AndroidHealthClinic

The Final Chapter

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.604

Nah, dan kom ik de deur helemaal niet meer uit.:(

Ow je bedoeld die centimeters die ik nooit gehad heb:D

Komt wel goed schatje:) koekje derbij......:p

:)

---------- Post added do 23 jun 2011 at 19:16 ----------

Vandaag borst getraind, ging niet echt lekker.

BW 83,4 kg.

motivatie: 5/10 ik wist al dat dit een fluttraining zou gaan worden.

borst

BP

12x30
12x50
12x60
12x70
12x80
11x90 fail:mad:
7x100 fail

9x70 fail

peckdeck

12x30
12x40
12x50
12x60
9x70 fail:mad:

DB flies

12x20
12x22
12x24
6x26 fail:mad:

En een zooitje crunches.
Ben gewoon chagrijnig van deze training, bah.

nette training nog steeds, vooral voor een slechte training. Morgen beter jonge;)

Wat ben jij eigenlijk een emo bber :p

Miss je oestrogeen laten checken beest!

Dankje, zal wel door die hoge reps komen ofzo.Ik weet niet of ik die 12rep shizzle ga volhouden hoor, bevredigt mentaal totaal niet eigenlijk.

Tja, go heavy or go home:p 12 reppers zal niks voor mij zijn. Probeer anders een keer heavy en lagere reps?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.609
Wat ben jij eigenlijk een emo bber :p

Miss je oestrogeen laten checken beest!

Why?Omdat m'n humeur beinvloed wordt door de kwaliteit van m'n training?Je bent zo gemeen..:janken:
:p:

---------- Post added do 23 jun 2011 at 19:34 ----------

Tja, go heavy or go home:p 12 reppers zal niks voor mij zijn. Probeer anders een keer heavy en lagere reps?

Zo heb ik altijd getraind en op aanraden van iemand van wie ik denk dat ze er wel wat vanaf weet probeer ik nu dit.
Ws. kijk ik het nog even aan.

dan bedoel ik echt max 5 reps bij de compound oefeningen, dus wat meer powerlifting gericht:)

volhouden bro, staar je nou niet blind op de gewichten... high rep shit is gewoon zwaarder!

ff volhouden, daarna loon na werk!

Fijn dat je gewicht weer gestaag omhoog gaat. En voor je het weet zit je weer goed met de gewichten:)

Ik zou zeker proberen hoger reps vol te houden. Dat is toch echt te manier om snel te groeien.. Denk dat je even door 't begin heen moet.
Ben zelf ook sinds deze week op volume aan 't trainen. En ik zit soms ook wel zo van watdefok, maar toch, vanaf volgende week of die week daar op gaat 't weer als een trein! ;)

High reps zijn gay.

Low reps + heavy weight = animal.

:trollface:

Ik zou zeker proberen hoger reps vol te houden. Dat is toch echt te manier om snel te groeien.. Denk dat je even door 't begin heen moet.
Ben zelf ook sinds deze week op volume aan 't trainen. En ik zit soms ook wel zo van watdefok, maar toch, vanaf volgende week of die week daar op gaat 't weer als een trein! ;)

Hoe bedoel je een manier om snel te groeien?

Marcel is lekker.

Snel groeien door reps?
Dan deed ik elke set 100 reps;)

Terug
Naar boven