Fitness Seller

The Final Chapter

Je training ging wel lekker vandaag brah! Nog ff laatste stukje tot bw 100 :D

lol ben je gek. De normale rechte stangen van het bankdrukken zijn 11 kg ofzo van technogym en die zijn een stuk groter. Die ez stangen zijn volgens mij 7.5kg

De ez bar is zwaarder dan de normale barbells :rolfol:

Wat een faal sportschool

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.024
lol ben je gek. De normale rechte stangen van het bankdrukken zijn 11 kg ofzo van technogym en die zijn een stuk groter. Die ez stangen zijn volgens mij 7.5kg

Meten is weten, zal 'm morgen wel wegen dan weten we het.;)

Die normale BB's zijn sws k*t, die benden al bij 200 kilo of ze gaan breken.:rolleyes:

Je training ging wel lekker vandaag brah! Nog ff laatste stukje tot bw 100 :D

Tnx brah, 100 kg. ga ik niet reden denk ik...ben nu aan het bridgen en eet op onderhoud.:)

Lekkere training marcel! :D
Al mentaal aan het voorbereiden op je cut?

worden hier nog PR's gezet ?

:trollface:

• #6.028
worden hier nog PR's gezet ?

:trollface:

Screenshot2011-05-30at41706PM.png

Over 3 maand weer ofzo..:sad:

• #6.032
De ez bar is zwaarder dan de normale barbells :rolfol:

Wat een faal sportschool

Jij werkt er!:p

k*t sportschool ja. Gelukkig ga ik over een week naar forfun sport in hillegom;)

Good for you brah!
Jelly...

Nvm brah, deze cut verheug ik me zelfs op!
check post hieronder..

Deal!!:D

Gewoon rustig kcal minderen, zeker op hoger % nog geen cardio nodig (come at me cardio bitches)

Gewoon rustig kcal minderen, zeker op hoger % nog geen cardio nodig (come at me cardio bitches)

haha wat ben je toch ook een homo daar klopt geen k*t van.

Als je rustig gaat minderen gaat je lichaam eraan wennen, gelijk die kcal verlagen en je hebt beter resultaat. Wel je eiwitten hoog houden.

aldus de deskundige

haha wat ben je toch ook een homo daar klopt geen k*t van.

Als je rustig gaat minderen gaat je lichaam eraan wennen, gelijk die kcal verlagen en je hebt beter resultaat. Wel je eiwitten hoog houden.

Misschien wel beter resultaat, maar ook veel meer honger zoals marcel aangeeft waar hij last van heeft.

Misschien wel beter resultaat, maar ook veel meer honger zoals marcel aangeeft waar hij last van heeft.

Honger wen je na een week wel aan, 1ste week is zwaar ik zit nu op dag 2 van cut en moet me inhouden om geen domino's te bestellen :roflol:

Uiteindelijk ben je als je gaat afbouwen als snel een maand langer met cut bezig, duurt dus ook weer langer voordat je kan bulken. Maar op marcel is dit niet van toepassing met zijn cut kuur :trollface:

Terug
Naar boven