Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Marcel je moet eens gewoon vaste planning maken en alles netjes houden. Je doet nu waar je zin in hebt en meestal komt je dan uit op overkill armen en underkill benen
No offence. srs

Jammer dat je rug niet meer kon doen, maar dikke kuit training. Zal morgen lekker voelen

Marcel je moet eens gewoon vaste planning maken en alles netjes houden. Je doet nu waar je zin in hebt en meestal komt je dan uit op overkill armen en underkill benen
No offence. srs
Dit, wat voor schema volg je nu eigenlijk of doe je gewoon waar je zin in hebt?
Je moet doen wat je leuk vind, maar ik denk dat je meer progressie boekt met een gestructureerd schema.

In theorie een 5-daagse split.
-armen
-benen
-rug
-schouders
-borst
en om de dag abs, theoretisch.Is niet perse een schema maar meer een leidraad, op deze manier komen alle spiergroepen normaal gesproken 1x per week aan bod.Rustdagen naar behoefte in te lassen.Het benenverhaal kennen we onderhand, ben van plan kuiten 2x per week te pakken.
Een soort van leidraad is toch wel handig.![]()

Voor Marcel zijn schema's underrated. En hij luistert niet naar zijn lichaam (zijn beentjes roepen al heel lang "ik wil groeien" met zachte piepstemmetjes).
true that McLeg...Tuurlijk, maar als iets niet goed voelt op een dag ga ik niet geforceerd die spiergroep pakken. Gewoon doen wat goed voelt.

In theorie een 5-daagse split.
-armen
-benen
-rug
-schouders
-borst
en om de dag abs, theoretisch.Is niet perse een schema maar meer een leidraad, op deze manier komen alle spiergroepen normaal gesproken 1x per week aan bod.Rustdagen naar behoefte in te lassen.Het benenverhaal kennen we onderhand, ben van plan kuiten 2x per week te pakken.

Niet te veel aan de goude rakkers zitten he Marsie!![]()

als je een buffel ziet met witte lacoste schoenen, donkerblauwe spijkerbroek en een donkergrijs shirtje moet je maar een gil geven![]()