hem daarom niet submitten. Jammer
Anders ff via een andere browser proberen joh ;)

Producten die zijn ontwikkeld voor/ getest op dieren.

Zijn er nog andere community's dan de onze???

Wat een kut enquete zeg.. Via mobiel met Chrome niet in te vullen. Je vragen slaan ook op niets en er valt toch geen conclusie uit te trekken waar je iets aan hebt? Weer 5 minuten van m'n leven weggegooid :roflol:

Buiten het feit dat de enquête vastloopt begrijp ik er het nut niet van. Gaan al mijn zorgen/problemen met mijn gear nu opgelost raken? Betere kwaliteit, gemakkelijker te verkrijgen, ...?

Ben tevreden!
Nooit zooi gehad wat niet werkte
Dus ik mag niet klagen, heb geluk :D

Jeronimo is van de geheime AAS consumentenbond , stiekem :cool:

• Topic Starter Topic Starter
alles staat volges mij duidelijk in de beginpost uitgelegd. met die website kan de enquete ook maar maximaal 10 vragen bevatten, vandaar de oppervlakkigheid. naar aanleiding van de antwoorden zal een dieper onderzoek worden gestart. dit is meer om globaal te kijken waar de AAS community tevreden/ontevreden over is.

Terug
Naar boven