- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Blijft goed gaan! Had niks anders verwacht. Hoop dat ik snel ook weer kan knallenEind vorig jaar ligamenten gescheurd en al maanden niet aan het trainen.. Moet hier trouwens meer komen, my bad! Weet dat de meeste jou log wel volgen bij deze, groeten aan iedereen en tot binnenkort :-)

White KNight is als een spookje.... in eens is die er....
Brah ik was in je gym, lekkere tjikkies man.... Verder way to croudy for me![]()

KOmt omdat ik mijn feromonen rond geprayd heb daar brah.... i own that gym now
Naja, Mauricje heeft goeie connecties daar denk ik... haha. Ik kon zo door lopen maar daarna wilde ze wel dat ik lid werd en toen ben ik hard weg gerend....

Hmm, je onder rug..en nu? Even rustig aan staat volgens mij bij jou ook niet in de je woordenboek..
Sterkte Marc!

Hahaha, maar wel mooie apparaten idd, nu heb ik er ook een keer gewichten mee verplaatst
Valse voorwendselen... dat kennen wij niet man![]()

Succes met je rug brah!! Volgens de hodge twins is BOR een van de gevaarlijkste oefeningen voor je rug
Laat anders iemand langs komen voor massage?![]()

Herken de pijn die je omschrijft wel, had ik ook altijd na rug workouts, doe nu steeds back extensions gewoon heel licht, en RDL, onderrug is nu sterker en heb er minder vaak last vanMisschien een tip
Maar sterkte bro

Wachten op nieuws van de dokter.. Hoop dat ik volgende week terug kan beginnen en anders tjah probleem
En jah ik ben een spookShame on me!
![]()

Zeker lekker weer buiten dat Log3000 op pagina 2 stond wtfff..lol

Pittige trainingen; zit het weer beetje goed met je onderrug?![]()

Nice train brah! Mooi dat schouder steeds weer meer de oude word

Nice shoulder press, denk dat DB en MP wel altijd het voordeel hebben tov van machines
Hoop dat je schouder snel weer helemaal de ouder wordt![]()

Graag gedaan
Die DB shoulder press ging makkelijk met 24kg, volgende keer weer hoger!?