- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die outfits zijn echt eindbaas. je meot gewoon voor de fun een keer zo je gym in stappen xD

Hahaha nee dat niet maar ik denk dat hoongelach je deel zal zijn als je zo binnenstapt.![]()

epic weightloss maar ik voel me er goed bij en de spiegel vindt me nog steeds lief dus ik maak me er niet druk om.

Klasse supersets op je schouders! en mega kuiten training bra! bam

nja je outfit heeft duidelijk niet zoveel invloed op je prestaties.... lekker hoor!!!!!!

Ik krijg hele rare beelden bij die sterke facepulls, ik zou de andere kant doorschieten (ik moet even weer serieus zijn). Echt heel zwaar, ik zie deze oefening nooit uitgevoerd worden om mijn gym
![]()

Wat is eigenlijk het verschil tussen een facepull en een rear delt pull? Nice failtrain hoor.
failtrain pff
Je benen achter die steun brengen, achterover leunen tot je de juiste hoek gevonden hebt en facepullen maar.
Inkoppertje:
Anders kom ik het wel een keer voordoen.

Volgens mij is het dezelfde doelgroepWat is eigenlijk het verschil tussen een facepull en een rear delt pull? Nice failtrain hoor.

En Marcel is my friend 

Nice train met veel sets tot fail bedoel ikEn Marcel is my friend
![]()
, maar de oef zijn anders.