Foreskin Hump
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 106
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom doe je squat dan ook zo laat in je training?
Wat doe je dan precies als je de alpha uit hangt?Vandaag weer het alpha mannetje van de sportschool uitgehangen.
Wat doe je dan precies als je de alpha uit hangt? Heb je ook een foto van je huidige fysiek?
Tegenwoordig zit er een nieuw onderdeel in mijn warm up routine. De hele sportschool doorlopen en iedereen die ik ken begroeten en een handje geven. Dat komt er van als je al lang in een sportschool traint en iedereen stiekem aan elkaar door verteld dat Mesut een youtube kanaal heeft. Dit doe ik dan ook om akward oogcontact te vermijden wanneer je aan het trainen bent. Echt een aanrader.
kun je beter iedereen nemen aan het begin dan verbrand je meer calorieën mesutje.
Je begroet iedereen in je gym maar negeert vragen in je log?
Autismeverymuch?
Ik vraag nu toch stellig af of jij wel je inburgeringscursus met succes hebt afgerond. De normen en waarden die wij in ons land hoog houden lijken door jou niet te worden gehanteerd. Schaam je MesutY!
Ik vraag nu toch stellig af of jij wel je inburgeringscursus met succes hebt afgerond. De normen en waarden die wij in ons land hoog houden lijken door jou niet te worden gehanteerd. Schaam je MesutY!
hij is hier geboren en getogen hij heeft geen inburgeringscursus nodig.![]()