tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
kerel die lat pulldown, hoe de fk pak jij 160Bij ons gaat ie max 85 en dat is al aardig zwaar.
dan heb jij een rare pulldown, 85kg als zwaarst
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kerel die lat pulldown, hoe de fk pak jij 160Bij ons gaat ie max 85 en dat is al aardig zwaar.
.Lekkere training. BOR der nu bij gepakt, goedzo bro. Doettie de deadlit ernog bij volgende keer?
Onze lat pulldown gaat ook tot iets van 110kg meen ik, en dat is echt ****ing gruwelijk zwaar.

ik voelde het al aankomen dus gelukkig het meeste van m'n pwo shake kwam in m'n handdoek terecht, die ik maar gelijk weggeflikkerd heb.Ben ook maar gelijk naar huis gegaan, de lol was er vanaf zeg maar.ja ik vind die kabels ook altijd raar met gewichten. het is wel zo dat wanneer ik met mijn BW aan dat ding ga hangen dat ik wel blijf hangen op het juiste gewicht.
hardcore training trouwens! had je te hard getraind of teveel gegeten of..??

Nice, kotsen bij het trainen! Dat is pas trainen!
Bij ons in de gym gaat de latpully behind tot 100 kg... Kan er nog wel een 25 kg schijf bij in prikken maar echt, pffff die 100 kg red ik nog lang niet dus hoef nog lang geen trucjes uit te halen.

Hahahaha, goed bezig Marcelll! Moet je een keer meemaken bro.

lekker de beentjes aangepakt bro, ziet er goed uit. Goede calve en goede leg press ouwevery nice.

) toen ik wakker werd.