Kixat
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is volgens mij nog wel wat hoger dan 15% manAl kan al dat haar een vertekend beeld geven.
Waarom hield je broer je niet tegen..
Begrijpen jullie nu dat ik mij er niet goed bij voel? Dus na 15 feb lekker intermittent fasten.
hij is de lelijkste, nee grapje hij is die je op die video als eerste ziet dus die jongere.

Mss een beetje een rare vraag maar
Wie ben jij eigenlijk? Die gene die vaak in de video voorkomt of juist minder vaak?
En welke supplementen gebruik je precies want had in deze video gezien dat je een soort siroop en een soort suiker door je shake doet
http://m.youtube.com/watch?v=uaPNrTbVZUM&desktop_uri=/watch?v=uaPNrTbVZUM
Gr zooha

Hey Zooha, Tof dat je me volgt!
De gene die het meest voor komt, dat ben ik
Qua supplementen is mijn intra work out heel simpel. Na wat boeken te hebben gelezen heb ik een intra-workout samen gesteld. Dit is eigenlijk een drankje dat ik drink tijdens het trainen.
De samenstelling bestaat uit:
50 gr Carbonox
Carbonox bevat geselecteerde koolhydraatbronnen:
- Glucose polymeren
- Maltodextrine
- Isomaltulose)
Het hoge Maltodextrine en Isomaltulose niveau houden mijn bloedsuikerspiegel stabiel tijdens het trainen en geven ook een stabiele en effectieve stroom van energie aan de muscles.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over de vitamine etc etc die er in zitten. Die hebben ook een bepaalde nut tijdens het trainen.
Als ik dat moet gaan uit typen, dan zijn we 2 uur verder.
25 ml Amino Direct
Dit is gewoon eigenlijk te vergelijken met een whey shake. Echter is dit vloeibaar en heeft meer voordelen. Daarbij is het aminozuurprofiel iets uitgebreider dan een standaard whey shake.
Het werkt voor mij gewoon erg lekker. Je hoeft het natuurlijk niet te gebruiken. Je kan ook gainen zonder. Maar dit is mijn "geheime" formule![]()

Oke bedankt voor je antwoord, fijn dat je het allemaal hebt uitgeschreven.
Vindt jouw youtube kanaal trouwens echt super blijf je log zeker ook volgen![]()

Gewoon boven onderhoud blijven eten mesut.
Zou als ik jou was dan ongeveer gaan cutten rond mei

Watvoor opleiding doe je dan?
Moet namelijk zelf ook gaan kiezen welke richting ik op wil.
Maar wel balen dan voor je onderarmen..
Keuze is al gemaakt
---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------
Ik deed eerst marketing en innovatie, maar in de 2e blok stopte ik er mee. Het was toch niet mijn ding. Zo weet je tenminste wat je wel en niet wilt.
filmpjes zijn allemaal leuk man
maar je redenatie slaat eigenlijk nergens op, k zou echt gaan kijken of je niet iets kan fixxen voor je knieën man, beetje legpressen en wat extra hamstringwerk heeft toch ook geen zin