MuscleMeat

TGA's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Pff... hoog volume kerel!

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer ff lekker getraind, had nog aardig wat spierpijn van maandag, dus moest het iets rustiger aan doen.

BP
3*80
3*80
3*80
3*80
3*80
Ging easy, ondanks de spierpijn, maar 90 was teveel van het goede nu, volgende week gaat dat wel lukken, dan is mijn lichaam weer meer gewend aan deadliften en squatten.

Bench lockouts
5*100
5*100
5*100
5*100
5*100

Flyes
10*12.5
10*12.5
10*12.5

DIPS
10*BW
10*BW
10*BW

Triceps extension
10*12.5
10*12.5
10*12.5

poeh :P

Laatst bewerkt:
Doe nou gewoon die 90 nou eens man! Omlaag met dat volume, en omhoog met die kilo's!

Nette training

Lekkere training! Spijtig geen squat's en DL's:D
Volgende keer pak je ze t*ring zwaar!;)

Succes nog, maak vele PR's terwijl ik op vakantie ben makker!:)

Bedankt voor de reacties people :D

vandaag:

Chinups
10*BW
10*BW
10*BW

Bent over Row
8*90kg
8*90kg
8*90kg
8*90kg
8*90kg
volume :eek:

BB curl
10*40kg
10*40kg
10*40kg
10*30kg
40 voelt niet goed aan voor mn onderarmen

Hammer Curl
10*18kg L+R
10*18kg L+R
Ik kwam toevallig mijn hartslagmeter tegen dus die deed ik even om tijdens hammer curls, ik had een piek van 168 slagen per minuut tijdens de set, nu 10 minuten later zit ik al weer onder de 90 :P Van mijn wielrennen weet ik dat ik een max heb van 195, dus dit is een aardige belasting voor je hartje zo :eek:

Goed bezig geweest man! :thumb:
Tijdens het lezen kreeg ik ook enorm zin om iets te gaan doen, maar ik ben maar even stil in een hoekje van de bank gaan zitten, tot de zin weer weg is... :rolleyes:
Ik heb vroeger wel eens direct na een max. set bankdrukken van bijv. 5x160 m'n hartslag gemeten, en dan zat ik over de 200! :eek:
Een tijdje geleden zat ik ook ergens door de 160 tijdens de sets.
Dan na een goede minuut rust was de hartslag gezakt tot 110 ofzo, en deed ik de volgende set.
Het is een manier van trainen, maar wel zwaar omdat ik normaal gezien geneigd ben wat langer te rusten... ;)
Keep it up Dude! :cool:

Goed bezig geweest man! :thumb:
Tijdens het lezen kreeg ik ook enorm zin om iets te gaan doen, maar ik ben maar even stil in een hoekje van de bank gaan zitten, tot de zin weer weg is... :rolleyes:
Ik heb vroeger wel eens direct na een max. set bankdrukken van bijv. 5x160 m'n hartslag gemeten, en dan zat ik over de 200! :eek:
Een tijdje geleden zat ik ook ergens door de 160 tijdens de sets.
Dan na een goede minuut rust was de hartslag gezakt tot 110 ofzo, en deed ik de volgende set.
Het is een manier van trainen, maar wel zwaar omdat ik normaal gezien geneigd ben wat langer te rusten... ;)
Keep it up Dude! :cool:

Thx hummer :D

Vandaag weer getraind:

BP
5*85kg
5*85kg
3*90kg
4*85kg
4*85kg

Close grip
10*70kg
8*70kg
8*70kg

MP
10*40

Rotator cuff

20*Lat raises
20*inward rotation
20*outward rotation

nette trainingen kerel

Last van een vermoeide onderrug, heb het de laatste week rustig aan gedaan, gisteren beetje deadlift gedaan, squatten kon ik nog even niet ivm mijn knie, daar begin ik de volgende benen dag weer mee!

Deadlift
5*120kg
5*120kg
5*120kg
5*120kg
5*120kg
Ik heb alleen maar moeite met het van de grond krijgen, als hij van de grond is is het easy, klote onderrug:mad:

Sumo Deadlift
5*100kg
5*100kg
5*100kg

Morgen weer wat benchen, dan volgende week op vakantie, lekker een weekje rust :D

Goed bezig thomas.

Sarcasm is a b*ch :P Ik doe het rustig aan met deadliften, ik verwacht na mijn vakantie weer voluit te kunnen gaan :) Van de week ff een keer samen trainen? Wat doen jullie morgen voor training?

No sarcasm bro.

Mmmm.. max effort fullbody waarschijnlijk.. met focus op snelheid, en banken sowieso. kan je beter vrijdag ff komen.. dan doen we max effort op de grote 3, met elk 3 wedstrijdbeurten zeg maar. Ik ga straks ff bellen óf ik diensten kan ruilen, zodat ik deze week elke avond kan trainen.

woensdag is speed box squats, floor press, speed conv. deadlift, max effort banken.

Vrijdag squat, bank, sumo dl.

Last van een vermoeide onderrug, heb het de laatste week rustig aan gedaan, gisteren beetje deadlift gedaan, squatten kon ik nog even niet ivm mijn knie, daar begin ik de volgende benen dag weer mee!

Deadlift
5*120kg
5*120kg
5*120kg
5*120kg
5*120kg
Ik heb alleen maar moeite met het van de grond krijgen, als hij van de grond is is het easy, klote onderrug:mad:

Sumo Deadlift
5*100kg
5*100kg
5*100kg

Morgen weer wat benchen, dan volgende week op vakantie, lekker een weekje rust :D

Je trainingen zien er goed uit! Wel die "klote" onderrug in de gaten houden ;). Fijne vakantie!

Idd klote rug,:( kijk maar uit maat je rug is heilig wees er zuinig op.

he ouwe post je je training van gisteren niet?

Dat durftie niet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven