AndroidHealthClinic

The Final Chapter

Je oogt wel huge voor je stats moet ik zeggen, al ben ik super slecht in stads aflezen :pp

Dik Marcel. Wel grappige volgorde, eerst skulls dan weighted dips en dan cgbp :P En e kan beter stijve tepels hebben dan die puffy nippleshit van mij :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.048
ook dat herken ik :roflol:

kuiten zijn bij mij echt een ramp. om te huilen. ik schaam me er voor xD

Lol, op zich zien m'n legs er wel aardig uit maar in vergelijking met m'n upperbody lopen ze gwn achter.
Kuiten gaan wel goed btw, gelukkig.

Dik Marcel. Wel grappige volgorde, eerst skulls dan weighted dips en dan cgbp :P En e kan beter stijve tepels hebben dan die puffy nippleshit van mij :roflol:

Helaas is de volgorde van m'n oefeningen grotendeels afhankelijk van de beschikbaarheid van de diverse machines en bankjes...

True, alleen kom ik elk weekend met blauwe tepels thuis, das wel minder.
Die verdwijnen vanzelf als je VP daalt Mc.;)

...

Goed bezig en je ziet er goed uit.:)

Plus de leeftijd? Ik heb mijn pas jaren geleden ingeleverd.:-))

Staat 3000 voor alle vrouwen die je hebt gehad? Of over je bankrekening :p

Wat doe je dan in t weekend dat je blauwe tepels oplevert :roflol:

Eerste pic is echt Bruut! Je ziet er zoals al gezegd is veel zwaarder uit! Benen bijtrekken hé, heavy compunds!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.060
Wat doe je dan in t weekend dat je blauwe tepels oplevert :roflol:

Er zijn een paar bisjes (vaste klanten) die het elke zaterdag weer grappig vinden om me onverwachts te knijpen.:mad:

Eerste pic is echt Bruut! Je ziet er zoals al gezegd is veel zwaarder uit! Benen bijtrekken hé, heavy compunds!

Tnx brah.:)
Ja ik weet het maar beentraining is niet echt m'n favoriet.:oIk doe het wel though.

Terug
Naar boven