XXL Nutrition

The Final Chapter

Kan je hem even niet pmen baas?

sicke stats, nergens pics toevallig?

Voel me vereerd

Hoelang kuur je al marcel?

#hatersgonnhate, wachtmaar tot marcel 90+kg weegt en jullie allemaal anaal vernedert met zijn outersweap, awh yeah.

ben gewoon benieuwd hoelang je moet kuren om 10% te staan en 10kg boven je lengte.

dus:

1,80 90kg 10% vp

zo dus ongeveer.

Goed verhaal :roflol: Je snapt toch zelf ook wel dat daar geen generiek antwoord voor is en dat dat ook te halen is zonder AAS? Patience my young padawan.

Ja weet ik, ik ga toch niet kuren voor me 22ste...!! Ben gewoon benieuwd hoeveel tijd daar ONGEVEER in zit. Maar dat ligt natuurlijk aan een boel factoren dus is het moeilijk in te schatten. Bij ons loopt een buffel rond die 180kg x 10 met no problemo wegdrukt, en ik durf me lul erbij af te snijen als hij niet zou kuren. Daar kwam een beetje mij inspiratie vandaan .

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.197
Langer dan dat ie benen trained :D

Ga weg McHater!:mad:

J/k Mekkes, ik train m'n benen net zolang als de rest van m'n lichaam alleen niet zo frequent.

#hatersgonnhate, wachtmaar tot marcel 90+kg weegt en jullie allemaal anaal vernedert met zijn outersweap, awh yeah.

Dit!

True that.

Ja weet ik, ik ga toch niet kuren voor me 22ste...!! Ben gewoon benieuwd hoeveel tijd daar ONGEVEER in zit. Maar dat ligt natuurlijk aan een boel factoren dus is het moeilijk in te schatten. Bij ons loopt een buffel rond die 180kg x 10 met no problemo wegdrukt, en ik durf me lul erbij af te snijen als hij niet zou kuren. Daar kwam een beetje mij inspiratie vandaan .

Dat weet je nooit.

Ik denk dat het 453,35262462347373 dagen duurt Rijstwafel.

Terug
Naar boven