MuscleMeat

The Final Chapter

Onze lat pulldown gaat ook tot iets van 110kg meen ik, en dat is echt ****ing gruwelijk zwaar.

die van ons gaat tot 150 kg maar het gewicht klopt wel gewoon want ik kan er wel aan hangen op mijn eigen gewicht.

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere training. BOR der nu bij gepakt, goedzo bro. Doettie de deadlit ernog bij volgende keer?

Ziet er goed uit bro, lekkere rows :D .. enne, dl idd ;)

Tnx tnx broeders, BOR viel wel ff tegen was een tijdje geleden...DL pak ik volgende week wel weer, heb eigenlijk de schurft aan die oefening maar ja...

kerel die lat pulldown, hoe de fk pak jij 160:p Bij ons gaat ie max 85 en dat is al aardig zwaar.

Zie plaatje op de vorige pagina...

dan heb jij een rare pulldown, 85kg als zwaarst:P.

Kan wel hoor, dat kabelding van ons gaat tot 90(kilo?).

Onze lat pulldown gaat ook tot iets van 110kg meen ik, en dat is echt ****ing gruwelijk zwaar.

Ook zo'n kabelding?

bij ons gaat het kabelding tot 150:P

bij ons gaat het kabelding tot 150:P

Zouden het kilo´s zijn?Ik vind die kabeldingen altijd gewoon vaag, bij die plate loaded machines weet je in ieder geval zeker dat je het juiste gewicht eraan hangt.:)

Training van vandaag, benen.Was weer een succesverhaal (not) want ik heb de boel ondergekotst tijdens het leg pressen.:roflol:

BW 85,8
BF 10,5%

benen

rotary calf

15x40
12x50
10x60
8x65 FS:rolleyes:
10x60

calf raises 45 gr. sled

10x80
8x120
8x160
8x200
8x240 :woot:
8x120

leg press

10x80
8x120
8x160
8x200
8x240
3x280 en toen...:barf: ik voelde het al aankomen dus gelukkig het meeste van m'n pwo shake kwam in m'n handdoek terecht, die ik maar gelijk weggeflikkerd heb.Ben ook maar gelijk naar huis gegaan, de lol was er vanaf zeg maar.

Well nette calf raises en leg presses:p

ja ik vind die kabels ook altijd raar met gewichten. het is wel zo dat wanneer ik met mijn BW aan dat ding ga hangen dat ik wel blijf hangen op het juiste gewicht.:P

hardcore training trouwens! had je te hard getraind of teveel gegeten of..??

ja ik vind die kabels ook altijd raar met gewichten. het is wel zo dat wanneer ik met mijn BW aan dat ding ga hangen dat ik wel blijf hangen op het juiste gewicht.:P

hardcore training trouwens! had je te hard getraind of teveel gegeten of..??

Geen idee, ik zette kracht en toen kwam het eruit.:dunno:

---------- Toegevoegd om 15:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

Well nette calf raises en leg presses:p

Tnx brah!:p

Calf raises, w00t!!

Nice, kotsen bij het trainen! Dat is pas trainen!

Bij ons in de gym gaat de latpully behind tot 100 kg... Kan er nog wel een 25 kg schijf bij in prikken maar echt, pffff die 100 kg red ik nog lang niet dus hoef nog lang geen trucjes uit te halen.

misschien tekorte tijd tussen je pre wo en je wo ?

:D

Nice, kotsen bij het trainen! Dat is pas trainen!

Bij ons in de gym gaat de latpully behind tot 100 kg... Kan er nog wel een 25 kg schijf bij in prikken maar echt, pffff die 100 kg red ik nog lang niet dus hoef nog lang geen trucjes uit te halen.

Nou, voor mij hoeft het niet hoor, voelde me best ff beroerd...:(
Die tijd komt vanzelf, dan moeten er 2 schijven bij!:D

misschien tekorte tijd tussen je pre wo en je wo ?

Ik weet het niet haaitje maar ik voelde m al aankomen bij de laatste reps op 240.Ik had gelukkig m'n handdoekje op m'n knieen liggen anders had ik het hele apparaat ws ondergesproeid.:roflol:

Hahahaha, goed bezig Marcelll! Moet je een keer meemaken bro.

Volgende keer emmertje naast de legpress dan maar :)

lekker de beentjes aangepakt bro, ziet er goed uit. Goede calve en goede leg press ouwe :D very nice.

Hahahaha, goed bezig Marcelll! Moet je een keer meemaken bro.

Er is voor alles een eerste keer he.:o

Volgende keer emmertje naast de legpress dan maar :)

Lol, ja scheelt me weer een handdoek.:D

lekker de beentjes aangepakt bro, ziet er goed uit. Goede calve en goede leg press ouwe :D very nice.

Tnx bro!Ja jezus man ik heb me een spierpijn zeg, pffff....:(

Ben vandaag niet gaan trainen boys, heb een nogal wilde nacht achter de rug en voelde me een beetje slapjes (:o) toen ik wakker werd.
En dat ik krom loop van de spierpijn, nee dat wordt 'm niet vandaag...Lekker luieren, beetje biefstuk vreten en vanavond maar eens shoppen want al m'n t shirts worden te klein.:D

Heeft devil woman je weer afgetuigd?

Jooo maken dat je een paar dagen de hut verlaat man.... Anders blijf je aan het k*tten.

Terug
Naar boven