Fitness Seller

The Final Chapter

WAT EEN HOMO GEWICHTEN!

j/k bro, gaat ****ing lekker :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.563
ja ik geloof wel dat je pomp had:) heerlijk volume makker!

Gheghe, ik zie jou straks broeder, maak de koffie maar warm.:)

WAT EEN HOMO GEWICHTEN!

j/k bro, gaat ****ing lekker :D

Ik had gister een gesprek met een fitnessinstructrice die ook vrouwelijke bb'ers begeleidt, zij raadde mij aan eens anders te gaan trainen omdat ik al een tijdje niet echt meer groei.
De bedoeling is om de komende tijd die 12 reps vast te houden op max. 60% van m'n max.
Baat het niet schaadt het niet denk ik.

JWT, ik heb de koffie altijd paraat staan voor je, my brother of iron:) no ****ing homo!

goeie schema's lijkt me!

Nee joh doe lekker de 15 reps, nog meer pompen:o:D
Klinkt zeker goed:)

Ik wil niet tegen een expert ingaan maar waarom maar 12 reps? Is het niet beter om tussen de 15 en 20 reps te gaan zitten op 60%? Ik zou 12 reps op 80% doen anders...

Maar wie ben ik:)

• #2.568
JWT, ik heb de koffie altijd paraat staan voor je, my brother of iron:) no ****ing homo!

Kewl!(no homo!)

Naja, niet echt een schema maar ik ga het gewoon eens proberen.:)

Waarom las ik in eerste instantie alleen dit:

Nee joh doe lekker de 15 reps, nog meer pompen:o:D
Klinkt zeker goed:)

Dat dere male brain ook..:o
Maar even serieus, misschien in de toekomst eens 15reppers proberen,voorlopig heb ik al moeite genoeg met 12.:)

...

15 reps = doodgaan hoor

Wat een volume op die armen! ;)

Lekkere training.... superdude!:D

Zo klinkt het heel fout, maarre even zien hoe de marteling eruit zou zien. Enne de spieren zullen lekker pijn doen. Bij mij in ieder geval wel.

Ik en Marcel gaan zeer binnenkort trainen, ik zal verslag geven aan hoe onze brother of iron aan het stuk gaan is:D

Filmen of foto;s kan niet. Hij wilt niet met face op het net, komt omdat het een woest aantrekkelijke dude is.... no homo

Ik en Marcel gaan zeer binnenkort trainen, ik zal verslag geven aan hoe onze brother of iron aan het stuk gaan is:D

Filmen of foto;s kan niet. Hij wilt niet met face op het net, komt omdat het een woest aantrekkelijke dude is.... no homo

Dat is weer jammer. Dat is juist leuk om te zien, die gekke bekken.:-))

:roflol:

Ik had gister een gesprek met een fitnessinstructrice die ook vrouwelijke bb'ers begeleidt, zij raadde mij aan eens anders te gaan trainen omdat ik al een tijdje niet echt meer groei.
De bedoeling is om de komende tijd die 12 reps vast te houden op max. 60% van m'n max.
Baat het niet schaadt het niet denk ik.

Waarom op max 60% idd? Gewoon lekker zo zwaar mogelijk 12 reppers maken tot je niet meer boven de tien komt lijkt me?

Have fun met Bartje :)

60% is wel heel laag, lijkt het meer op de deload:p

• #2.580

I know, daarom laat ik het ook maar even met al die sterfgevallen om me heen de laatste tijd.:(

Wat een volume op die armen! ;)

:D

Lekkere training.... superdude!:D

Tnx man, superdude ftw!:p

Maar dat wil ik juist zien:-))

:sad:

:mad:wil jij mijn makker zien dood gaan:mad:

Stuiter.... das niet lief:mad:

Ach ze bedoelt het vast niet zo.:)

Zo klinkt het heel fout, maarre even zien hoe de marteling eruit zou zien. Enne de spieren zullen lekker pijn doen. Bij mij in ieder geval wel.

Hm ja ik had sowieso al spierpijn van het weekend maar nu gaat het nog.

Qft.

:D

Dat is weer jammer. Dat is juist leuk om te zien, die gekke bekken.:-))

Je bent gewoon benieuwd naar mijn knappe gezichtje he?:p

:roflol:

Waarom op max 60% idd? Gewoon lekker zo zwaar mogelijk 12 reppers maken tot je niet meer boven de tien komt lijkt me?

Have fun met Bartje :)

Dunno Mekkes, ik volg slechts een advies van een 'deskundig' iemand.
Gaat goedkomen met bartmans, jawel.:)

60% is wel heel laag, lijkt het meer op de deload:p

Die term heb ik idd voorbij horen komen.

Terug
Naar boven