MuscleMeat

The Final Chapter

:roflol: gewichten bro, gewichten

niet teveel aan de vrouwtjes denken maar aan de gewichten :D

:roflol: daar sluit ik me bij aan

Ja Marcel, gewichten broeder, only a sucker fals in love!!!

Je weet toch......

damn, dan ben ik de enige sucker hiero......

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag schouders en armen gedaan, had er geen zin in maar ben toch maar gegaan.Beetje slechte motivatie de laatste tijd, komt ook omdat het met eten niet opschiet, krijg het gewoon niet weg.:mad:

BW 85,2 :rolleyes:
BF 10,5%

biceps

DB hammer curls

12x14
10x16
8x18
8x20
8x22
8x24

cable curls met touw

10x30
8x35
8x40
8x45
10x30

triceps

skullcrushers

10x25
8x35
8x45
12x25

cable pd one hand

12x7,5
10x12,5
8x15
8x17,5
6x20
8x15

cable pd

12x30
10x35
8x40
8x45
6x50
7x30

schouders

rear delt pulls

12x7,5
10x10
8x12,5
8x15
10x10

DB front raises

10x14
8x16
8x18
8x20

cable side raises(?)

12x7,5
10x10
8x12,5
8x15
3x17,5

goed bezig Marcel!

cheers

last gehad van je schouder?

ach, je rookt in ieder geval niet. :D

Wanneer gaat je BW eens de lucht in kerel? :eyebrow:

Nette skullcrushers, vind ik eigenlijk maar een k*toefening :o

Had je training helemaal niet gezien. Ziet er ondanks je motivatieproblemen nog goed uit.

Word het niet eens tijd om misschien iets te pakken voor de eetproblemen? Black Hole schijnt heel erg goed te werken..

Eetproblemen is btw best k*t, heb er zelf ook enkele maanden last van gehad. Zat mezelf door m'n maaltijden heen te dwingen, deed ook heel lang over iedere maaltijd omdat ik totaal geen eetlust had. Is opbegevemoment vanzelf weer verdwenen en vreet sindsdien weer super veel zonder problemen.

Had in die periode vrij weinig slaap, misschien dat er 'n verband tussenzit. Gezien jij ook slaapproblemen had de laatste tijd meen ik..?

Wanneer gaat je BW eens de lucht in kerel? :eyebrow:

Dunno, ben er echt flauw van...:o

Nette skullcrushers, vind ik eigenlijk maar een k*toefening :o

Heerlijke oefening.:)

Had je training helemaal niet gezien. Ziet er ondanks je motivatieproblemen nog goed uit.

Word het niet eens tijd om misschien iets te pakken voor de eetproblemen? Black Hole schijnt heel erg goed te werken..

Ja, heb ik vaker gehoord, dacht zelf aan B12 op aanraden van Robke...

Eetproblemen is btw best k*t, heb er zelf ook enkele maanden last van gehad. Zat mezelf door m'n maaltijden heen te dwingen, deed ook heel lang over iedere maaltijd omdat ik totaal geen eetlust had. Is opbegevemoment vanzelf weer verdwenen en vreet sindsdien weer super veel zonder problemen.

Had in die periode vrij weinig slaap, misschien dat er 'n verband tussenzit. Gezien jij ook slaapproblemen had de laatste tijd meen ik..?

Zou kunnen, heb momenteel ook best veel stress van een aantal dingen, misschien hangt het een met het ander samen.
Wil iig deze week wat ondernemen want dit is gewoon zonde van m'n kuur en de moeite die ik er toch wel voor doe.
Had vanavond een bak chinees gehaald, 3 happen genomen en weg honger, heb ik nog met veel moeite een half bordje naar binnen kunnen wurgen.Belachelijk.

Terug
Naar boven