MesutY
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 617
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
Ja ma abehhh mijne engelish is nit gud enzauw, ikke dat niet verstoan.
Samengevat, ik wil het niveau opkrikken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ma abehhh mijne engelish is nit gud enzauw, ikke dat niet verstoan.
Ah... ik dacht al ''wat heeft die gozer te zoeken in deze kut stad''
Waar zit olympia nu eigenlijk in Deventer?
Edit: Zie al waar het zit.
Wat valt er te zien als ik kom kijken? en waarom heb jij een coach nodig?

KijkenDaar doen we niet aan. Je mag wel meetrainen
![]()
Hoefde ik tenminste geen warming up en cooling down te doen. Redelijk tevreden over de training van vandaag, echter begrijp ik niet waarom mij BP kracht aan het dalen is. Misschien verwacht ik teveel?Met zoveel isolatie vind ik het geen wonder dat je hoofdoefening niet goed vooruit gaat. Ook zag ik dat je een aantal keer eerst je borst kapot pompte en daarna nog DB of BB bankoefeningen ging doen. Voor je kracht is dat echt niet optimaal gozer. Veel te veel gepomp op hoog volume en laag gewicht.
Eerlijk gezegd denk ik dat je een verkeerde conclusie trekt. Wat ik indirect probeerde te zeggen (en nu direct zeg): ik vind dat je niet goed traint. Begin nou eens met de grote oefeningen en doe daarna nog wat pompwerk als je dat zo nodig vind. Ik bedoel dit als opbouwende kritiek en ik hoop dat je het ook zo zal opvatten.
? Mijn normale trainingswijze is dat ik eerst een compound pak, in dit geval dumbbell press omdat ik hier nu aan wil werken. En daarna incline bp en begin daarna aan t pomp werk. Af en toe doe ik dan iets geks bijvoorbeeld een pre exhaustion. Goede opbouw van die deadliftsets en een goed resultaat.
Goeie tren battieboy.
Was je niet helemaal op na die deadlifts?