- Waardering
- 12.551
Je volume is verdrievoudigd geloof ik en je wordt zwaarderNice, win win situatie zeg ik.
Nou alleen nog die centimeters op m'n armen terug!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je volume is verdrievoudigd geloof ik en je wordt zwaarderNice, win win situatie zeg ik.

koekje derbij......

Ow je bedoeld die centimeters die ik nooit gehad heb
Komt wel goed schatjekoekje derbij......
![]()

nette training nog steeds, vooral voor een slechte training. Morgen beter jonge![]()
Dankje, zal wel door die hoge reps komen ofzo.Ik weet niet of ik die 12rep shizzle ga volhouden hoor, bevredigt mentaal totaal niet eigenlijk.
12 reppers zal niks voor mij zijn. Probeer anders een keer heavy en lagere reps?Wat ben jij eigenlijk een emo bber
Miss je oestrogeen laten checken beest!

:Tja, go heavy or go home12 reppers zal niks voor mij zijn. Probeer anders een keer heavy en lagere reps?
volhouden bro, staar je nou niet blind op de gewichten... high rep shit is gewoon zwaarder!
ff volhouden, daarna loon na werk!
!
Ik zou zeker proberen hoger reps vol te houden. Dat is toch echt te manier om snel te groeien.. Denk dat je even door 't begin heen moet.
Ben zelf ook sinds deze week op volume aan 't trainen. En ik zit soms ook wel zo van watdefok, maar toch, vanaf volgende week of die week daar op gaat 't weer als een trein!![]()
Snel groeien door reps?
Dan deed ik elke set 100 reps![]()