XXL Nutrition

TGI can lift, eat, sleep and grow!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hey mesut. Hier ook even meekijken.
Succes met je nieuwe plan inc coach. Ga ervoor man!

Ah... ik dacht al ''wat heeft die gozer te zoeken in deze kut stad'' :roflol:

Waar zit olympia nu eigenlijk in Deventer?
Edit: Zie al waar het zit.

Wat valt er te zien als ik kom kijken? en waarom heb jij een coach nodig?

Kijken???
Daar doen we niet aan.
Je mag wel meetrainen;)

• Topic Starter Topic Starter
Borst, biceps en triceps

Vandaag lekker met de fiets naar de sportschool gegaan:) Hoefde ik tenminste geen warming up en cooling down te doen. Redelijk tevreden over de training van vandaag, echter begrijp ik niet waarom mij BP kracht aan het dalen is. Misschien verwacht ik teveel?

Ik ga mijn oude vertrouwde plan oppakken om mijn kracht omhoog te krikken startend vanaf de volgende chest day.

Dumbbell press

20 x 12 kg
10 x 20 kg
10 x 24 kg
7 x 24 kg
10 x 24 kg "Spotter"
10 x 26 kg "Spotter"

Incline benchpress

10 x 40 kg "met moeite, dramatisch"
2 x 10 x 30 kg "op explosief uitdrukken gefocust, echter ook zwaar:S"

Ff kracht meting
1 x 60 kg met gemak.

Decline benchpress

6 x 40 kg
6 x 50 kg
10 x 40 kg

Voelde niet echt lekker

Cable flye

20 x 15 kg
8 x 25 kg
12 x 20 kg
10 x 25 kg
Dropset 7 x 25 kg - 4 x 20 kg - 10 x 15 kg

Frenchpress

3 x 10 x 8 kg

Skull crusher

12 x 20 kg
2 x 10 x 20 kg

Tricep oefeningen voelde super!

21's

2 x 20 kg

Superset van biceps

Beide armen cable curl ss preacher stang cable curl

Voelde erg goed, dikke pomp in biceps en onderarm.

Met zoveel isolatie vind ik het geen wonder dat je hoofdoefening niet goed vooruit gaat. Ook zag ik dat je een aantal keer eerst je borst kapot pompte en daarna nog DB of BB bankoefeningen ging doen. Voor je kracht is dat echt niet optimaal gozer. Veel te veel gepomp op hoog volume en laag gewicht.

Met zoveel isolatie vind ik het geen wonder dat je hoofdoefening niet goed vooruit gaat. Ook zag ik dat je een aantal keer eerst je borst kapot pompte en daarna nog DB of BB bankoefeningen ging doen. Voor je kracht is dat echt niet optimaal gozer. Veel te veel gepomp op hoog volume en laag gewicht.

In dat geval verwacht ik teveel.

Eerlijk gezegd denk ik dat je een verkeerde conclusie trekt. Wat ik indirect probeerde te zeggen (en nu direct zeg): ik vind dat je niet goed traint. Begin nou eens met de grote oefeningen en doe daarna nog wat pompwerk als je dat zo nodig vind. Ik bedoel dit als opbouwende kritiek en ik hoop dat je het ook zo zal opvatten.

Eerlijk gezegd denk ik dat je een verkeerde conclusie trekt. Wat ik indirect probeerde te zeggen (en nu direct zeg): ik vind dat je niet goed traint. Begin nou eens met de grote oefeningen en doe daarna nog wat pompwerk als je dat zo nodig vind. Ik bedoel dit als opbouwende kritiek en ik hoop dat je het ook zo zal opvatten.

Dumbbell press is geen grote oefening???? Mijn normale trainingswijze is dat ik eerst een compound pak, in dit geval dumbbell press omdat ik hier nu aan wil werken. En daarna incline bp en begin daarna aan t pomp werk. Af en toe doe ik dan iets geks bijvoorbeeld een pre exhaustion.

Ik werk al heel lang zo dat ik begin met compounds en ik wil zeggen dat het vroeger wel goed ging.

Jij kijkt nu misschien naar 2 of 3 trainingen en trekt je conclusie. Ik kijk over de afgelopen maanden.

Maarja, ik weet wat ik moet doen. Thanks voor de feedback.

Laatst bewerkt:
Rug en biceps

Goeie tren vandaag. Lekker vroeg op en met de fiets naar de sportschool gegaan. Heeft zo zijn voordelen. Je warmt meteen op, frisse lucht om de aerobe energie systeem op gang te laten komen. Dus ik kom de sportschool in en hoef dan alleen even wat mobiliteit te doen en ik kan aan de slag.

Deadlift

10 x 60 kg
5 x 80 kg
3 x 100 kg
3 x 120 kg
3 x 140 kg "fucking zwaar, de laatste rep ging niet goed"
5 x 5 x 120 kg

Pull ups

2 x 8 x bw
2 x 8 x bw - 15 kg assist

Dumbbell row

3 x 10 x 22 kg

Chest supported row

4 x 12 x 30 kg

Bicep cable curls Super Set bicep cable curl with bar

3 sets

Preacher curl

10 x 6 kg

Dumbbell curl

2 x 8 x 10 kg

Reverse pec dec

15 x 15 kg
12 x 20 kg
15 x 20 kg

Goede opbouw van die deadliftsets en een goed resultaat.

Nette deadlifts.

Goeie tren battieboy.

Was je niet helemaal op na die deadlifts?

Shit son, na die 140 terug naar 5x5x120? Naice

Benen

Vandaag vroeg op voor school, dus was nogal moe toen ik thuis kwam. Even snel een powernap gedaan en ik was weer fit om te knallen. Creashock pump "om de creatine fosfaat aan te vullen" gemixt met Unstoppable om mij nog even dat ene extra te geven.

Dit resulteerde in een zeer goede workout!

Echter ben ik dus lekker mijn leg extensions aan het doen. Komt er ineens een jonge naar mij toe.

Jonge: Hey ik vind het leuk dat je al die filmpjes doet. Maar let de volgende keer op dat je niet teveel andere mensen in beeld heb. Ik kwam er gister achter dat ik ongeveer 2 minuten in een van je filmpje zat. Ik vind het nu niet erg, maar pas er mee op.

Hmm, goede tip. Probeer het natuurlijk wel zoveel mogelijk te vermijden. Ik zal er in het vervolg wel op letten ja.

Anyways, hier is de training van vandaag.

Squat

10 x 40 kg
8 x 50 kg
5 x 60 kg
5 x 5 x 72,5 kg VPR!?

Adductie

3 x 20 x 40 kg

Abductie

3 x 20 x 40 kg

Leg curl

15 x 30 kg
2 x 10 x 40 kg
14 x 40 kg

Leg extensions

15 x 40 kg
3 x 12 x 40 kg

SLDL met dumbbells

3 x 15 x 14 kg

Toffe vlog weer man, kan je nog geen karma geven ;)
Komt de sponsoring van XXL voort uit je samenwerking met je coach?

Je zegt dat je begint met pendlay rows maar dan doe je bent over rows

smh

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven