- Waardering
- 1.623
harde training bro! als ik lekker bezig ben vergeet ik ook wel s de precieze gewichten, vooral op benen dag xD
Dat scheelt, benen traint hij toch niet.
nice training
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
harde training bro! als ik lekker bezig ben vergeet ik ook wel s de precieze gewichten, vooral op benen dag xD
Dat scheelt, benen traint hij toch niet.
nice training

T is echt zo zonde dat je wel kuurt en geen benen trained; AAS+beginnersgains @legs is instant verdubbeling van je BW.

bw al 89 nice bro gaat goed! Je zei altijd al dat er pics komen bij 90
good training

Waarom ga je helemaal opnieuw opwarmen als je andersom op een apparaat gaat zitten![]()
lekkere k*t training brah. Vind de gewichten die je met shoulder presses pakt toch wel nice

coïtus is niet goed man, vooral lange en intensieve coïtus niet. Hou eens een keer voor de lol de tijd bij, mijn hiscore is haar 4x laten komen in 4,5 minuut. Gewoon doorknallen combooooo

coïtus is niet goed man, vooral lange en intensieve coïtus niet. Hou eens een keer voor de lol de tijd bij, mijn hiscore is haar 4x laten komen in 4,5 minuut. Gewoon doorknallen combooooo

Ik hoop niet dat je dat zelf gelooft.
Lekker getraint Mars.![]()