- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Doe nou gewoon die 90 nou eens man! Omlaag met dat volume, en omhoog met die kilo's!

Van mijn wielrennen weet ik dat ik een max heb van 195, dus dit is een aardige belasting voor je hartje zo 

Goed bezig geweest man!
Tijdens het lezen kreeg ik ook enorm zin om iets te gaan doen, maar ik ben maar even stil in een hoekje van de bank gaan zitten, tot de zin weer weg is...
Ik heb vroeger wel eens direct na een max. set bankdrukken van bijv. 5x160 m'n hartslag gemeten, en dan zat ik over de 200!
Een tijdje geleden zat ik ook ergens door de 160 tijdens de sets.
Dan na een goede minuut rust was de hartslag gezakt tot 110 ofzo, en deed ik de volgende set.
Het is een manier van trainen, maar wel zwaar omdat ik normaal gezien geneigd ben wat langer te rusten...
Keep it up Dude!![]()

Ik doe het rustig aan met deadliften, ik verwacht na mijn vakantie weer voluit te kunnen gaan
Van de week ff een keer samen trainen? Wat doen jullie morgen voor training?Sarcasm is a b*chIk doe het rustig aan met deadliften, ik verwacht na mijn vakantie weer voluit te kunnen gaan
Van de week ff een keer samen trainen? Wat doen jullie morgen voor training?
Last van een vermoeide onderrug, heb het de laatste week rustig aan gedaan, gisteren beetje deadlift gedaan, squatten kon ik nog even niet ivm mijn knie, daar begin ik de volgende benen dag weer mee!
Deadlift
5*120kg
5*120kg
5*120kg
5*120kg
5*120kg
Ik heb alleen maar moeite met het van de grond krijgen, als hij van de grond is is het easy, klote onderrug
Sumo Deadlift
5*100kg
5*100kg
5*100kg
Morgen weer wat benchen, dan volgende week op vakantie, lekker een weekje rust![]()
. Fijne vakantie!Je trainingen zien er goed uit! Wel die "klote" onderrug in de gaten houden. Fijne vakantie!