- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whahaha, no shit dude, look out for psychochicks..... Bin there, ****t her brains out and had a stalker......
Beterschap!!!

Ja ik hoop maar dat je al een beetje beter bent zal je leren om van die rare witchcraft bitches af te blijven.

Zit al sinds gister met milfje weer te smsen die toevallig ook griep heeft.![]()
Ik heb ook last van griep brah (heel mijn familie ook)

Ik heb ook last van griep brah (heel mijn familie ook)

Ik ging ook praten op badoo met een milfje.Ja ze kunnen gvd naar mars vliegen maar een medicijn tegen een eenvoudig klotegriepje is te moeilijk...
Lol son, milfje is pas 22 hoor.Of was het nou 24?
...

Ik ging ook praten op badoo met een milfje.
21 was ze.
![]()

Oh oh Marcel wat lees ik allemaal..Pas je wel op haha of eerder gezegt, ik denk beter dat die vrouwen moeten oppassen, oude verslinder die je bent.
![]()

Lekker volume en mooie gewichten beest. Gewicht zit er zo weer aan na een paar dagen goed eten en nu ff knallen!

wat ik mij afvraag: bij zo een prike (je weet wel anaboluuh!) moet je het dan in als je spieren spuiten of in 1 en komt het dan via je bloed overal terecht ?
k thanx, dacht lang dat het in al je spieren moest tot dat ik er eens over nadacht in de klas. welke spier wordt meestal gebruikt hiervoor ?Gewoon in 1 spier, van daaruit wordt het geleidelijk in de bloedsomloop gebracht.
k thanx, dacht lang dat het in al je spieren moest tot dat ik er eens over nadacht in de klas. welke spier wordt meestal gebruikt hiervoor ?