- Waardering
- 12.551
Tnx baas!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dude, ik stond er live bij en keek ernaar...met open mond.
Hij is trouwens 2 meter bij 130+ kilo dus dan weet je het wel.

ben gewoon benieuwd hoelang je moet kuren om 10% te staan en 10kg boven je lengte.
Je snapt toch zelf ook wel dat daar geen generiek antwoord voor is en dat dat ook te halen is zonder AAS? Patience my young padawan.ben gewoon benieuwd hoelang je moet kuren om 10% te staan en 10kg boven je lengte.
dus:
1,80 90kg 10% vp
zo dus ongeveer.
goed verhaalje snapt toch zelf ook wel dat daar geen generiek antwoord voor is en dat dat ook te halen is zonder aas? patience my young padawan.
ben gewoon benieuwd hoelang je moet kuren om 10% te staan en 10kg boven je lengte.
dus:
1,80 90kg 10% vp
zo dus ongeveer.
Goed verhaalJe snapt toch zelf ook wel dat daar geen generiek antwoord voor is en dat dat ook te halen is zonder AAS? Patience my young padawan.

#hatersgonnhate, wachtmaar tot marcel 90+kg weegt en jullie allemaal anaal vernedert met zijn outersweap, awh yeah.
Ja weet ik, ik ga toch niet kuren voor me 22ste...!! Ben gewoon benieuwd hoeveel tijd daar ONGEVEER in zit. Maar dat ligt natuurlijk aan een boel factoren dus is het moeilijk in te schatten. Bij ons loopt een buffel rond die 180kg x 10 met no problemo wegdrukt, en ik durf me lul erbij af te snijen als hij niet zou kuren. Daar kwam een beetje mij inspiratie vandaan .

Welkom hiero!
eindelijk iemand met goede stats ipv al die snotneuzen hier
mad?