Fitness Seller

The Beatles of The Rolling Stones ?

Peiling Peiling Wie kies jij, The Beatles of The Rolling Stones als je moet kiezen tussen beide ?

• Totaal stemmers
    22
Wat betreft de The Beatles keek Freddie alleen op naar Lennon.

“John Lennon was larger than life, and an absolute genius. Even at a very early stage when they were The Beatles, I always preferred John Lennon’s things. I don’t know why,” Mercury revealed, adding, “He just had that magic… to be honest, I would never like to put myself on a par with John Lennon at all, because he was the greatest, as far as I’m concerned. It’s not a matter of having less talent, just that some people are capable of doing certain things better than anybody else, and I feel that I’m not equipped to do the things that Lennon did. I don’t think anybody should, because John Lennon was unique, a one-off, and that’s the way it is. I admire him very much and that’s as far as I want to go. When I heard that Lennon was dead, I was shocked and dumbfounded.”

Wat betreft de The Beatles keek Freddie alleen op naar Lennon.

Dat wil ik best geloven, maar het is toch echt wel een feit dat -vanuit muziekhistorisch perspectief- heel veel artiesten zich sterk hebben laten beïnvloeden door "The Fab Four, in some way or the other" Met name in de periode 1965 - 1975.

Maar ook latere artiesten erkennen die invloed in hun muziek, zoals bijvoorbeeld Oasis, Nirvana, Soundgarden of een Lenny Kravitz.

Ik haalde Freddie even aan omdat hij die twee songs schreef. Wie weet waren er invloeden toen hij ze schreef. :dunno:

Ik kan niet kiezen tussen die twee.
Ook niet tussen Prince en M.Jackson. Ook niet tussen Ice T en Snoop Dog.

Kiezen is verliezen en dat HAAT ik.

Voor mij 100% de Stones.
Ben een grote Stones 'fan' (ik heb bij het woord fan altijd die gekkies associatie, dat ben ik niet....)ondanks dat ik pas 38 ben. vanuit thuis meegkregen. Heb zowat elk (goed) boek dat over de Stones is uitgebracht en bezoek zoveel mogelijk concerten tijdens een tour in de Pit, samen met m'n pa (helaas de huidige US tour niet vanwege werk).

IMG_0225.jpeg

Ik vind de Beatles niet slecht overigens. En uiteindelijk ook een invloed op de Stones gehad in de jaren 60.

Laatst bewerkt:
Ik moet echt oppassen nu, dadelijk ga ik luisteren wat het verschil is tussen Beatles en de Stones en ben ik straks ook hooked....

Ik vind "Yesterday" wel een mooie plaat.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik moet echt oppassen nu, dadelijk ga ik luisteren wat het verschil is tussen Beatles en de Stones en ben ik straks ook hooked....

Ik vind "Yesterday" wel een mooie plaat.

Hoe verschillend ook, je kunt The Beatles en de Rolling Stones gewoon naast elkaar volledig waarderen voor wat ze zijn.

Voor mij is "a day in the life" toch wel een van hun meest complete meesterwerkjes.

Ik kan niet kiezen tussen die twee.
Ook niet tussen Prince en M.Jackson. Ook niet tussen Ice T en Snoop Dog.

Kiezen is verliezen en dat HAAT ik.
Want?

Als je voor de een kiest gaat de ander achter slot grendel in de kast en mag je nooit meer luisteren naar die ander?

Snap niet helemaal wat je bedoelt geloof ik :o

Sorry mensen maar Michael Jackson is de all time King.

Niemand kwam en niemand komt daar bovenuit.

Hoe verschillend ook, je kunt The Beatles en de Rolling Stones gewoon naast elkaar volledig waarderen voor wat ze zijn.

Voor mij is "a day in the life" toch wel een van hun meest complete meesterwerkjes.
Zie mijn post hierboven.

Terug
Naar boven