AndroidHealthClinic

TGA's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bij deze post ik toch even mijn nieuwe schema:

Schema3.jpg

Mmm.. Sorry dat ik het zeg, maar ik snap een aantal keuzes niet.

- Squaten en deadlift op één dag.. lijkt me niet verstandig.

- Ik zie wel heel veel assistance voor triceps. Maak keuzes, dippen met voldoende intensiteit of volume en je hebt genoeg! Dan hoeven er geen extensions achteraan..

- Ik zou de dag waarop je chinups doet en BOR samenvoegen met de laatste zondag. Scheelt een dag, kun je wellicht nog een oefeningetje eruit gooien..

- Ik zou een aparte dag doen voor presses, met nadruk op bench, en een dag presses met nadruk op overheadpresses, met wat benchwerk d'r bij.

- Ik zou één of twee zware squatdagen doen per week, en dan 1 zware deadliftdag per week.

Je schema ziet er op zich niet verkeerd uit, en je maakt hele goede keuzes voor oefeningen.. je hebt geen bullshit oefeningen erin zitten, dat is sowieso goed!

Ik zou alleen de indeling wat veranderen.. zodat je je echt kan richten op bepaalde lifts. Daarachter aan doe je dan een stel oefeningen die die lift gaan versterken..

Zoiets:

Week 1:
Maandag: squaten
Dinsdag: presses bench
Woensdag: rust
Donderdag: Deadlift
Vrijdag: Presses overhead
Zaterdag: rust
Zondag: Rows, chins, curls, calfraises enzo etc. Soort van assistance dag met wat ijdelheids-oefeningen..

Week 2:
Maandag: rust
Dinsdag: Squats
Woensdag: presses bench
Donderdag: rust
Vrijdag: deadlift
Zaterdag: Presses Overhead
Zondag: Rows, chins, curls, calfraises enzo

En kom nou toch 's met mij en lucas meetrainen joh.. is lachen:D

• Topic Starter Topic Starter
Mmm.. Sorry dat ik het zeg, maar ik snap een aantal keuzes niet.

- Squaten en deadlift op één dag.. lijkt me niet verstandig.

- Ik zie wel heel veel assistance voor triceps. Maak keuzes, dippen met voldoende intensiteit of volume en je hebt genoeg! Dan hoeven er geen extensions achteraan..

- Ik zou de dag waarop je chinups doet en BOR samenvoegen met de laatste zondag. Scheelt een dag, kun je wellicht nog een oefeningetje eruit gooien..

- Ik zou een aparte dag doen voor presses, met nadruk op bench, en een dag presses met nadruk op overheadpresses, met wat benchwerk d'r bij.

- Ik zou één of twee zware squatdagen doen per week, en dan 1 zware deadliftdag per week.

Je schema ziet er op zich niet verkeerd uit, en je maakt hele goede keuzes voor oefeningen.. je hebt geen bullshit oefeningen erin zitten, dat is sowieso goed!

Ik zou alleen de indeling wat veranderen.. zodat je je echt kan richten op bepaalde lifts. Daarachter aan doe je dan een stel oefeningen die die lift gaan versterken..

Zoiets:

Week 1:
Maandag: squaten
Dinsdag: presses bench
Woensdag: rust
Donderdag: Deadlift
Vrijdag: Presses overhead
Zaterdag: rust
Zondag: Rows, chins, curls, calfraises enzo etc. Soort van assistance dag met wat ijdelheids-oefeningen..

Week 2:
Maandag: rust
Dinsdag: Squats
Woensdag: presses bench
Donderdag: rust
Vrijdag: deadlift
Zaterdag: Presses Overhead
Zondag: Rows, chins, curls, calfraises enzo

En kom nou toch 's met mij en lucas meetrainen joh.. is lachen:D

Thx for the input man :D Maar squatten en deadliften op 1 dag heb ik nu 1 keer gedaan, is echt zwaar maar voelt wel goed! Het is een kwestie van wennen aan de intensiteit. Een aantal van de losse dagen staat er met opzet op deze manier in. De press dagen heb ik al vaker op deze manier ingericht, bevalt me erg goed, beter dan dat ik ze apart doe, het is ook een beetje persoonlijk voorkeur denk ik ;) Maar ja, samen trainen, graag maar ik zit momenteel in examenvoorbereiding, dus ik heb het een beetje druk :o

Ziet er weloverdacht uit!

Heel verstandig dat je na iedere trainingsdag een rustdag inlast, zodat je lichaam ook de kans krijgt om te herstellen en dus te groeien!

Het is te merken - aan de hand van de keuze van de oefeningen - dat je in het algemeen, maar vooral in benchen (veel borst/triceps/schouders zie ik in je schema) sterker wilt worden.

Suc6 met je nieuwe schema en je examens!:)

Ziet er weloverdacht uit!

Heel verstandig dat je na iedere trainingsdag een rustdag inlast, zodat je lichaam ook de kans krijgt om te herstellen en dus te groeien!

Het is te merken - aan de hand van de keuze van de oefeningen - dat je in het algemeen, maar vooral in benchen (veel borst/triceps/schouders zie ik in je schema) sterker wilt worden.

Suc6 met je nieuwe schema en je examens!:)

Dank U huggy:cool:

Ik bedoelde ook niet dat je het niet aankan deadliften en squats op een dag..

