quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja ik geloof wel dat je pomp hadheerlijk volume makker!

WAT EEN HOMO GEWICHTEN!
j/k bro, gaat ****ing lekker![]()
JWT, ik heb de koffie altijd paraat staan voor je, my brother of ironno ****ing homo!

Nee joh doe lekker de 15 reps, nog meer pompen
Klinkt zeker goed![]()

wil jij mijn makker zien dood gaan

Stuiter.... das niet lief![]()
Zo klinkt het heel fout, maarre even zien hoe de marteling eruit zou zien. Enne de spieren zullen lekker pijn doen. Bij mij in ieder geval wel.

Ik en Marcel gaan zeer binnenkort trainen, ik zal verslag geven aan hoe onze brother of iron aan het stuk gaan is
Filmen of foto;s kan niet. Hij wilt niet met face op het net, komt omdat het een woest aantrekkelijke dude is.... no homo

Ik had gister een gesprek met een fitnessinstructrice die ook vrouwelijke bb'ers begeleidt, zij raadde mij aan eens anders te gaan trainen omdat ik al een tijdje niet echt meer groei.
De bedoeling is om de komende tijd die 12 reps vast te houden op max. 60% van m'n max.
Baat het niet schaadt het niet denk ik.

Stuiter.... das niet lief![]()

Zo klinkt het heel fout, maarre even zien hoe de marteling eruit zou zien. Enne de spieren zullen lekker pijn doen. Bij mij in ieder geval wel.
Ik en Marcel gaan zeer binnenkort trainen, ik zal verslag geven aan hoe onze brother of iron aan het stuk gaan is
Filmen of foto;s kan niet. Hij wilt niet met face op het net, komt omdat het een woest aantrekkelijke dude is.... no homo

Dat is weer jammer. Dat is juist leuk om te zien, die gekke bekken.:-))

Waarom op max 60% idd? Gewoon lekker zo zwaar mogelijk 12 reppers maken tot je niet meer boven de tien komt lijkt me?
Have fun met Bartje![]()