XXL Nutrition

The Final Chapter

Tnx brah, jij was ook weer lekker bezig geweest las ik.:thumbup:
Ben soms wel eens stiekum jaloers op die onuitputtelijke motivatie van je.:D

Ja aan motivatie geen gebrek! Zeker nu ik mijn besluit om geen aas te gaan gebruiken heb gemaakt, extra hard trainen en extra goed op mijn voeding gaan letten....

Als de zomer dichterbij komt groeid jou motivatie ook wel kerel!

• Topic Starter Topic Starter
Ja aan motivatie geen gebrek! Zeker nu ik mijn besluit om geen aas te gaan gebruiken heb gemaakt, extra hard trainen en extra goed op mijn voeding gaan letten....

Als de zomer dichterbij komt groeid jou motivatie ook wel kerel!

Nog klaag ik niet hoor.:)
Speciale redenen om naturel te blijven btw?

Nette training weer bro

Ah weer beter, nice :)
Maarrr:
Geen zijkant schouder?
Geen shoulder press variant?

Zit jij nu te kuren? Had ik even over het hoofd gezien :p

Nou, dan mag dat trainen wel wat harder denk ik :D

:jk:

Gaat lekker

Laatst bewerkt:
Ja de belofte aan mijn ouders!

Ok, respect.

Tnx brah!

Ah weer beter, nice :)
Maarrr:
Geen zijkant schouder?
Geen shoulder press variant?

Nee, heb nog steeds wat last van m´n schouder bij bepaalde bewegingen, wordt al wel minder gelukkig.

Zit jij nu te kuren? Had ik even over het hoofd gezien :p

Nou, dan mag dat trainen wel wat harder denk ik :D

:jk:

Gaat lekker

Hahaha, dat had je dan weer ff niet in de gaten he?;)
Tnx man.

-------------------------------------------------------------------------

Zo vandaag rug gedaan, matige training, was ook snel weer weg.

BW 85,3 kg.
BF 10,5%

rug

lat pull

12x40
10x80
8x120
8x160
10x80

BB bor

10x50
8x60
8x70
8x80
8x90

lat pull cable

12x50
10x60
8x70
8x80
8x90

low row one hand

10x20
8x40
8x60 pfffff.....
5x80 einde oefening.

...

Damn die lat pull ... is dat 1 op 1 overbrenging? Of met katrol systeem?

Ziet er toch weer behoorlijk uit.

Ivm je slin & hgh ... no disrespect, maar denk je niet dat je daar wat te vroeg mee
begonnen bent? Het lijkt me meer voor echt gevorderde gebruikers al van +100kg ofzo.
Ik denk dat Rob S. bv hier op het forum nog altijd gained met een gram test, zonder
meer. En die kerel zit al 10kg zwaarder (ok, hij reageerd wel heftig op en heeft aanleg)

Damn die lat pull ... is dat 1 op 1 overbrenging? Of met katrol systeem?

Ziet er toch weer behoorlijk uit.

Ivm je slin & hgh ... no disrespect, maar denk je niet dat je daar wat te vroeg mee
begonnen bent? Het lijkt me meer voor echt gevorderde gebruikers al van +100kg ofzo.
Ik denk dat Rob S. bv hier op het forum nog altijd gained met een gram test, zonder
meer. En die kerel zit al 10kg zwaarder (ok, hij reageerd wel heftig op en heeft aanleg)

Lat pull is niet de officiele benaming kom ik net achter, moet pull down zijn en de machine ziet er zo uit:

547_pull_down_big.jpg

Bij 160 vraag ik meestal iemand om even te helpen de eerste keer naar beneden te trekken, dan benen inklemmen en rammen.:D

Wat betreft die slin en hgh heb je msschn wel een punt maar ik ben er nu aan begonnen en maak het dan ook af.Wat mij heeft doen besluiten hgh te nemen was in de eerste plaats het voordeel van blijvende gains.De slin was meer bij wijze van experiment omdat ik op div. boards gelezen had dat je daarmee meer uit je kuur zou kunnen halen.
Verder ben ik van plan om in ieder geval net zolang on te blijven tot ik op 95 kilo zit, de hgh loopt sowieso tot eind van het jaar door.

Damn das leuk als je zulke toestellen hebt :)

Lekkere planning is dat dan :) Ben benieuwd naar het verloop in ieder geval !

Ja deze lijn toestellen van technogym vind ik best ok, zijn gewoon plate loaded dus echte kilo's.Die andere shit met die kabels en zooi vind ik maar niks, zit bij de meesten sowieso al op fullstack en gebruik ze ook niet meer.
Ik ben van plan om te blijven loggen dus...:)

Ja deze lijn toestellen van technogym vind ik best ok, zijn gewoon plate loaded dus echte kilo's.Die andere shit met die kabels en zooi vind ik maar niks, zit bij de meesten sowieso al op fullstack en gebruik ze ook niet meer.
Ik ben van plan om te blijven loggen dus...:)
Die hebben wij niet :( Wij hebben van die homofiele kabeltjes enzo.
2 dezelfde machines waarvan de 1 een stuk zwaarder aanvoelt terwijl er echt gewoon even veel kilo op staat.

Lekkere training. BOR der nu bij gepakt, goedzo bro. Doettie de deadlit ernog bij volgende keer?

Ziet er goed uit bro, lekkere rows :D .. enne, dl idd ;)

die pulldown van technogym is idd nice!

kerel die lat pulldown, hoe de fk pak jij 160:p Bij ons gaat ie max 85 en dat is al aardig zwaar.

Terug
Naar boven