Fitness Seller

The Final Chapter

Ik ben het niet met je eens dat een BBer weg moet blijven van -6 reps op die compounds. Voor iedereen werkt wat anders, de één zet geweldig massa aan met 3x12, de ander met 5x5.

Ik ben het niet met je eens.

En dat is je volste recht :)

Maar om een voorbeeld te geven:
Ik squat nu al een tijdje met het wendler systeem. Low reps, big weights. Oly style.
En wat merk ik? Dat buiten mijn quads & hams, mijn binnenkant benen ook groeien,
mijn glutes, mijn heupen ... Alles wat je eigenlijk niet wilt als BBer ...

Maar hey, ik klaag niet, ik squat nu bigger weights :p

Laatst bewerkt:
En dat is je volste recht :)

Maar om een voorbeeld te geven:
Ik squat nu al een tijdje met het wendler systeem. Low reps, big weights. Oly style.
En wat merk ik? Dat buiten mijn quads & hams, mijn binnenkant benen ook groeien,
mijn glutes, mijn heupen ... Alles wat je eigenlijk niet wilt als BBer ...

Maar hey, ik klaag niet, ik squat nu bigger weights :p

Haha dat kan zijn. Maar wat ik probeer te zeggen is dat elk lichaam anders reageert op verschillende trainingsstijlen. Ik bne zelf van mening dat afwisseling the key is, dus OOK heavy weights, low reps.;)

No disrespect dude maar lees dit blogje maar eens:

http://531year.blogspot.com/2011_04_01_archive.html

Die gast traint al +1 jaar hetzelfde. Afwisseling is niet the key or magic formula,
periodisatie & deloads is ;)
Haha leuke discussie dit wel. Laat ik dan zo zeggen dat voor MIJ afwisseling de key is, en bij hem dus kennelijk niet. Ieder lichaam is anders en reageert anders, dus er is niet 1 methode goed en 1 methode fout. Low reps heavy weights kan werken, high reps low weights kan werken.

Maargoed, ik laat het hierbij, aangezien dit marcel ze logje is.:o

Het is iedere morgen hetzelfde verhaaltje:

Ik kom uit bed, loop naar beneden en zet me eieren / melk op. Als ze opstaan klik ik me laptop aan en kijk ik nu.nl. Tegen die tijd is me melk alweer warm, en giet ik hem in een kom en mix ik me brinta tot de perfecte hoeveelheid brinta/melk. Dan ga ik zitten voor me laptop met de wekelijkse tv gids onder me kommetje en klik ik me gebruikers cp aan, en ja hoor. Mahatma is alweer in 10 verschillende topics druk aan het vergaderen om z'n post count naar 100 te krijgen whahahaha.

Het is iedere morgen hetzelfde verhaaltje:

Ik kom uit bed, loop naar beneden en zet me eieren / melk op. Als ze opstaan klik ik me laptop aan en kijk ik nu.nl. Tegen die tijd is me melk alweer warm, en giet ik hem in een kom en mix ik me brinta tot de perfecte hoeveelheid brinta/melk. Dan ga ik zitten voor me laptop met de wekelijkse tv gids onder me kommetje en klik ik me gebruikers cp aan, en ja hoor. Mahatma is alweer in 10 verschillende topics druk aan het vergaderen om z'n post count naar 100 te krijgen whahahaha.

Welkom, alweer 2kg aangekomen in één dag, je gaat hard!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.390
Haha leuke discussie dit wel. Laat ik dan zo zeggen dat voor MIJ afwisseling de key is, en bij hem dus kennelijk niet. Ieder lichaam is anders en reageert anders, dus er is niet 1 methode goed en 1 methode fout. Low reps heavy weights kan werken, high reps low weights kan werken.

Maargoed, ik laat het hierbij, aangezien dit marcel ze logje is.:o

Nou dan, als Marcel niet wilt DL'en en SQ'en is dat dus ook niet fout :p Als hij
maar vooruitgang maakt :)

Maar idd, genoeg spam :p

Een discussie over training vind ik geen spam hoor broski's.;)

Ik wil graag squatten maar het gaat nou eenmaal niet helaas en DL doe ik gewoon nóóit meer.:p

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 17:54 ----------

Lalalalaalalalalalal ik hoor je niet lalalalalaalalalalala

:mad:!

van deads krijg je een dikke mid section :)

En dat wil ik juist niet.:D

Wordt er nog getraind?

Ik hoor 100kg mp.

Hoe doe je hem? Staand, no legdrive?

Gewoon los 1x120 zittend, dat is aardig sterk:D.

Sterkte.kan jij eerst zo zitten en dan gaan. Als ik werk moet ik gelijk door anders gebeurt er niks:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.400
Gewoon los 1x120 zittend, dat is aardig sterk:D.

4x110 is geen probleem, 120 kreeg ik vorige keer niet eens omhoog vaag was dat.

Sterkte.kan jij eerst zo zitten en dan gaan. Als ik werk moet ik gelijk door anders gebeurt er niks:o

Ik moet ff relaxen, mentaal voorbereiden, wat eten en dan kan ik gaan beukah.:D

Ey, als jullie een smith hebben, probeer eerst te maxen in smith. Dan kan ik 15kg zwaarder, fcking vaag is dat.

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 18:15 ----------

Gewoon voor het idee dan, in smith is toch waardeloos maar kan je wel lekker proberen.

Smith nog nooit geprobeerd, geen idee maar trekt me ook niet zo...

Terug
Naar boven