Alleen qua vooruitgang, zou ik het scheiden van elkaar.. je kan niet voluit op de deadlift als je net voluit bent gegaan op de squat. Om die reden zou ik het scheiden..

maar goed! Tot vanavond:D

Pittig schema. Mijn rug doet al pijn als er naar kijk;).
Op naar de 2..BP.:)

Wegens verwijdering van aantal moedervlekken kon ik even een paar dagen niet trainen. Vandaag:

Di
Squat 3RM, 5 sets | 90% 1RM Front Squat 8 reps, 2 sets | xx%
Deadlift 3RM, 5 sets | 90% 1RM Stifflegged Deadlift 8 reps, 2 sets | 80%1RM

Gedaan:
Squat:
3*115kg
3*115kg
3*115kg
1*115kg Fail :mad: Verloor even mijn focus
3*115kg zwaar
3*115kg zwaar

Frontsquat
Zware shit dit, was de 1e keer dat ik deze oefening deed :P
8*60kg
8*60kg
Met 60 loopt hij nu mooi soepel, ik ga max tot 100kg met frontsquat dit schema, het blijft een assistance.

Deadlift
3*150kg
3*150kg
3*150kg
laatste rep was killer, na 3 setjes gaf mijn rug aan dat het genoeg was

Stiff legged Deadlift
8*100
8*100

Mijn nieuwe bar is nog wat vettig dus Deadlift moest ik met straps doen, iets wat ik liever niet doe maar oke.... Iemand tips om van die vettigheid af te komen?

Status: Moe, mijn lats zijn nu dood, mijn erector spinae idem. Heerlijke training, lekker dat zware deadliften na zwaar squatten :) Zo mooi genieten van mijn makreel en over 2 uur van mijn kipfiletje :D

Laatst bewerkt:
Wegens verwijdering van aantal moedervlekken kon ik even een paar dagen niet trainen. Vandaag:

Di
Squat 3RM, 5 sets | 90% 1RM Front Squat 8 reps, 2 sets | xx%
Deadlift 3RM, 5 sets | 90% 1RM Stifflegged Deadlift 8 reps, 2 sets | 80%1RM

Gedaan:
Squat:
3*115kg
3*115kg
3*115kg
1*115kg Fail :mad: Verloor even mijn focus
3*115kg zwaar
3*115kg zwaar

Frontsquat
Zware shit dit, was de 1e keer dat ik deze oefening deed :P
8*60kg
8*60kg
Met 60 loopt hij nu mooi soepel, ik ga max tot 100kg met frontsquat dit schema, het blijft een assistance.

Deadlift
3*150kg
3*150kg
3*150kg
laatste rep was killer, na 3 setjes gaf mijn rug aan dat het genoeg was

Stiff legged Deadlift
8*100
8*100

Mijn nieuwe bar is nog wat vettig dus Deadlift moest ik met straps doen, iets wat ik liever niet doe maar oke.... Iemand tips om van die vettigheid af te komen?

Status: Moe, mijn lats zijn nu dood, mijn erector spinae idem. Heerlijke training, lekker dat zware deadliften na zwaar squatten :) Zo mooi genieten van mijn makreel en over 2 uur van mijn kipfiletje :D

Vettigheid? Magnesium ftw!!!:D

Enige manier denk ik.. Of talkpoeder.. maar das volgens mij hetzelfde! Heeft Hans Textiel aan de stang lopen likken ofzo?:D

Verder nette training! Je hebt me zojuist gemotiveerd om over paar weken m'n oude rep pr van 3x150 deadlift keihard te gaan verbreken:)

Je loopt nog steeds goed voor met de squat zie ik.. Met of zonder belt? Wil daar binnenkort ook op gaan trainen! Om alles met belt te gaan doen.

Kijk hier trouwens maar ff naar:

http://www.youtube.com/watch?v=_B_zRDjzB5s&feature=related

En dan moet je zelf part 2 t/m 6 d'r bij zoeken! Is goede info:)

Thx man, ja zonder belt, deadlift ook zonder belt :) Talkpoeder heb ik maar helpt geen klap tegen die shit :S nouja, komt wel als de nieuwigheid eraf is :p Train ze vanavond maat :D

zei het schema niet dat je 5x3 moest doen met 150? als dat zo is loop je ook te smokkelen haha

Ja dat zegt het schema inderdaad

Wo
T-Bar Row 10 reps, 5 sets Preacher Curl 10 reps, 4 sets Concentration Curl 10 reps, 4

Gedaan:
T-ROW
10*55kg
10*55kg
10*55kg
10*55kg
10*55kg

Preacher Curl
10*15kg L+R
10*15kg L+R
10*15kg L+R
10*15kg L+R

Concentration Curl
10*18kg L+R
10*18kg L+R
10*18kg L+R
10*18kg L+R

Tjonge je maakt wel "reclame" voor me...word er helemaal verlegen van :o.
Wat die foto betreft, moet ik eerlijk verklappen dat ik mijn respectabele buik "ietsiepietsie" inhield waardoor de borst sowieso breder lijkt.

Enne...je trainingen zien er goed uit kerel...je exercises zijn een goede keuze en ook het aantal reps en sets kan ik me volledig invinden! :thumbs:

vandaag in de planning:
Vr
Bench Press 5RM, 5 sets | 85% Incline BP 10 reps, 2 sets
Close Grip 10 reps, 3 sets | 75%

Maar in overleg met mijn trainer:
BP:
4*85kg
1*85F
5*80kg
4*80kg
direct daarna 1*80 om de 5 compleet te maken, maar ik miste mijn focus, dus toen moest ik regular bench vandaag even laten voor wat het was.
Was max effort en ik ben weer vooruit gegaan, aangezien ik de vorige training faalde met 1x85kg. Ik zit momenteel in examenstress, dus mijn focus is niet optimaal op het moment.

Incline Bench
10*60kg easy
10*60kg

Close Grip
10*50kg
10*50kg
10*50kg
Voelde me slap met close grip, triceps was moe van de max effort beurten op 85 en 80 met regular bench.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven