Fitness Seller

The Final Chapter

die outfits zijn echt eindbaas. je meot gewoon voor de fun een keer zo je gym in stappen xD

xD train je in een hardcore gym?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.006

Toch maar m'n plain outfitje aangetrokken brah.:o

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ok schouders en kuiten vandaag, had er wel zin in maar kwa gewicht toch rustig aan gedaan.

BW 84,0 kg.:eek: epic weightloss maar ik voel me er goed bij en de spiegel vindt me nog steeds lief dus ik maak me er niet druk om.
Zal binnenkort weer eens VP laten meten want volgens mij ben ik onbedoeld toch wat gezakt.

motivatie: 7/10

schouders

shoulderpress

8x20
8x30
8x40
8x50
8x60
6x70
4x80 fail

side raises ss. front raises

8x10 --------------8x10
8x12 --------------8x12
8x14 --------------8x14
6x16 --------------6x16

facepulls

8x40
8x50
8x60
8x70
6x80

11x50 fail

rear delt pull

10x3,75
8x5
8x7,5
6x10
6x12,5 fail

11x5 fail wat een grafoefening bah.

kuiten

rotary calf

12x45
12x55
12x65

rotary calf one legged

8x25
8x30
8x35
8x40

seated calf raises

10x50
8x90
8x130
8x170
6x210
4x230 fail maar wel pr :)

9x130 fail trillend op m'n beentjes, feels good!

Vond het zelf wel een redelijke training maar verheug me op morgen, armen & abs, superdude workout ftw!:D

....

Klasse supersets op je schouders! en mega kuiten training bra! bam

nja je outfit heeft duidelijk niet zoveel invloed op je prestaties.... lekker hoor!!!!!!

• #2.009
had je zeker 10% meer gelift, fosho

Ik krijg hele rare beelden bij die sterke facepulls, ik zou de andere kant doorschieten (ik moet even weer serieus zijn):D. Echt heel zwaar, ik zie deze oefening nooit uitgevoerd worden om mijn gym:o

Hard brah!

• #2.013
Ik krijg hele rare beelden bij die sterke facepulls, ik zou de andere kant doorschieten (ik moet even weer serieus zijn):D. Echt heel zwaar, ik zie deze oefening nooit uitgevoerd worden om mijn gym:o

Lol, dat wil ik zien, stuiterbal lanceert zichzelf!:hahaha:
Maar daarom doe ik ze ook in de latpullmachine.:)

had je zeker 10% meer gelift, fosho

Daar doe ik het niet voor bro:nowai:

I know brah.:cool:

..

Maar hoe doe je dat dan???

Wat is eigenlijk het verschil tussen een facepull en een rear delt pull? Nice failtrain hoor.

Je benen achter die steun brengen, achterover leunen tot je de juiste hoek gevonden hebt en facepullen maar.:)

Inkoppertje:

Anders kom ik het wel een keer voordoen.:D

Ik snap het nog steeds niet, de pull gaat verticaal (grof genomen), en de facepull voer ik horizontaal uit???

Ik ga gewoon weer rennen:p

Wat is eigenlijk het verschil tussen een facepull en een rear delt pull? Nice failtrain hoor.
Volgens mij is het dezelfde doelgroep:D:rolleyes:

Terug
Naar boven