Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Misschien hebben sommige van jullie het al gelezen op mijn facebook. Maar voor de gene die het niet hebben gelezen. Ik heb besloten om een Coach te nemen. Puur omdat dit is wat ik wil en nodig heb. Niet dat ik niet zonder kan. Maar het is voor mij tijd om de boel naar een hoger niveau te tillen. Het moet nu afgelopen zijn met de bull shit en de boel moet verder komen.
Vandaag met coach gezeten en alles besproken. We gaan gewoon rustig aan van start. Echter heeft hij mij vandaag totaal gesloopt
Heb niet echt kunnen schrijven in mijn dagboekje, dus hopelijk herinner ik me nog de sets en reps
Willen jullie weten wie mijn coach is? Stay tuned for my vlog
Warm up
Met 7,5 kg dumbbells ongeveer 3 sets flyes en benchpress achter elkaar reps ongeveer 10/12
Cable flyes x aantal op 15 kg
Incline dumbbell press
10/12 x 18 kg
3 x 10/12 x 22 kg
Dumbbell flye superset dumbbell press
3 x 12/15 x 10 kg
Niet leuk
Pec dec
3 x 12/15 x 15/20 kg
Focus op contractie laatste rep zo lang mogelijk vasthouden en rustig terug.
Machine chest press "deload"
Heb de gewichten niet bij kunnen houden.
Set 1 was 12/15 reps
Gevolgd door zware gewicht 5 reps
Gevolgd door 12/15 reps
Gevolgd door 6 reps waarbij ik faalde en bij 4 kwam
Afgerond met 15 reps
Tricep pushdown superset rope hammer curls
totaal 2 warm up sets en 3 zware sets tussen de 12/15 reps
CGBP ss dumbbell curls
12 x 30 kg ss 12 x 10 kg
12 x 30 kg ss 12 x 10 kg + ik dacht dat ik klaar was moest ik nog 6, was niet leuk
12 x 30 kg ss 20 x 7,5 kg "uitreppen"
Dat was de training. Coach pushte me goed door de oefeningen heen!
1 x 120 squat 1 x 160 kg dl 1 x 90 kg U wot mate. Toch niet slecht voor een mannetje van 165 cm op ongeveer 65+ kg. Ben een bodybuilder geen weightlifter.
Serieus, waarom blijf je nou niet gewoon bij de basis en vergeet je de helft van die onzinoefeningen. Beetje progressief laden op compounds op fatsoenlijk volume, kun je altijd daarna nog gaan pompen. Je hoeft toch ook niet trots te zijn op 65kg bw? Sorry to break it to ya, maar op je filmpjes is uberhaupt niet te zien dat je lift dus ik zou nog niet al te hard roepen dat je bodybuilder bent. Je kunt op alle vlakken nog zoveel gainen door gewoon normaal te trainen en eten. Kom nou niet met die bullshit dat t gewicht er niet toe doet aub.
Serieus, waarom blijf je nou niet gewoon bij de basis en vergeet je de helft van die onzinoefeningen. Beetje progressief laden op compounds op fatsoenlijk volume, kun je altijd daarna nog gaan pompen. Je hoeft toch ook niet trots te zijn op 65kg bw? Sorry to break it to ya, maar op je filmpjes is uberhaupt niet te zien dat je lift dus ik zou nog niet al te hard roepen dat je bodybuilder bent. Je kunt op alle vlakken nog zoveel gainen door gewoon normaal te trainen en eten. Kom nou niet met die bullshit dat t gewicht er niet toe doet aub.
Kerel ik ga hier niet eens op in. Je kent mij niet, leest mijn logs ook niet en je komt hier maar wat roepen. De filmpjes zijn gewoon puur om mijn weg naar meer gainz en eventueel wedstrijden vast te leggen. Zodat mensen weten dat er veel tijd en moeite in een goed fysiek zit.
Kerel ik ga hier niet eens op in. Je kent mij niet, leest mijn logs ook niet en je komt hier maar wat roepen. De filmpjes zijn gewoon puur om mijn weg naar meer gainz en eventueel wedstrijden vast te leggen. Zodat mensen weten dat er veel tijd en moeite in een goed fysiek zit.
Goed zo, je gaat er toch op in.
Ik lees je log wel en verbaas me elke keer weer over de load of bs die hier langs komt. Ik weet ook wel dat er veel tijd en moeite in zit maar als je nou eens wat beter ging trainen dan was die factor tijd al heel wat minder in je nadeel geweest.
Ik lees je log wel en verbaas me elke keer weer over de load of bs die hier langs komt. Ik weet ook wel dat er veel tijd en moeite in zit maar als je nou eens wat beter ging trainen dan was die factor tijd al heel wat minder in je nadeel geweest.
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden maar tymbo heeft wel een punt.
Ik weet niet hoelang je precies bezig bent maar op dit niveau zijn er in nog geen ingewikkelde dingen nodig om vooruit te gaan. Maar als jij denkt op deze manier meer progressie te maken moet je het zeker doen.
Edit: Je filmpjes/vlogs zijn wel grappig btw... hoezo ben je op engels over gegaan? Ik vind het niet echt beter overkomen, ik snap wel dat je op die manier een eventueel groter publiek kan aanspreken maar met al die "fitness" kanalen tegenwoordig denk ik niet echt dat je die gaat aanspreken eigenlijk.
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden maar tymbo heeft wel een punt.
Ik weet niet hoelang je precies bezig bent maar op dit niveau zijn er in nog geen ingewikkelde dingen nodig om vooruit te gaan. Maar als jij denkt op deze manier meer progressie te maken moet je het zeker doen.
Edit: Je filmpjes/vlogs zijn wel grappig btw... hoezo ben je op engels over gegaan? Ik vind het niet echt beter overkomen, ik snap wel dat je op die manier een eventueel groter publiek kan aanspreken maar met al die "fitness" kanalen tegenwoordig denk ik niet echt dat je die gaat aanspreken eigenlijk.
Er leiden zeker meer wegen naar Rome en iedereen heeft de keus om zijn eigen weg te bepalen. Wie zijn wij om andere mensen af te keuren over de wegen die zij kiezen.
Wat betreft de vlogs is het puur om een groter doelgroep aan te spreken. Sowieso kunnen de meeste Nederlanders wel Engels. En daarbij zien we wel of ik ooit ga compete met de andere youtube kanalen. Ik zal mij dus moeten onderscheiden, maar dat komt wel goed.
Bedankt voor je wijze woorden Tymboo.
Als het je verbaast dat er veel BS langs komt, kan je er ook voor kiezen om het niet te lezen i.p.v. zo negatief te doen.
Maar ieders zijn mening toch
Ah, ben jij zn coach
gaan jullie dan ook weer filmpjes maken met een halfuur lunges met lege halter met de kutste form ooit en dat soort dingen?
Hoop t wel, dat wordt weer lachen
Ah, ben jij zn coach
gaan jullie dan ook weer filmpjes maken met een halfuur lunges met lege halter met de kutste form ooit en dat soort dingen?
Hoop t wel, dat wordt weer lachen