MuscleMeat

The Final Chapter

• Topic Starter Topic Starter
Met chicks moet je uitkijken...... je hebt kans dat ze juist dan blijven liggen en slakkensporen achter laten op de bankjes..... weet je hoe k*t dat is om op te benchen! Plakzooi jonguh!

Komt goed met jou! Eind volgende week lullen we nergens meer over en ben jij weer als een beescht aan het trainen.

:roflol:

Komt helemaal goed man.:)

ik heb niet alles gevolgd de laatstse tijd, maar ben je ziek geweest of zo Marcel?

haha, damn bro. ****ing beesten borst heb je ook! lekkere training weer, wanneer ga je weer benchen?

ow niks, ikdacht om dat mensen zeiden dat je kracht minder geworden was.

dinsdag triceps, woensdag benchen ... over een goed herstel gesproken :p

nice work man

marcel is de man olé oléeeeeee.... marcel is de man, marcel is de man, marcel is de man olé oléeeeeee

Gewoon, omdat het kan:D

ow, word je geopereerd? wist ik niet. wat heb je dan?

Sterkte er mee!

ow, word je geopereerd? wist ik niet. wat heb je dan?

Sterkte er mee!

Mn rechtervoet is geamputeerd, probleem is al sinds kleins af aan dat het bot sneller groeit dan het weefsel omheen waardoor het nogal drukt tegen de huid. Dit is mn laatste operatie want groei nu bijna tot niet meer. Kan echt niet wachten tot ik gewoon weer lekker kan trainen.. mis het :( Maargoed zal nu het woord weer aan Marcel laten hij vindt het vast niet zo leuk dat ik zijn topic onderpoop met mijn gespam.

ow niks, ikdacht om dat mensen zeiden dat je kracht minder geworden was.

Hm, ik was een tijdje minder gemotiveerd en had wat eetproblemen maar nu gaat het weer ok.:)

dinsdag triceps, woensdag benchen ... over een goed herstel gesproken :p

nice work man

Tnx man!Maar ondanks de 'middeltjes' die spierherstel en groei bevorderen heb ik vandaag een extra rustdag ingelast.Morgen weer lekker knallen.:)

marcel is de man olé oléeeeeee.... marcel is de man, marcel is de man, marcel is de man olé oléeeeeee

Gewoon, omdat het kan:D

**** yeah!Ik ben baazzz man, jwt.:D

In m'n eigen log tenminste.:roflol:

Zelf loggen brah!:D

Mn rechtervoet is geamputeerd, probleem is al sinds kleins af aan dat het bot sneller groeit dan het weefsel omheen waardoor het nogal drukt tegen de huid. Dit is mn laatste operatie want groei nu bijna tot niet meer. Kan echt niet wachten tot ik gewoon weer lekker kan trainen.. mis het :( Maargoed zal nu het woord weer aan Marcel laten hij vindt het vast niet zo leuk dat ik zijn topic onderpoop met mijn gespam.

Jij mag dat brah.:)

Vandaag de hele dag in m´n nest gelegen maar toch maar gaan trainen.Rug dus.

BW 86,8kg
BF 10,5%

rug

lat pull cable

15x50
12x60
10x70
8x80
8x90
10x60

low row one hand

12x40
10x60
8x80 viel al tegen..
4x100 viel zwaar tegen...
8x60

lat pull

12x40
10x80
8x120
8x160

En toen had ik geen zin meer...

ben je trouwens nog steeds gestopt met sjaffie's? Ik wel :D

facking slechte training man! (no homo)

Lol j/k brah, hoge gewichten zijn er iig wel!

Mooie latpulldown:)

Terug
Naar boven