- Waardering
- 12.551
brah heb je je gear van 1 dealer? raar dat je dbol nep was
Had een keer 'buiten de deur' gekocht.Doe ik dus niet meer.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
brah heb je je gear van 1 dealer? raar dat je dbol nep was

Maar gebruik je de dbol alleen als een soort kickstart of gedurende de hele kuur?
zeg marcel, hoeveel kuren heb jij gedaan? En hoe zag je er uit toen je begon? Hoeveel heb je er mee behaald?
Gewoon nieuwschierig ;-)

Nou dan doe ik er ook wel eventjes eentje: Marcel hoe is het nou eigenlijk met je?

Ja wel lekker man even no-life als altijd aan het wachten op mijn operatie

enne probeer niet teveel te cheaten op die verjaardag he![]()
marcel3000 zei:
, daar gaan je gains dan 
enne probeer niet teveel te cheaten op die verjaardag he![]()

operatie??
---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------
Niet teveel, daar gaan je gains dan
gefeliciteerd broeder

Je weet van mijn geamputeerd been neem ik aan? Het is namelijk nu zo dat er 2 botten sneller groeien dan het weefsel erom heen waardoor het voor een drukplek zorgt op mijn stomp. Al klinkt drukplek nog zo liefelijk.. Het is elke keer alsof er een scapel hard in mijn weefsel wordt gedrukt als ik er ook maar wat op steun.
22 Feb is de operatie.. duurt nog wel even, 4 weken herstellen daarna en dan kan ik weer lopen hoop ik.. Kan niet wachten om dan meteen naar de gym te gaan en een hele buffe tuinkabouter te worden!!Duurt het nog lang dan?
Damn, zal wel moeilijk worden...drank en chicks zat.![]()

Je weet van mijn geamputeerd been neem ik aan? Het is namelijk nu zo dat er 2 botten sneller groeien dan het weefsel erom heen waardoor het voor een drukplek zorgt op mijn stomp. Al klinkt drukplek nog zo liefelijk.. Het is elke keer alsof er een scapel hard in mijn weefsel wordt gedrukt als ik er ook maar wat op steun.
22 Feb is de operatie.. duurt nog wel even, 4 weken herstellen daarna en dan kan ik weer lopen hoop ik.. Kan niet wachten om dan meteen naar de gym te gaan en een hele buffe tuinkabouter te worden!!
22 Feb is de operatie.. duurt nog wel even, 4 weken herstellen daarna en dan kan ik weer lopen hoop ik.. Kan niet wachten om dan meteen naar de gym te gaan en een hele buffe tuinkabouter te worden!!

Nee.. baal er echt erg van. Ik blijf maar motivational filmpjes kijken en over AAS, trainingsschema's lezen enzo. Begin nu ook wel hoe belangrijk blessurepreventie is.
Nee.. baal er echt erg van. Ik blijf maar motivational filmpjes kijken en over AAS, trainingsschema's lezen enzo. Begin nu ook wel hoe belangrijk blessurepreventie is.
. Je moet ook nog een flinke tijd wachten, dus dat is dubbel klote. Heb er respect voor dat je zo gemotiveerd blijft.Ja het duurt nog wel even inderdaad.. Best sneu ook als ik mijzelf nu zou kunnen zienDamn bro. Je moet ook nog een flinke tijd wachten, dus dat is dubbel klote. Heb er respect voor dat je zo gemotiveerd blijft.
ben druk bezig schema's in elkaar aan het zetten en te zien wat ik kan doen en wat niet kan. Thanks igg bro
Ik ben nu even uit the game.. maar ik knal wel terug, the pride of gym Vd Hammen 
damn bro. Je moet ook nog een flinke tijd wachten, dus dat is dubbel klote. Heb er respect voor dat je zo gemotiveerd blijft.