- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Mmm.. Sorry dat ik het zeg, maar ik snap een aantal keuzes niet.
- Squaten en deadlift op één dag.. lijkt me niet verstandig.
- Ik zie wel heel veel assistance voor triceps. Maak keuzes, dippen met voldoende intensiteit of volume en je hebt genoeg! Dan hoeven er geen extensions achteraan..
- Ik zou de dag waarop je chinups doet en BOR samenvoegen met de laatste zondag. Scheelt een dag, kun je wellicht nog een oefeningetje eruit gooien..
- Ik zou een aparte dag doen voor presses, met nadruk op bench, en een dag presses met nadruk op overheadpresses, met wat benchwerk d'r bij.
- Ik zou één of twee zware squatdagen doen per week, en dan 1 zware deadliftdag per week.
Je schema ziet er op zich niet verkeerd uit, en je maakt hele goede keuzes voor oefeningen.. je hebt geen bullshit oefeningen erin zitten, dat is sowieso goed!
Ik zou alleen de indeling wat veranderen.. zodat je je echt kan richten op bepaalde lifts. Daarachter aan doe je dan een stel oefeningen die die lift gaan versterken..
Zoiets:
Week 1:
Maandag: squaten
Dinsdag: presses bench
Woensdag: rust
Donderdag: Deadlift
Vrijdag: Presses overhead
Zaterdag: rust
Zondag: Rows, chins, curls, calfraises enzo etc. Soort van assistance dag met wat ijdelheids-oefeningen..
Week 2:
Maandag: rust
Dinsdag: Squats
Woensdag: presses bench
Donderdag: rust
Vrijdag: deadlift
Zaterdag: Presses Overhead
Zondag: Rows, chins, curls, calfraises enzo
En kom nou toch 's met mij en lucas meetrainen joh.. is lachen

Maar ja, samen trainen, graag maar ik zit momenteel in examenvoorbereiding, dus ik heb het een beetje druk 

Verloor even mijn focus
Train ze vanavond maat